8.

524 26 9
                                    

Focista⚽:Mindig ezt mondom a barátaimnak.Meg Mayatól hallottam egy interjúban.

Megnéztem az üzenetet, de válaszolni valamilyen okból kifolyólag, elfelejtettem.Úgy döntöttem lemegyek reggelizni is gyorsan edzés előtt.Müzlit választottam.
Visszamentem a szobámba, összeszedtem az edző cuccom majd megnéztem a telefonom.5 új üzenet várt.

Focista⚽:Csajszi!Hol vagy már?

Focista⚽:De rossz, hogy nem tudom a neved.

Focista⚽:Na most komolyan.Mit csinálsz te eddig?

Focista⚽:Láttam, hogy láttad.

Focista⚽:Figyelj!Mi lenne ha mégis találkoznánk.Mondjuk már ma délután.Nagyon kíváncsi vagyok hogy nézel ki, mi a neved meg hasonlók.

Eléggé meglepett az, hogy találkozni akar velem.Nem hiszem, hogy én erre fel vagyok készülve.Viszont engem is érdekel ki is ő valójában.Végülis miért ne  gondoltam.

Vicceske:Oké,miért ne.De abban nem vagyok biztos, hogy egy országban élünk.Mert attól, hogy spanyoluk beszélünk egymással nem biztos semmi.

Focista⚽:Nos,akkor elárulom.Én spanyol vagyok.Spanyolországban élek azonbelül pedig Barcelonában.

Vicceske:Hoppá.Micsoda véletlen.Én magyar vagyok de szintén Spanyolroszágban lakom.

Focista⚽:Azonbelül pedig...

Vicceske:Barcelonában.Mikorra szeretnéd a találkozót és hol?

Focista⚽:Ma délután 3 óra jó neked?La Sagrada előtt?

Vicceske:Az időpont teljes mértékben megfelel és tetszik.Viszont nem gondolod, hogy a La Sagrada-nál sok lesz az ember?Nem tudom hogyan találnánk meg egymást így.

Focista⚽:Ne aggódj.Ezt én már kitaláltam.Szóval, egy nagyobb darab papírra az itt használt beceneveink.A mellkasodra felteszed a saját neved, a hátadra pedig az enyém.Így ha háttal is állunk egymásnak könnyedén megtaláljuk a másikat.

Vicceske:Oké, rendben.3-kor a La Sagrada-nál.Nekem most viszont mennem kell, bocsi.Délután találkozunk.Szia!😘❤

Focista⚽:Szio!😘❤

Ránéztem az órámra, ami 10 órát mutatott.Fél órám van még edzésig.Felkaptam az edzőscuccom, majd elindultam gyalog az edzőközpont felé.Fülhallgatóm után kutatva tettem meg fél utamat.Ekkor valakinek neki mentem.Női alak volt háttal állt nekem és egy kb két éves kislány kezét fogva.
-Sajnálom, elnézést.Nem figyeltem oda.
-Semmi baj!
-Akkor örülök.Nagyon aranyos a kislánya.
-Köszönöm szépen!Olyan ismerős vagy nekem.
-Focista vagyok.Lehet onnan nem?
-A férjem miatt nézek egyedül női focit, de téged nem biztos, hogy láttalak még.Nem is ebben az országban élünk.Nyaralni vagyunk itt.
-Akkor fogalmam sincs.-ekkor megjelent egy férfi is a nő mellett.A felismerés villamként suhant át az agyamon.
-Maya?-lepődött meg az előbb megjelent személy.
-Tomi?-ismertem fel a bátyámat.
-Úristen!Olyan rég láttalak már hugi.-közelebb lépett, hogy megöleljen, de én minden lépésénél egyre hátrébb léptem.
-Hozzám ne merj érni!Anyuék elmesélték miért hazudtad azt, hogy meghaltál.Féltékeny voltál egy lányra.Alig hiszem el még most is.-a testvérem megsemmisülve hallgatta a kifakadásom.
-Mérhetetlenül sajnálom.
-Sajnálhatod is, seggfej.Ha megbocsátasz én most megyek, mert oda kell érnem edzésre.
Őket kikerülve folytattam tovább utamat.Muszáj volt valakivel megosztanom valakivel a gondjaim.Azonnak tárcsáztam Fannit.
-Szia Maya!Mizujs?
-Találkoztam vele.
-Mégis kivel?A focistával?
-Bárcsak vele találkoztam volna.A bátyámmal futottam össze.Itt nyaralnak a feleségével és a lányával.
-Cicám, jössz már?-szólalt meg egy férfi hang a telefon túloldalán.
-Ez meg ki a franc?
-A barátom Robert.
-Biztos?

Message - Denis Suarez FF.Onde histórias criam vida. Descubra agora