Nagy nap van.Ma lesz az első meccsem a sérülésem után.Nem kis ellenfélel játszunk.Az Atletico Madrid ellen.Reggel korán pityegett a telefonom.Ki a franc lehet ez?Megnézem.Ismeretlen szám.
Ismeretlen szám:Csáó!Kell öt kiló tiszta heroin?
Me:Persze.Hajnali ötkor csak is az kell.
Ismeretlen:Ajaj valaki ma nagyon zabos.
Me:Te is az lennél ha nem hagynának aludni egy nagy nap előtt.
Ismeretlen: Uuu.Házasodol?
Me:Persze csak is.Főleg hogy barátom sincs.Meccsem lesz.
Ismeretlen:Uuu megint.Hol játszol?Vagy mit sportolsz egyátalán?
Me:Csapatban.Valamit.Ha nem keltettél volna fel hajnali ötkor még meg is mondanám.
Ismeretlen:Vicceske.
Ismeretlen megváltoztatta a neved:VicceskeVicceske:Majd elmondom.De ha már felkeltettél elmegyek edzeni a stadionba.
Ismeretlen:Oké.Szia.Le ne sérülj aztán nekem.
Vicceske:Ne is mondd.Szia
Még mielőtt felöltöztem volna lementem reggelizni valami könnyűt.Miután ettem visszamentem a szobámba és felkaptam az edző cuccom majd elindultam a Nou Camp irányába.Szerencse gyalog sincs túl messze ezért hamar odaértem.Még a fiúk edzettek szóval vártam.
-Sziaa Maya!-hallottam meg Messi hangját.
-Szia!-felálltam és megöleltem.
-Újra játékban?
-Igen.Végre már.Annyira vártam ezt a napot.
-Mayaaaa!-kiabált valaki.Hát ki?Neymar drága volt az.
-Ney!Nagyfiú gyere ide egy ölelésre.Annyira hiányoztatok már.Kár hogy nem tudtunk találkozni míg sérült voltam.-majd megöleltem őt is.
-Te is nekünk.Hogy hogy ilyen korán?
-Valami paraszt felkeltett.Visszaaludni meg már nem tudtam sajnos.Pedig próbálkoztam.Jöttök délután?-utaltam a meccsemre.
-Szerinted kihagynánk egyet is?Hozom a srácokat is.-mondta Messi.
-Az jó lesz.Rég láttam már a keresztfiamat.Hiányzik.Na de menjetek zuhanyozni mert nem marad meleg víz.
-Igazad van.-majd kórusba elköszöntek.
Kapura rugdaltam leginkább.Drága Neymarom kijött parancsolgatni.
-Egyenesebben rúgd az a labdát légyszíves.-ordított a pálya széléről.
-Ha már itt dirigálsz akkor vonszold azt a formás segged a kapuba hogy legalább értelme is legyen.
-Huuu.Azt mondtad formás a popsim.
-Ezt mindenki tudja.Ne gondold hogy beléd estem.Csupán a legjobb barátom vagy te dinka.
-Még mindig?-vágott fancsali fejet.
-Tudod megegyeztünk hogy Friend Zone van köztünk.
-Emlékszem ám.-végre valahára befáradt a kapuba védeni.Nagyon formába voltam.A legtöbb rugásom bement aminek nagyon örültem.
Csináltam néhány képet is a vége fele.Az ismeretlennek is tartogattam valamit.Gyorsan összeszedtem a cuccaim majd hazaindultam.Amint a telefonom Wifit fogott azonnal csipogni kezdett.Ismeretlen:Olyan dögös csajt láttam edzésen.
Vicceske:Milyen jó neked.Én harminc percig huszonnégy helyes pasival voltam körülvéve.
Ismeretlen:Nem sok az kicsit?
Vicceske:Annyira nem.Na jó eszek és küldök egy képet amin mindent elmagyarázok.
Ismeretlen: Oké.Jó étvágyat!
Vicceske: Köszönöm.
Ebéd főzés és evés közben is csipogott a telefonom folyamatosan.Ajj ne zaklasson már az istenért is.Felénél meguntam és megnéztem.
Ismeretlen: Remélem nem fulladsz bele a kajába.
Ismeretlen: Megyek ma Barca meccsre képzeld.
Ismeretlen: Méghozzá nőire.
Megállt a kaja a számban.Hogy mi?Akkor ez most látni fog.Bár nem tudja hogy ki vagyok.
Ismeretlen: Basszus most jut eszembe hogy mégse tudok menni.
Fellélegeztem.Akkor nem fog semmi se kiderülni.
Ismeretlen: Vigyáznom kell az unokatesómra.Pedig olyan szívesen elmentem volna.
Ismeretlen: Amúgy írj már vissza mert aggódom hogy megfulladtál.
Vicceske:Nyugi még élek asszem.De hagyj már enni kérlek.
Ismeretlen:Még mindig nem végeztél?Hiányzol már.
Na jó mi van?Hiányzom neki?Fél napja se ismerem de hiányzom neki.
Vicceske:Asszem nem tudok olvasni.Komolyan azt írtad hogy hiányzom?
Ismeretlen:Aha.Tök jó fej vagy.Még akkor is ha morci vagy.
Vicceske:Huu.Rólad fél nap után annyit tudok mondani hogy paraszt vagy amiért felkeltettél.De amúgy jó fej is.
Ismeretlen:Akkor küldöd a képet?
Vicceske:Persze.
*Vicceske képet küldött
Ezzel egy dologra kaptálválaszt.Arra hogy mit sportolok.Ismeretlen:Gyere hozzám feleségül!👑💍
Vicceske:Mi van?Minek kéred meg a kezem?
Ismeretlen:Én is focizom és mert bejön ha egy lány focizik.Ezért átállítod a nevem pls.?
Vicceske megváltoztatta Ismeretlen nevét:Focista⚽
Vicceske:Viszont én most megyek.Örültem.
Focista⚽:Ne hidd hogy most abbahagyjuk a beszélgetést.De akkor sziaa.😘😊
Most már örök életemben zaklatni fog?
YOU ARE READING
Message - Denis Suarez FF.
FanfictionNem az első,de Denis Suarez FF. A húsz éves Maya az Fc Barcelona női csapatának csillaga tíz éves korától kezdve.Legjobb barátai közé sorolja a szintén Barcás Messit és Neymart.Rengeteg mindenen ment keresztül mire ott tart ahol van most.Egy sérülés...