18.

268 9 5
                                    

-El kell mondanom valamit.Denis egész este nálam volt.Együtt aludtunk meg minden.
-Szóval együtt vagytok?-húzta fel kérdőn szemöldökét.
-Igen.Tudod-ültem le a kispadra-nagyon szeretem.Tényleg.Nem csak üres szavak és vonzalom.
-Értelek.Kívánom nektek a legjobbakat.Nézd, ott jön a herceged!-kacsintott.
-Leo, ezt ne mondd el senkinek.Kérlek!
-Nem fogom.Ígérem!-ölelt meg.

Az edzés számomra unalmas volt, hiszen nem játszottam.Nagyon vártam már, hogy lejöjjenek a pályáról és végigölelgethessek mindenkit.Mindenki elkerült, mert nem akartak izzadtan és büdösen ölelgetni.Engem mondjuk pont nem zavart volna.Szükségem van a szeretetre.Bementem utánuk az öltözőig, majd kint vártam.Szépen lassan mindenki jött ki és megkaptam az öleléseket.Annyira szeretem őket.Utolsónak Leo és Denis jött.Lionel súgott valamit a barátom fülébe, megölelt és már le is lépett.
-Szia!-mosolygott rám Den.
-Szia!-öleltem meg végre.Picit eltolt magától és egy csókot nyomott a számra.-Mi a terved így késő délután?
-Szeretném meghallgatni hogyan énekelsz.
-Rendben.-mondtam kicsit visszahúzodóan.Nem szerettem volna neki énekelni.Most még nem.
-Na, ne legyél ilyen félős.Biztosan csodálatos hangod van.
-Menjünk haza.Kezdek fázni.-néztem fel rá.
-Amit csak szeretnél.-nyomott puszit a homlokomra.

Otthon lezuhanyoztam újból, és már azonnal pizsomát vettem.Denis is így tett utánam.Csináltam vacsorára egy kis spagettit, majd lekuporodtunk a kanapéra.Bekapcsolta a tv-t, de csak háttérzajnak.Leültem, ő mellém, én pedig a vállára hajtottam a fejem.Nagy szükségem van rá.
-Énekelsz nekem?- nézett rám.
-Csak lehozom a gitárom.-felálltam és a szobám felé vettem az irányt. Útközben azon gondolkodtam melyik is legyen az a dal, amit csakis neki eljátszok.Mire leértem hozzá már tudtam.
-Mit fogsz játszani?-kérdezte, miközben leültem vele szembe.
-Labrinthtól a Jealous-t.
Elkezdtem énekelni a dalt minden érzésemet beleadva. Néha Denisre pillantottam, hogy tudjam egyátalán tetszik- e neki.Végig mosolygott nem vette le rólam a szemeit, a végén felállt megtapsolt, majd felállt és átölelt.
-Annyira szeretlek.Köszönöm, hogy nem küldtél el melegebb éghajlatra akkor és most itt lehetek veled.Csodálatos hangod van és ha egyszer abbahagyod a focit valamilyen oknál fogva, zenei karrierbe kezdenék a helyedben.Abban is támogatni foglak, feltéve ha addig nem dobsz ki.-csókolt meg.
-Én is szeretlek.Szerintem viszont te fogsz megunni engem majd.Nem vagyok egy túl izgalmas személyiség.Lassan mehetnénk aludni, mert álmos vagyok.
-Menjünk.-megfogta a kezem.
Bebújtunk az ágyba és szép lassan elnyomott minket az álom.

Reggel én keltem korábban, tehát úgy gondoltam összedobok egy kis reggelit.Tegnap este Anyu írt egy SMS-t, hogy apu temetése pénteken lesz, arra menjek haza.Ezt teljesen úgy írta, mintha amúgy nem akartam volna.Épp sütöttem a palacsintákat mikor két erős kéz ölelt át.Gyorsan kivettem az adott adagot lekapcsoltam a főzőlapot és megfordultam.
-Szia!-suttogta.
-Szia!-suttogtam vissza én is.-Miért suttogunk?-kérdeztem nevetve.
-Végre nevetsz.-mosolyodott el-Szeretem ezt látni.
-Én meg téged szeretlek látni.-erre szorosabban fogott, mire én adtam egy puszit a szája sarkába.
-Csak ennyit kapok?-biggyesztette le a száját.
-Érdemelsz többet?-kérdeztem félmosollyal a számon.
-Azt hittem igen.-majd rávetette magát ajkaimra.Nagy romantikázásunkat a csengő hangja zavarta meg.
-Nyitom.-kiabáltam
Elforditottam a kulcsot a zárban, nyitottam az ajtót és előttem egy nem várt személy jelent meg...

Boldog új évet mindenkinek előre is!🎆🎇🎉
Köszönöm, hogy itt voltatok velem 2018-ban és olvastatok, remélem 2019-ben innen folytatjuk tovább több résszel.
Szeretlek titeket!❤

Message - Denis Suarez FF.Where stories live. Discover now