4.

519 27 2
                                    

Borzasztóan rosszul aludtam.A bátyámmal álmodtam és nagyon nem volt álom.Arra keltem hogy Fanni szólít a teljes nevemen.

-Mi történt Bae?-kérdezte aggódó tekintettel a legjobb barátnőm.

-A bátyámmal álmodtam.Nagyon szörnyű volt.-mivel nem vagyok az érzelmek mestere ezért újból elbőgtem magam.

-Nyugi!Nincs semmi baj az álomnak vége-majd szoros ölelésébe vont. -Ma nem mész edzésre ?Felhívom a fiúkat és ők majd szólnak az edződnek.

Míg ő elvonult telefonálni addig én gondoltam összeszedem magam valamennyire.Kár volt tükörbe néznem.Egy meggyötört kisírt szemű fáradt rendkívűl kócos hajú lány nézett vissza rám.Megijedtem saját magamtól.A hajamat kifésültem de mivel úgy se megyek sehova még az öltözködést is hagytam.Mire visszamentem a szobámba Fanni ott volt már.

-Azt mondták elintézik.Nem szóltam erről de a szüleidet is felhívtam.Amint tudnak repülnek a legközelebbi géppel.Még ma ideérnek elvileg-nem szóltam semmit csak erősen megöleltem és újra sírni kezdtem.

A telefonom folyamatosan rezgett  és nem akart abbamaradni ezért úgy döntőttem megnézem.

Focista⚽:Jó reggelt!😘
Miújság?Képzeld Maya rossz lelki állapotra hivatkozva lemondta a mai edzést.Annyira rosszul van hogy nem is ő hívta fel az edzőjét hanem a Barcás srácok.Szegény.Borzasztóan sajnálom.

Vicceske:Neked is jó reggelt!Nekem meg jobbat!Sajnálom de ma nem tudok veled beszélgetni.Jönnek a szüleim és talán a tesóm is.Mayához hasonlóan én se vagyok túl jó lelki állapotba.

Focista⚽:Sajnállak téged is.Mindenféle szempontból kívánok jobbulást neked is!

Gyorsan letettem a telefonom és Fanni felé fordultam aki eléggé eszelősen vigyorgott.

-Mit vigyorogsz te?-kérdeztem tőle

-Kivel beszéltél?Csak mert mióta megláttad a telefonod azóta vigyorogsz.

-Tényleg?Észre se vettem.

Hello mindenki!Sajnálom hogy ilyen rövid mivel  nem igazán áll közel hozzám a szomorú téma most.A legközelebbi rész remélhetőleg vidámabb lesz majd.Próbálkozom vele.

Message - Denis Suarez FF.Where stories live. Discover now