Temmuz 2013 saat 23:30
Kris
" Vucut ısım git gide artıyor vampirler kesinlikle buralarda. "Kyungsoo
" Hyung bunu nasil hissedebiliyorsun?
"Chanyeol , soo'nun sırtını sıvazlayıp
"Uuuu küçüğüm zamanı geldiğinde sende hissedeceksin merak etme "Aslında merak ettiğim falan yoktu sadece saçma olduğunu düşündüğüm için sormuştum ama chan nedense her soruma atlayıp herşeye göreceksin , alışıcaksın ,daha zamanı var gibi cevaplar vermese olmuyo sanki aşhhğ
Kim kurt olarak doğmak isterdiki beş yıldır ne bi santim uzadım ne de bir yaş artım çok saçma 18 yaşıma gelene kadar Teyzem' le çok mutlu olmasada bir hayatım vardı neymiş efendim kurt geni babamdan gelmiş babamda bir kurtmuş falanmış filanmış.
Hiç tanımadığım babam kurtmuş voooahh acaba annem nedir ahhaha vampir olsa ne gülerdim ama düşünsenize bir kurt ve bir vampir ezeli iki rakip nasıl evlenip de bir çocuk yapabilir.
Aslında böyle dalga gecmek bir yana annemi gerçekten merak ediyorum beni 18 yaşıma kadar teyzem büyüttü 18 'den sonra yine kris hyung 'un saçma hisleri etki edip beni buldu ki haklıymış hisleri beni bulduğu haftanın sonunda çıkan dolunayda ilk kurt'a dönüşmemi yaşamıştım inanın aklımı kaybedecek kadar korkmuş olduğumu hatırlıyorum sonrası hep aynı hikaye öfke kontrol alıştırmaları beslenme alıştırmaları falan filan.
Chan parmağını soo'nun gözüne sokar gibi yapıp yine konuşmaya başladı.
Chanyeol
Huhuuu prensess yine nereye daldın ?Kyungsoo
Ahh chan git başımdan.Şu geveze yüzünden iç sesimle bile konuşamıyorum ağhh tam bir çatlak bana küçüğüm deyip duruyo neymiş efendim şuan teknik olarak 26 yaşındaymış bedeninin 18 olması önemli değilmiş benden üç yaş büyükmüş oymuş buymuş ahğ çatlak işte çatlak...
Soo'nun kendi iç sesiyle muhabbeti chan ile kris'in sakalaşmaları içeriye nefes nefese kalmış lay'ın girmesi ile bozulmuştu ağzında gevelediği birşeyler konuşmaya başladı ama nefes almaya çalıştığı için hiç bir şey anlaşılmadı.
Biraz sakinleştikten sonra konuşmaya tekrar başladı.Lay
Namjong ve joonghee yine bir-birini öl-ldürmüşler.Kris lay'ın dediklerini duyar duymaz hızla ayağı kalkıp kapıya yönelmişti ki chanyeol onu kolundan tuttu "hyung dur !! "
" BIRAK BENİ CHAN , SANA BIRAK DEDİM!!! "Chanyeol
" Hyung olmaz lütfen dur şuan bu çok tehlikeli , yalvarırım kris dur!! Bak konuşalım bir yol bulamassak gidersin yanlarına lütfen beni dinle "Kris chanyeol'un dedikleri sayesinde biraz sakinleşmiş ve kalktığı koltuğa tekrar oturup başını ellerinin arasına alarak düşünmeye başlamıştı. Bir anda-
Kris
" Bu- bu kaçıncı onlara burdan uzak durmalarını , insanlardan uzak durmalarını kaç kere söylemem gerek chanyeol bul hadi bir yol BULSANA DURDURSANA BENİ DURDURDUĞUN GİBİ O İT YAVRULARINIDA !!! HADİ...
"Kris'in gözlerinden ateş çıkıyordu ama resmen haklıydı bu kaçıncı olmuştu.
Kris hiç birini durduramamış kendini kurt sanan iki it bozuntusuna engel olamamıştı seneler önce sürüden ayrılıp kendi başlarına hüküm vermeye başlayan bu iki köpeği neden zamanında engelleyememişti.
Yemin peşinde gezen bu iki hayvanın niyetlerini neden anlayamamıştı senelerdir bunlardan sürüsünü korumaya çalışmaktan yorulmuştu. Her şey şu Kan yemini yüzündendi. " OROSPU ÇOCUKLARININ TEK DERDİ O LANET YEMİN "Kyungsoo bütün bunlar olurken sadece şaşkınlıkla etrafa bakıyordu lay'ın bahsettiği iki kişi kimdi ve neden birisini öldürmüşlerdi. Beş yıldır kris'ın sürüsündeydi ama bu konu hakkında hiç bir şey bilmiyordu. Bahsettiği yemin o da neydi? bundan ona neden hiç bahsedilmemişti ?
kris'in chanyeol 'e bağırması kendini kontrol edemeyip kurt formuna dönüşüp camı param parça edip dışarıya çıkması ile son bulmuş peşinden onu sakinleştirebileceğini düşünüp lay'da anında dönüşüp camdan atlamıştı bile soo olanları hayretle izlerken chanyeol elleri başının arasında gözleri kapalı hiç ses çıkarmadan oturmaya devam ediyordu. Ortamın sessizliğini soo'nun ani sorusu bozmuştu " Kris hyung yemin derken ne demek istedi ? "
*
************
İvett bu yemin saçmalığı ney şimdi yazarcık diceniz allah belamı versin bende suan bilmiyorum daha bisi bulamadim bana yardim edin bi sekilde vampir olan kai ile kurt olan kuçuk soo yu yeminle birleştirmem lazim bana bir yemin lazim puff nasi bi yazar ama daha ortada yemin falan yok kitabin adini kan yemini koymuş ashğ kendimi dovesim geldi adshjafdajnada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN YEMİNİ #kaisoo
FanfictionBuz gibi bir beden atmayan bir kalp sizce aşık olabilir mi ? Kan kokusunu alıyormusunuz ?