BÖLÜM 15 FİNAL

712 33 29
                                    

Kai'nin günlüğü ;

Bir ölüm bu kadar mı hissizleştirir insanı ?

Ben Kim jong-in  sizin tanıyacağınız dilde kai.

Hayatıma son vermeden önce size yaşadıklarımı anlatacağım, nasıl yüzsüz , nasıl karaktersiz , nasıl bencil bir varlık olduğumu anlatacağım.

Sevdiğim adamı nasıl öldürdüğümü anlatacağım.

Herşey planlanmış olsada plana uymayan şeyleri , kontrol edemediğim duyguları anlatacağım.

Ozamanlar 17 yaşındaydım krsytal ile tanıştım , zaman geçtikten sonra vampir olduğunu öğrendim ve ona aşık olduğumu düşündüm beni de vampir'e çevirmesi için elimden geleni yapacağıma yeminler bile ettim.

Bir gün beni kurul dedikleri adamların önüne çıkardı , herşey ilk başta normaldi sadece önceden yapılmış bir planın sonradan eklenen ana karakteri olacaktım her şey krsytal içindi beni canavara çeviren o biçimsiz sürtük içindi.

İki kurul üyesi beni 5 kişilik bir vampir sürüsünün yaşadığı ormanlık bir alanda öldüresiye dövecek bir şekilde bu 5 kişiden biri beni bulacak ve kendi türlerine çevirecekti. 

Benim için olay bundan ibaretti, ama olay bunlada kalmayacakmış çok sonradan öğrendim aralarında senlerce yaşamak zorunda kaldım aşık olduğumu sandığım o sürtüğe her hafta bilgi vermek zorunda kaldım. Tamam kabul ediyorum ilk seneler bilgi verme konusunda çok istekliydim çünkü her bilgi benim krsytal 'i görmemi sağlıyordu.

Ama değişen bir şey vardı , ben aralarında yaşadığım beş kişiyle öz kardeş olmuştum, onlar beni öz kardeşi olarak görmüştü , beni ailelerine almışlardı ben ise onlara ihanet etmekle meşguldüm.

Hepinizin bana küfürler savurduğunu duyar gibiyim , ama bu işe bir kere bulaşmıştım ve kurtulma şansım yoktu. 

Senelerce isteksizce bilgi taşıdım bir ara kurul tamamen ümidini yitirmişti öyle ki altı ay benden bilgi almaya gelen bir kişi bile olmamıştı, kurtulduğumu sanmıştım ama çok yanılmışım.

Her şey kurulun aradığı o muazzam gücün ortaya çıkmasıyla tekrar başlamıştı. 

Benim minik sevgilim evet o muazzam güç benim sevgilimdi.

Sizlere burda tüm kainat üzerine yemin edebilirim ben soo'ya gerçekten aşıktım. Onu tüm kalbimle sevmiştim onun hakkında bir kere bile kurula haber uçurmadım. 

Ama öğrendiler , biliyordular ve ben bildiklerini bile bilmiyordum.

Geçen altı ayda her şeyin bittiğini sanıp mutlu mesut sevgilimin kollarında yaşamıştım, ta ki krsytal bir barda karşımıza çıkana dek o gün bir şeyler olacağını anlamıştım, krsytal herşeyi yapabilecek bir kadındı ama kendisini gün yüzüne çıkaracak bir kadın değildi.

Beni bile kandırdı, soo'dan aylardır haberdar olduklarını bana bile söylemedi. Bende inandım.

Şimdi halime bakın  bütün arkadaşlarımı teker teker  kaybettim , o minnacık baekhyun'u bile benim ondan önce öleceğimi söylerdi hep,  öyle olmadı ama ben cansız bedenini bile bulamadım yakmışlardı. Tüm arkadaşlarımın külleri hep baraber yaşadığımız evin salonunda birbirine karışmıştı  hemde ben olmadan benim gibi bir şerefsiz olmadan ölü halleri ile bile birbirlerine karışmışlardı. 

Diğerlerinimi merak ediyorsunuz her birini ellerimle gömdüm.

O çok sevdiğim onsuz nefes alamadığım adamı bile ellerimle gömdüm , her güce sahip olupta bensizliğe dayanamayan adamı bile ellerimle gömdüm.

Belkide şu dünyada bedenine karışmak için yanıp tutuştuğum tek varlıktı o , ama ben nankörlüğüm yüzünden onu bile kaybettim bu kirli ellerime en son onun ter temiz kanı değdi benim yüzümden ölümü tadan en güzel varlığın kanı değdi.

Şimdi ise sıra bendeydi, ve ölmeden önce yapmam gereken tek bir şey vardı, o da beni bu hayatta yalnız kalmaya mahkum etmiş kişilerden alınacak intikamdı.

Krsytal'i o evden çıkmadan zaten öldürmüştüm, sıra şu saygı değer orospu çoçuğu kurulun başındaki it herifteydi ve bende de ona ait bir adet heechul vardı biricik oğlu heechul kafasını koparıp eline verdiğimde sevdiklerini kaybetmek ne demekmiş anlayacaktı.

Sessizce gelip oğlunu kurtarmaya çalışmasını beklemek olacaktı yapmam gereken tek şey.....



 Kai günlüğü yazmayı bitirdikten sonra ağır adımlarla karşısında bağlı bir şekilde duran heechul ' e yaklaştı.

"sence baban yoldamıdır? güzellik"  diyerek saçlarını okşadı içindeki vicdan azabı ve intikam duygusu gözünü kör etmiş olsada karşısında ki çocuğa üzülmeden edemiyordu, çünkü o çoçukta kai gibi bazı şeylerde şuçsuzdu. 

Biraz süre sonra bulundukları odanın kapısı açılmıştı içeriye saygı değer orospu çocuğu kurul başkanı ve bir kaç köpeği girmişti.

"ooo taemin hoş geldin" demişti kai arkasında kilere hiç aldırmadan. Taeminden en ufak bir ses çıkmamış acı dolu bakışlarla kai'yi süzmeye devam etmişti.

Evet kai şuan acınacak bir haldeydi ama birazdan tüm acıları son bulacaktı.

Kai kimsenin bir hareket yapmasına fırsat vermeden  heechul'un kafasını arkasında sakladığı bıçak yardımıyla saygı değer babasının önüne atmıştı bile , korkudan çok mutlulukla parlayan gözlerle aynı bıçagı kendi kalbine saplamayı da ihmal etmemişti.

Soo'nun ölü bedenini bulduğu yere yığılmıştı ama mutluydu gözlerini kapamadan önce ona mutlulukla bakan kocaman iki çift göz gördü sadece bu soo'ydu ve öteki taraf dedikleri yerde onu bekliyordu.  

Ölüm bu kadar güzel miydi? saniyeler içerisinde kai bunu sorgulamıştı, ölüm değil sevdiği adama giden yol çok güzeldi ne kadarda ölümden geçse.

Huzurla gözlerini kapamıştı....

THE END





VUUUUUU YAZARA SÖVMEK SERBEST ERKEN FİNAL KONU TAM OLARAK BUYDU HERŞEY SONRADAN ORTAYA ÇIKACAKTI AMA SONU BU ŞEKİLDE OLMAYACAKTI. FAKAT ARTIK YAZAMADIĞIMI FARK ETTİM YAZDIKLARIMLA SİZİ SIKTIĞIMI FARK ETTİM BU FİCİ BU ŞEKİLDE BİTİRMEMİN NEDENİ BUDUR KUSURA BAKMAYIN BAŞKA BİR FİCDE GÖRÜŞMEK ÜZERE..

YAZAMAYAN AMA İLLA YAZMAKTA KARARLI OLAN YAZARINIZ   - CANSU

KAN YEMİNİ #kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin