Öğretmen kısa olana kai'nın yanını göstermesiyle kai içinden -bir bu eksikti gelde bir kurtla yan yana otur. Adı neydi bu çocuğun kyungsoo muydu her ne boksa niye gelmiyo bu benim yanıma kazık gibi sınıfın ortasında dikilmese bari. Diye söylenmişti.
Soo kendi iç sesiyle napıcağına karar vermeye çalışırken arkadan öğretmeninin boğuk kalın sesini duydu " kyungsoo oturmayı düşünsende bende derse başlasam " demişti bütün sınıf kısık sesle olsada soo'nun bu haline gülmüştü.
Soo kendine gelip yavaşca sırasına oturdu elinden geldikçe göz teması kurmamaya dikkat ederek. O an fark etti ki az önce aldığı hoş koku yanındaki gençten geliyordu dönüp yüzüne bakmak istesede o cesareti kendisinde göremiyordu bu yüzden en mantıklı şeyin sıraya kafasını koyup uyuyormuş gibi yapmak olduğunu düşündü.
Aynı zamanda kai de az önce aldığı kokunun bu çocukdan geldiğini fark etmiş istemsizce ona daha çok yaklaşmaya başlamıştı. Ama çocuk onu pek umursamadan sıraya kafasını koyup uyumaya başlamıştı.
İlk ders bitmiş chanyeol soo ya yaklaşıp kulağına " kyungiee ben aşağı iniyorum geliyor musun? " demiş ama kyungsoo 'dan ses gelmeyince uyuduğunu anlayıp aşağıya inmişti.
Bu sırada kai , kyungsoo ve bir kaç ögrenci dışında sınıfta kimse kalmamıştı. Kai istemsizce gözlerini yanındaki çocuktan alamıyordu bir insan nasıl bu kadar güzel uyuyabilirdi ki ? Nasıl olduğunu anlamadan eli kyungsoo 'nun yüzüne gitmis ve parmaklarını yüzünde gezdirmeye başlamıştı bu esnada soo gözlerini açmış ve göz göze gelmişlerdi.
Soo anlamsız bir şekilde kai ile göz göze gelince sinirlenmiş yerinden sıçrayıp 'sen ne yaptığını saniyorsun?" diye ani bir çıkışta bulunmuştu.
Karşısında ki esmer çocuk kekeliyerek "be-ben " diye bilmişti sadece.Soo neden bu kadar sinirlendiğini anlamasada " bana bir daha o pis ellerini sürersen senin kafanı kopartırım " diyip masaya öyle sert bir şekilde elini koymuştu ki sınıftakilerin onlara dönmesini sağlamıştı.
Kai aldığı bu tepki karşısında dili tutulmuş bir şekilde hala önünde ayakta duran çocuğun gözlerinin içine bakmaya devam ediyordu.
Soo vucudundaki sıcaklığın yükseldiğini hissetti dönüşeceğini anlamıştı ama burada olmaz burada dönüşemezdi. Arkasını dönüp sınıftan koşarak çıktı hem koşuyor hemde nereye gideceğini düşünüyordu bir anda okulun arkasında ki ormanlık alan geldi aklına okula gelirken görmüştü hızla okulun arka bahçesine koştu ve duvardan atlayıp ormanlık alana koşmaya devam etti bu esnada vucudu tamamen dönüşmüştü ama hala koşmaya devam ediyordu sakinleşene kadar koştu sakinleştiğinde vucudu insan formuna geriye dönmüştü ama ormanın fazla derinliklerine inmişti geri dönmesi baya zamanını alıcaktı ona emindi.
Kai sınıftan koşarak çıkan çocuğun dönüşeceğini anlamış belki yardımı olur diye peşinden sınıftan çıkmıştı ama çocuk arka bahçede duvardan atladıktan sonra pes edip sınıfa geri dönmüştü bu sırada chanyeol kai'nin yanına gelip yanındaki boş sırayı göstererek "o nerde ? " diye sormuştu kai omuzlarını bilmediğini söylemek amacı yukarıya kaldırıp indirmişti. Chanyeol'da soo gibi arkasını dönüp koşarak sınıftan çıkmıştı.
Kai içinden kendisine bol bol küfür etmiş kafasını sıraya koyup neden ona dokunduğunu düşünmeye başlamıştı.Chanyeol koca okulda hem soo'yu hemde kris'i bulma umuduyla sağa sola koşup duruyordu. Bir anada yan taraftaki kapıdan kris'in çıktığını gördü "Hyung !!! Hyungg soo ortalıkta yok "
Bunu yazdkdan baya sonra fark ettim hep olmustu yapmisti etmisti gibi kelimelerle bitirmisim cok sacma olmus daha cok eksigim var elimden geldigince duzeltmeye calisicam kusura bakmayyin zaten fazla okurum yok hem niye hic yorum yapmiyosunuz bari okuyan arkadaslar yarum yapin iyi veya kotu ona gore duzeltmler yapayim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN YEMİNİ #kaisoo
ФанфикBuz gibi bir beden atmayan bir kalp sizce aşık olabilir mi ? Kan kokusunu alıyormusunuz ?