BÖLÜM 3

1K 55 8
                                    


Temmuz 2013

Soo'nun sorusu ile irkilen chan ne diyeceğini düşünmeye başlamıştı nasıl anlatabilirdi ki bunu ona herşey senin yüzünden sen yeminde ki kurtsun mu demeliydi beş yıldır seni bu yüzden koruyoruz mu demeliydi? nasıl anlatmalıydı ?

Chanyeol
" Bu konuyu kris le konuşsan daha iyi !! " 
Diyebilmişti sadece soo 'nun daha fazla soru sormasından korktuğu için " burada kris' i bekle bir yere ayrılma sakın ! " diyip kırık olan camdan atlayarak oradan uzaklaştı.

Hala sok içinde etrafa bakınan koca gözler hiç bir şeye anlam verememiş resmen kendini dışlanmış gibi hissetmesine sebep olan bu his de neydi ? Neler olduğunu ne zaman anlayabilecek ti ? Bacaklarını karnına doğru çekip başını dizlerine koymuş kris'in gelmesini beklemeye başlamıştı.

   saat 10.45

Kris sonunda lay ile beraber geriye dönmüş chanyeol 'dan ona bağırdığı için özür dilemiş ve herşey eski haline dönmüştü ama soo için aynı şey söz konusu degildi hala ortada ondan saklanan büyük bir sır olduğunun farkında ve öğrenmek için ellinden geleni yapmaya çalışacaktı.

Sessizde kris'in yanına yaklaşıp " hyung sencede artık bana bir şeyler anlatmanın zamanı gelmedi mi? " diye elinden geldiğince sakin bir şekilde sormuştu. Kris'in yüz ifadesinin sürekli değistiğini gördükçe cavabı daha çok merak ediyordu.

Chanyeol' yavaşca yanlarına yaklaşıp kris'e destek oluyormuşcasına elini omzuna koyup " Artık vakti gelmedi mi ? Bu kadar saklamak yeter hyung " diyip sırtını iyice sıvazlamaya başladı.

Chanyeoldan destek almak kris'e iyi gelmiş olmalıydı ki soo'nun elini tutup konuşmaya başladı.

" kyungsoo biz babanla çok yakın arkadaşlardık daha doğrusu benden önce ki sürü lideri senin babandı ben de onun sağ koluydum baban çok iyi çok sevecen bir adamdı aynı senin gibi,  baban ile senelerce farklı şehirlerde farklı liselerde okuduk ta ki son lisemizde baban annenle tanışana kadar hiç ayrılmadık annenle tanışıp bir birleri için ölmeyi bile göze alarak  evlenip senin gibi tatlı bir yeğen verdiler bana ama büyük bir sorunumuz vardı oda " Kris biraz duraksayıp nefesini topladıktan sonra konuşmaya devam etti.
"Annen annen bir vampirdi. Boyle olasi bir durumda  eğer bir vampir ve kurt'un çocuklari hem vampir hem kurt geni taşırsa senelerdir vampir ve kurtların arasında olan yemin bozulmuş olucaktı sen doğduğunda seni ben ve teyzenden başka kimse bilmiyordu ama bir aksilik oldu ve dün bahsettiğimiz iki kurt seni öğrendi bu yüzden seni ve teyzeni güneye götürüp bir kasabaya yerleştirmem gerekti seni ailenden ayırmayı hiç istemesemde başka şansımız yok tu. Baban ve annen ise bu sırada ortalığı sakinleştirip bizim yanımıza gelicekti ama o iki orospu çocukları annen ile babanı yakalayıp kurul'un karşısına çıkarmışlar ben herşeyden habersiz sadece seni korumaya çalışıyordum yemin ederim soo eğer haberim olsa annen ve babanı kurtarmak için elimden geleni yapardım ama ama işte yapamadım habersizdim soo ve tek kalmıştım " kris ellerini başının arasına alıp ağlamaya başlamıştı soo duydukları karşısında ne tepki vereceğini bilmesede kris'e sarılıp "lütfen devam et hyung herşeyi bilmek istiyorum lütfen lütfen " diyebilmişti.

Kris kendini biraz sakinleştirip devam etti konuşmaya " Baban ve anneni orada canice öl-öldürdüler soo ve ben hiç bir şey yapamadım. Baban ve annenden haftalarca haber alamayınca geriye döndüm ve o it herifler yüzünden idam edildiklerini öğrendim sürü liderini ben ise dostumu kaybetmiştim çaresizdik hepimiz birde karşı taraf vardı annenin abisi ailesi herkes perişan durumdaydı seni anne tarafından bilen bir tek abisiydi suho seni seni ona hiç gösteremedim korktum soo başkaları hayatta olduğunu öğrenirde seni bulurlar diye korktum senin bedenin 18 de kurt formunu alacağını düşündüğüm için sabrettim senin büyümeni bekledim güçlenmeni bekledim babanla annenin istediği gibi güçlendiğinde yemini bozabileceğine inandım ama senin bedenin kurt formunu seçti beş yıldır seni koruyorum ve izliyorum ama hiç yarın  vampirmiş gibi değilsin kan içmiyorsun hatta kurt gibi bile beslenmiyorsun çok az kanlı et yiyip doyuyorsun ama annenin genlerinin sende olduğuna eminim sen yemini bozacak tek kişisin sen hem vampir hem kurtsun şuan kurt iç güdülerin yok vampirler burnunun dibinde olsa hissetmiyorsun sadece sen fark etmesende bir vampir gördüğünde gözlerinin rengi değişiyor bu da senin onlardan olduğunu belli ediyor bu yüzden seni çoğu zaman buradan bir yere çıkarmıyorum yemini bozabilmemiz için bize yardım edicek kişiler bulup güçlenmeliyiz ve o lanet kurul'un işini bitirmeliyiz. Beni anlıyormusun soo ? "

Soo bu duyduları karşısında küçük dilini yutmuştu daha dün dalga geçtiği şey annesi ve babasının ölmesine sepep olmuştu. Gözlerinden akan yaşları silip kris'e sarılıp " elimden geleni yapmaya çalışırım " diyip sessizce odasına gitmiş ve koca yatağa atlayıp ağlamaya başlamıstı hatta ağlamak ne kelime resmen içinden birşey çıkıyormuş gibi haykırıyordu.

Evet yine kendi hayal dunyamda kayboldum fici telden yazdığım icin yazım hatam varsa affola kusura bakmayın.. Destek verenlere çok ama çok tesekur ederim...

KAN YEMİNİ #kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin