Kız karşılaştığı hatıralardan kaçmak istercesine bu şehirdeki en sevdiği yere sığınmıştı. Büyük su kulesinin arkasındaki çukur. Buradan yıldızlar çok güzel gözükürdü, düşünmeye de çoğu zaman vakti vardı.
I'm sitting eyes wide open and I got one thing stuck in my mind.
Gökyüzüne bakarken o 4 yıl önceki "aşk"'ı düşündü. Her aşkın bir sıfatı vardı. Ama onunki diğerlerinden farklıydı. Bu aşk tehlikeliydi, hemde çok. Kaybetmişti. sahip olabileceği, veya ikisinin olabilecekleri herşeyi onun mavi gözlerinde bırakıp gitmişti.
Wondering if I dudged a bullet or just lost the love of my life?
4 yıl boyunca zaman zaman oturup "acaba herşeyi yanlış mı anladım" diye düşünürdü. Ama o kendine yediremediği gurur ve biraz da doğru anladığı korkusundan geri gidememişti.
I've been looking sad in all the nicest places.
Dahası onu gördüğünden beri hiçbirşey düşünemiyordu. Derslerde bile dalıp dalıp gidiyordu. Kötü olan kısmı ise üniversiteye hazırlanıyor olmasıydı. Acaba o napıyordu? 'Gösterilere devam ediyordur herhalde' diye aklından geçirdi. Eskiden o da izlemeye giderdi onu. Ama sonra Yerçekimi Şelaleri'ni terk ettikleri için gidemedi. 'Galiba geri döndüler diye yine aklından geçirdi.'
I see you around in all these empty faces.
Acaba gerçekten o muydu? Kalbi ona oyun oynuyor olabilir di. Yada yalnızca ona benzeyen biri? Hayır, hayır gözlerini görmüştü. O gözleri kimse ondan daha iyi tanıyamazdı. "Belki de tanımışlardır" dedi. "4 koca yıl geçti sonuçta." "Beni çoktan unutmuştur."
Bu düşüncelerden bir an önce kurtulmalıydı. Kendini bir taksiye attı. Eve gitmek istemiyordu, ama nereye gideceğini de bilmiyordu.
Now I'm in a cab, I tell 'em where your place is.
Sonunda deniz kenarında karar kıldı. Kasabaya biraz uzak olduğu için oraya ondan başka kimse gitmezdi. Ama gitmeyeli uzun zaman olmuştu. Hatta en son onunla
beraber 4 yıl önce gitmişti. Bu düşüncelerden istese de kurtulamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)
FanfictionSLOW UPDATE. "Ben Hatırlıyorum. Ya sen?" (Tüm hakları Dipper Gleeful'un aslında hiç var olamamış mavi gözlerinde saklıdır.) --> Kapaktaki orijinal (yazısız ve filtresiz) fotoğraf (fanart) bana ait değildir.