•Suasana di dalam bilik Baekhyun dipenuhi dengan gelak ketawa membernya.Isterinya juga turut berada di dalam sebaik sahaja selesai memeriksa kaeadaannya.
=================
"Macam mana? Boleh jadi pelakon tak oppa? " Baekhyun cuba mengusik isterinya setelah hyungnya beredar.
"Yelah tu...kalau chagi tak tolong oppa, mesti oppa tadi terkial kial Sepatutnya oppa berterima kasih kat chagi tau... "
Belum sempat isterinya menghabiskan ayatnya Baekhyun segera mencelah."Oppa bukan je nak BERTERIMA KASIH kat chagi tapi oppa juga rasa bersyukur sangat sebab ada isteri bijak dan cantik."Baekhyun menekankan perkataan 'berterima kasih'.
"Amboi...ni puji ke perli ni... hah? Apa-apa pun sama-sama...itukan memang tugas chagi sebagai isteri oppa.Nampaknya tugas chagi dah selesaikan and lagipun chagi ada ramai lagi pesakit yang 'memerlukan' chagi. Yah! Byun Baek Hyun. Oppa jangan nak buat muka dengan chagi tau. Oppa janganlah risau...antara pesakit pesakit yang ada kat hospital ni...oppalah pesakit pertama yang dapat layanan istimewa daripada chagi."
Mendengar jawapan itu, Baekhyun terus mengukir senyuman yang lebar.
"Wah...betul ke ni chagi...kalau macam tu setiap harilah oppa sakit masuk hospital supaya oppa dapat layanan istimewa...boleh tak Mrs.Byun... (buat puppy eyes)
Suka hati oppalah. Oh,sebelum chagi terlupa lusa oppa dah boleh balik. Tentang hal tu oppa jangan risau...lusa chagi akan ambil cuti untuk hantar oppa balik dan jaga oppa ya..."ujar isterinya sebelum meninggalkan Baekhyun di dalam biliknya.