Pov Jacob.
Ik had aan de jongens gevraagd om eens langs te komen, ik was wel bezorgd hoe ze zouden omgaan met Rachel maar ik had er best wel veel vertrouwen in. Ik zuchte en liet me op de bank vallen, binnen een paar uur zouden de jongens hier staan.
Ik hoop met heel men hart dat er niets gebeurt want mijn ouders zouden me vermoorden als ze wisten wat ik deed. Ik zucht en sta op om Rachel wakker te maken.
Ik sta op maar mijn plannen worden verstoord door een luid geklop en gelach achter de deur. Ik blijf verbaasd staan en draai me om. Ik wandel naar de deur en kijk ik de lachende gezichten van Hunter, Tyler en Aiden.
We geven elkaar een 'bro hug' en ik laat ze dan naar binnen wandelen. We gaan allemaal zitten maar onze pret wordt verstoord. Door Aiden die recht springt, ik weet al meteen wat er gebeurt. "Mate" hoor ik hem grommen.
Ik sprint zo snel als ik kan en ga beschermend voor Rachel haar deur staan.
'Aiden asjeblieft hou je rustig' zeg ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg.
"Ga weg voor ik je pijn doe Jacob" zegt hij grommend.
Ik zucht en voel me nu ook boos worden.
'Ze is mijn zus Aiden, ze is menselijk.' Zeg ik nu ook grommend.
"Ze is van mij!" Schreeuwt Aiden.
"Jacob wat is er?" Zegt Rachel die nog half in slaap de deur achter mij opent.
Ik zie Aiden's ogen grooter worden als Rachel haar hand op mijn schouder legt.
"VAN MIJ" gromt Aiden.
Ik voel dat Rachel schrikt doordat ze haar hand van mijn schouder haalt en langzaam terug in haar kamer loopt.
Aiden duwt me opzij en loopt naar Rachel.
"VAN MIJ" gromd hij luid en ik zie dat Rachel duidelijk schrikt en wil weglopen, ver kan ze niet komen als Aiden haar met een harde klap tegen de muur duwt.
'Aiden je doet haar pijn wees rustig' zeg ik als ik de pijn in Rachel haar ogen zie.
________________________________
Hopelijk vonden jullie dit deel leuk✌ tot het volgende hoofdstuk♡
JE LEEST
The alpha's mate.
Про оборотнейOntmoet Rachel een doodnormaal 16 jarig meisje. Ze woont samen met haar ouders en haar broer Jacob, maar als Jacob's vrienden langs komen gebeurt er iets wat niemand ooit had verwacht. |04/04/17 #1 in weerwolf| |26/03/17 #1 in weerwolf| |20/03/17 #2...