Pov Rachel.
Ik en Aiden zijn inmiddels al bijna bij de supermarkt aangekomen, de mensen kijken ons raar aan.
Ik voel me al de hele tijd beken en Aiden zijn grip om me heen werd maar strakker en strakker.
___________________________
We stapten de supermarkt binnen en we zoeken meteen alles die op ons lijstje staat.
Na een paar minuten rond hebben te lopen hebben we het meeste van onze spullen verzameld.
We wandelen naar de kassa als de vrouw achter de kassa in lachen uitbarst.
______________________
De lach die op Aiden's gezicht was is al niet meer te zien.
Ik slik en kijk bang naar de kassierster (ik heb geen idee hoe je het moet spellen, maar het is dus wel degelijk de vrouw die achter de kassa zit😹)
Ik kijk naar Aiden die al zijn vuisten heeft gebaald en duidelijk wil uithalen.
"Wat is het probleem." Schreeuwt Aiden.
"Heeft u nu al een menselijke afdanker omdat u je mate niet kan vinden." Zegt ze lachend.
Aiden begint duidelijk te grommen en zijn kaken staan stevig op elkaar geklemd.
"Ze is mijn mate." Zegt Aiden.
Het gezicht van de vrouw wordt wit en ze kijkt bang om haar heen.
"Alpha het spijt me ik wou-"
"JE BENT ONTSLAGEN MAAK DAT JE HIER WEG KOMT EN ALS IK JE NOG OOIT EENS ZIE ZAL IK ER PERSOONLIJK VOOR ZORGEN DAT HET DE LAATSTE KEER WORDT. " Schreeuwt hij woedend.
De vrouw knikt en loopt zo snel als ze kan weg uit de supermarkt.
Ik kijk bang naar Aiden die er nog duidelijk woedend bij staat.
'Aiden het is oke.' Probeer ik hem te kalmeren.
"DAT WAS HET NIET, HET IS NIET OMDAT JE MENSELIJK BENT DAT ZE JE NIET MOETEN RESPECTEREN IK BEN NOG ALTIJD DE BAAS HIER." roept Aiden naar me.
Ik schrik van zijn geroep en tranen pikken achter mijn ogen.
'Sorry.' Piep ik.
_________________
Hij ziet duidelijk dat ik schrok en slaat stevig zijn armen om me heen.
"Het spijt me Rachel, maar je bent mijn alles, mijn mate, mijn wereld. Ze moeten je leren accepteren." Zegt Aiden als hij met zijn hand geruststellend over mijn rug wrijft.
"Kom we gaan naar een andere kassa en dan naar huis, goed?"
Ik knik en samen lopen we naar een andere kassa.
----------------------
Super bedankt voor de 9k!💕
JE LEEST
The alpha's mate.
Manusia SerigalaOntmoet Rachel een doodnormaal 16 jarig meisje. Ze woont samen met haar ouders en haar broer Jacob, maar als Jacob's vrienden langs komen gebeurt er iets wat niemand ooit had verwacht. |04/04/17 #1 in weerwolf| |26/03/17 #1 in weerwolf| |20/03/17 #2...