Pov Rachel.
Een zachte kreun ontsnapt uit mijn mond als ik me wil omdraaien en verder slapen.
Maar daar denkt Aiden anders over, ik voel hoe hij zijn vinger door mijn haar haalt en dan zachtjes kusjes op mijn gezicht drukt.
'Aiden stop.' Zeg ik terwijl ik zijn hand probeer weg te slaan.
"Rachel het is al één uur in de middag." Zegt hij op de zelfde toon om me te plagen.
'Is het al zo laat?' Vraag ik terwijl ik vermoeid in mijn ogen wrijf.
"Ja prinses kom je mee?" Vraagt hij.
Ik knik en wil opstappen uit bed maar als snel zijn mijn benen in de lucht en zit Aiden's arm stevig om me heen.
'Ik kan zelf wel lopen.' Zucht ik.
"Ik weet het prinses maar je bent juist uit het ziekenhuis en ik wil dat je niet te veel moeite doet."
'Oke dan.' Zeg ik terwijl ik dramatisch mijn handen in de lucht hooi en doe alsof ik me overgeef.
Hij laat een amuseerd lachje horen waardoor ik met mijn ogen rol.
_________
Als we zijn aangekomen in de keuken plaatst hij me voorzichtig op een stoel en maakt hij zorgvuldig een boterham voor me.
'Bedankt.' Zeg ik zacht als hij de boterham voor me plaatste.
"Graag gedaan prinses, als je klaar bent kom je maar naar mijn kantoor ik moet snel wat zaken regelen."
Ik kink gehoorzaam waardoor hij een kus op mijn hoofd drukt en dan de keuken verlaat.
_________
Waneer ik bijna klaar ben met mijn boterham komt een blond meisje met een enorm kort rokje binnengelopen.
"Wat denk je wel niet dat je hier doet?" Krijst ze uit.
'Ik uhm...' stotter ik in alle hoop dat Aiden spontaan komt binnen wandelen.
"Dit is de afdeling voor belangrijke mensen dus wat doe jij hier?"
Het deed pijn toen ze zei dat ik niet belangrijk was, zou Aiden gelogen hebben al die tijd toen hij dat ik zo belangrijk was.
"Hallo, ben je bijna weg of moet ik Aiden erbij roepen?!"
Ze moest eens weten.
'Roep Aiden dan maar.' Zeg ik zuchtend.
Ik weet dat ik Aiden hierbuiten zou moeten laten, maar ik kan het niet laten.
"AIDEN LIEFJE." Krijst ze over heel het huis.
In een paar seconden staat Aiden met een boze blik beneden en kijkt hij haar emotieloos aan.
"Wat is het probleem Kate?" Vraagt hij geïrriteerd.
"Dat daar zit aan mijn tafel in ons huis dat kan echt niet." Roept ze dramatisch als ze naar mij wijst.
Ik voel hoe Aiden's blik naar mij kijkt en dat hij langzaam zijn vuisten maakt.
"De enige die hier niet zou moeten zijn ben jij Kate!" Roept hij.
Ik zie hoe ze met een vies gezicht wat speeksel van Aiden uit haar gezicht wrijft.
Een kleine lach vormt zich op mijn gezicht als Aiden achter me komt staan en zijn armen stevig om mijn heupen slaat.
"Kom je mee naar boven Rachel?" Vraagt hij.
Ik kink snel en zwaai nog eens arrogant naar Kate.
'Aiden?'
"Ja liefste?"
'Ik moet haar niet.'
"Niemand moet haar Rachel, ze wil gewoon aandacht. Maar ik zorg er wel voor dat ze niet meer in je buurt komt."
'Bedankt.'
"Ik hou van je Rachel."
'Ik ook van jou.'
JE LEEST
The alpha's mate.
WerewolfOntmoet Rachel een doodnormaal 16 jarig meisje. Ze woont samen met haar ouders en haar broer Jacob, maar als Jacob's vrienden langs komen gebeurt er iets wat niemand ooit had verwacht. |04/04/17 #1 in weerwolf| |26/03/17 #1 in weerwolf| |20/03/17 #2...