Pov Rachel.
In een paar seconde werd ik terug uit het bed gehaald en rende Aiden met me door de gang naar de deur die ons naar de badkamer bracht.
Hij draaide aan de douche wat er voor zorgde dat koude stralen stroomde en voordat ik het besefte stond ik onder de ijskoude stralen samen met Aiden.
Ik gilde het uit van de pijn, het voelde alsof ik verbrand werd en nog geen klein beetje.
"Het is zo voorbij prinses." Zei Aiden troostend toen hij me nog steviger tegen zich aanduwde en door mijn kletsnatte haren wreef.
'Laat het alsjeblieft stoppen Aiden.' Huilde ik wanhopig.
"Het is zo voorbij Rachel."
Ik huilde en gilde alles uit.
We stonden waarschijnlijk al 15 minuten onder de douche maar het maakte Aiden zo te zien niet uit dat hij nog steeds zijn kleren droeg.
_____
Na nog veel pijnlijke momenten was alles eindelijk voorbij en lag ik stevig in Aiden's armen.
"Het spijt me zo Rachel." Zei Aiden schuldig.
'Wat gebeurde er Aiden?' Vraag ik verward.
"Rachel kijk, als een mannelijke weerwolf een vrouwelijke weerwolf markt dan moeten ze eigenlijk redelijk snel het mate-proces voltooien."
'En dat is?'
"Met elkaar naar bed gaan Rachel."
'Maar-'
"Ik weet het Rachel maar als we het niet snel doen zal het weer gebeuren."
"Het spijt me zo prinses."
'Het is al goed, hoelang duurt het nog voordat-'
"Ik weet het niet."
Ik zucht, ik wil alles behalve dat ik nog eens die pijn krijg.
Ik sluit vermoeid mijn ogen en nestel me nog meer in Aiden's armen.
"Ga maar slapen prinses, het was een zware avond." Zegt Aiden terwijl hij me een kus op mijn hoofd geeft.
'Slaapwel.' Mompel ik nog voordat ik in een diepe slaap val.
-----------------------
Sorry voor het korte stukje, dit was even een opvul hoofdstuk.❤️
JE LEEST
The alpha's mate.
Hombres LoboOntmoet Rachel een doodnormaal 16 jarig meisje. Ze woont samen met haar ouders en haar broer Jacob, maar als Jacob's vrienden langs komen gebeurt er iets wat niemand ooit had verwacht. |04/04/17 #1 in weerwolf| |26/03/17 #1 in weerwolf| |20/03/17 #2...