e n a m

4.2K 368 91
                                    

🎶 jam di dinding terus berdetak ah
Kalau aku hempuk muka kau konfem pecah ah-- 🎶

" hmm masih awal lagi " jam menunjukkan pukul 9 pagi.

" hehe hari nie nak ajak Taerin dating lah " pantas aku berlari ke bilik air untuk mandi.

Nak dating kenalah wangi mana boleh bushuk.

.

.

.

.

Setelah habis mandi, aku menyarungkan baju tshirt berlengan pendek bersama seluar jeans berwarna hitam. Baju tshirt itu aku masukkan ke dalam seluar. Faham en? 😹 kalau tak faham tengok gambar kat bawah.

 Faham en? 😹 kalau tak faham tengok gambar kat bawah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author tak tau kenapa Jimin nampak sexy ... KENAPA LAH ENGKO NIE HENSEM SANGAT PARK JIMIN OIII! JANGAN SAMPAI AKU GI-- ehem maafkan saya. Over sikit.

Sempat aku menyemburkan sedikit perfume di pergelangan tangan dan di leher.

" humm baru wangi ~ "

" now .. let's go! "

Kunci kereta dicapai dan mula melangkah keluar rumah. Apa? Ingat Jimin tak boleh memandu ke? Kau jangan sampai dia langgar rumah kau pakai troli-- okay whatever.

Masuk saja di dalam kereta, aku mengeluarkan telefon dari poket seluar yang ketat nie. Menyesal pakai. Tapi .. nampak seksi en? (๑ ิټ ิ)

Nombor Taerin ditekan.

" hello? Sape nie? "

" nie saya lah, future husband awak "

" lahhh kau rupanya .. ha amende kau nak? "

" err jom dating "

" euww tak nak aku "

" alaaa jomlah sayang "

" aku kata tak nak tu tak nak lah! "

" ah pape jelah. Yang saya tau bila saya sampai rumah awak, awak dah siap "

" eh aku ta-- "

Terus aku matikan panggilan. Malas nak dengar dia membebel.

Enjin kereta dihidupkan lalu aku memandu menuju ke rumah Taerin.




🍀
🍀
🍀
🍀
🍀
🍀




Di rumah Taerin

Disebabkan aku nie dah berkawan rapat dengan Taehyung jadi .. aku terus rempuh masuk rumah dia tanpa mengetuk pintu. Omma appa dia? Lek dorang pergi kerja dah sekarang nie so takpe ah.

" yuhuuuu! "

bukkk

" ha kan dah mendapat. Buat aku terkejut je! " jerit Taehyung yang berada di ruang tamu. Tengah tengok por-- eh gurau je .. dia tengah tengok tv lah haha.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now