..
.
.
[AUTHOR POV]
" apa dosa aku sampai dikurniakan member yang bodo nie .. " sungguh Jin rasa nak ketuk je si Yoongi nie sampai terbantut.
Tapi sebab dia seorang yang penyabar (sangat), dia biarkan saja Yoongi tu hidup senang-lenang dulu. Lepas nie kalau dia buat hal lagi .. tiada maaf bagi mu Min Yoongi!
" dah habis berdrama ke? Aku lapar nie " kata Yoongi sambil mengusap perutnya yang kecik comel-comel itu.
" kacau jelah kau nie! Bagi kang! " Jin mengangkat senduk air yang Yoongi beli tadi tu sambil buat gaya macam nak ketuk Yoongi.
Hestek still marah lagi.
" hehe sorry sorry " Yoongi tersengih sambil menggelengkan kepalanya.
" dah pergi main jauh-jauh. Aku nak sambung masak " Jin memakai semula apron atomen dia. Yelah tadi marah punya pasal, dia cabut apron tu pastu baling kat muka Yoongi.
" nak tolong boleh tak? "
" sebelum aku kame kame ha kau, baik kau blah "
" err .. "
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈" anak-anak! Makanan dah siap! " jerit jin yang sudah menghidangkan makanan di atas meja makan itu.
Dengar saja perkataan 'makanan', terus mereka berdesup berlari ke ruang makan. Itu yang sampai bertolak-tolak bagai sebab tak shabar nak makan.
" apa nie main tolak-tolak! " marah Jimin yang menjadi mangsa tolakan. Tulah siapa suruh kecik-kecik cili padi sangat.
" arghhh! Kaki aku!! " jerit Hoseok apabila kakinya dipijak oleh Yoongi yang memang dah tak tengok apa masa lari tu.
Dia hanya kesahkan makanan je sekarang.
Ini kalau author yang kena, memang aku belasah Yoongi tu. Kalau korang yang kena, korang nak buat apa kat Yoongi tu?
" sakit hiks hiks " ayok tatayok Hoseok dah menangis.
Hoseok menangis bila dah sampai dekat ruang makan. Kaki dia rasa macam dah leper je sekarang.
" kenapa nie Hoseok? " soal Jin sambil menghampiri Hoseok yang menangis itu.
" hiks k-kaki aku " Hoseok menunjukkan kaki dia yang dah bengkak tu.
Ya tuhan. Berat sangat ke si Yoongi tu sampai bengkak kaki Hoseok dipijaknya.
" Hoseok .. Kaki kau bengkak .. "
Member yang lain hanya memerhati Jin dan Hoseok sambil makan makanan yang terhidang. Langsung tak kesah dengan keadaan Hoseok.
YOU ARE READING
[✔️] INSTAGRAM | PJM
Aléatoire+hatinya mula terusik apabila melihat gambar si 'dia' di instagram secara tidak sengaja.