l a p a n b e l a s

3.2K 255 69
                                    

" Now, its only me and you "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Now, its only me and you "



.

.

.

.



[JIMIN POV]

" sayang .. " dengan muka yang masam aku berjalan menghampiri Taerin yang tengah sediakan makan malam.

Acececeh rajin isteri aku nie.

" nie dah kenapa muka masam nie hm? " dia usap pipi gebu aku kemudian dia cubit perlahan.

" kita tak nak pergi kerja minggu depan. Kita nak teman awak kat rumah emm .. " aku menyembamkan muka kat bahu Taerin.

" nak buat anak banyak-banyak hehe " aku bisik kepada Taerin bersama sengihan nakal yang terukir di bibirku.

Muka Taerin membahang.

" kepala mangkuk engko lah! " terus ditibainya aku pakai apron yang dia pakai tu.

" adeh adeh cakitlah cayang .. gigit kang baru tau! "

" gigit lah gigit! " ouhh cabar ye. Kau tunggu.

Ngap!

" y-yah! Park Jimin! " terkejut Taerin apabila aku menggigit lehernya secara tiba-tiba.

Muehehehe padan muka.

Aku lepaskan lehernya. Eh ape tu .. (๑ ิټ ิ)

" sakitlah! Anda memang baebi! Dasar anak jeman! " Taerin usap leher dia yang dah mula memerah itu.

" nak kena lagi ke? Ha meh sini meh " mula lah kerja menyakat aku nie.

" eiii tak mau lah, pendek! "

" ape? Pendek? Nak kena budak nie. Sini! "

Taerin menjelirkan lidah dia kemudian mula melarikan diri ke ruang tamu. Ouh nak main kejar-kejar ye?










🍁
🍁
🍁
🍁
🍁
🍁










Di dalam bilik Jimin

Aku perhati je Taerin yang tengah main game dekat fon dia atas katil. Eii aku ke fon tu suami dia?

" sayang, layanlah suami awak nie " aku duduk sebelah dia sambil buat muka comel. Buing buing

Taerin tak beri ape-ape reaksi.

" yah Park Taerin im talking to you " suara aku cuba tegaskan. Acah jap hiuhiuhiu—

Perasan dengan perubahan suara aku, terus Taerin mengalihkan fon dia dan menunduk. Tak nak pandang muka aku. Ha tau takut.

Taerin mula buat muka sedih bila dia tau yang aku mungkin akan marah dia. Tapi tak pun, terus aku tarik dia masuk dalam dakapanku.

Dahinya aku cium sekilas.

" alololo kenapa buat muka sedih nie hm? Saya bukan marah awak pun " aku tersengih kecil.

" awak nie kan! Ingatkan awak nak marah tadi .. baru nak nangis " kata Taerin yang dah mula sembamkan muka dekat dada aku.

" saya mana boleh marah kesayangan saya sorang nie. Nanti dia menangis, saya juga yang susah nak pujuk dia " aku mengusap rambutnya.

Taerin peluk aku separa kuat. Eh eh manja lak.

" sayang "

" hm? Wae? " tanya Taerin yang dah pandang aku.

" jom "

Taerin buat muka blur. Tak faham ape yang aku cuba sampaikan.

" jom ... making baby " aku tayang senyuman nakal kat dia. Dapat aku lihat yang pipi Taerin mula memerah.

" err saya period " Taerin alihkan pandangan bila tau aku tenung dia.

" are you sure, baby? " soal aku dengan senyuman nakal yang tak lekang dari bibir.

Tangan yang mengusap rambut dia tadi beralih mengusap lembut bibir dia. Aku menatap bibir dia. Mata aku beralih pandang wajah Taerin.

" biar saya check sama ada awak period atau tak "

Baru saja tangan aku nak ke bawah, Taerin segera menahan. Muka dia dah berubah cuak.

" t-tak payah "

" wae? Saya nak check je bukan nak raba awak pun "

" okay okay! Saya tipu, saya tak period! " terus dia tutup muka dia pakai bantal. Malu ler tu.

" ha kan senang bagitau dari tadi. Nie dah nak kena raba baru nak bagitau " aku ketawa kecil sambil cuba menarik bantal Taerin.

" janganlah tutup muka tu "

Bantal tu aku tarik sikit sebab nak tengok muka Taerin.

" cakkk! Auwww muka awak merah lah sayang .. malu eh? " saja nak usik dia.

" eii janganlah kacau! " habis ditampar-tampar tangan aku. Wuu tak cakit.

Aku tahan tangan dia dan terus alihkan bantal kat muka dia. Aku mula tindih badan Taerin.

" tonight .. its only me and you " kataku dengan suara yang menggoda.

Bibir Taerin yang merah itu jadi tatapan mataku. Perlahan aku mendekatkkan bibirnya dengan bibirku. Aku mencium lembut bibir Taerin sambil pejamkan mata. Kemudian, Taerin mula membalas ciuman aku.

Lama kelamaan, ciuman aku beralih ke leher putihnya. Digigit leher Taerin itu.

" j-janganlah gigit kuat sangat .. "

" hehe mianhae sayang " aku tersengih dan kembali gigit leher Taerin.









🍁
🍁
🍁
🍁
🍁
🍁











Bersambung ..

Vote+comment ❤️

.

.

.

.

.

.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now