s e b e l a s

3.2K 274 166
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




.

.

.

.


[NAMJOON POV]

Sekarang semua sudah berkumpul di dalam bilik aku termasuklah Jimin dan Taehyung. Taehyung sudah amanahkan aku untuk uruskan birthday surprise Taerin.

Fuh akhirnya aku ada tugas. Author asyik lebihkan orang lain je dan aku rasa diabaikan.

Humph merajuk dengan author.

Author: jap aku nak libas si Namjoon nie pakai kain pelekat Jimin. Sini kau Namjoon!

Arghhhhh! Ampun ampun! Janji tak buat lagi shujska— * heret Namjoon masuk bilik *

Maka tamatlah riwayat Kim Namjoon aka abang bibir sekshi ehem—

Okay back to the reality.

" okay sekarang kita nak buat apa? " soal Hoseok yang sudah tidak sabar lagi tu. Dia suka surprise-surprise bagai nie.

" kita kena pilih tema dulu. Ada apa-apa cadangan? " tanya Taehyung yang sambil memandang muka kawan-kawannya itu.

" aku! Aku! " Jin mengangkat tangannya dengan semangat.

" apa kata kita buat tema ... " saja buat ayatnya tergantung

" princess! Disney princess! Nanti mesti aku nampak yang paling cantik dengan dress cinderella HIUHIUHIU " kata Jin yang sudah menepuk-nepuk tangan. Over.

" kau gila ke? Takkan kami semua pun nak kena pakai dress? " kata Yoongi tidak puas hati.

Memang tidak lah dia nak pakai dress. Euwww tak macho ah bro.

Member yang lain menyokong apa yang Yoongi kata itu.

Gila ke nak pakai dress?

" ala apa salahnya kan? " kata Jin dengan muka selamba badak dia.

" aku lagi rela berbogel dari pakai dress yang ntah apa-apa tu " kata Yoongi berani.

Terkejut semua mendengar apa yang Yoongi baru kata tadi.

" err kita pilih tema lain lah ye? Ada cadangan? " kata aku yang cuba menukar topik itu.

" aku cadangkan kita pilih tem— " kata-kata Yoongi dipotong oleh Jungkook.

" t-tapi Kook nak pakai dress princess tu .. " kata Jungkook sambil membuat muka comel yang boleh buat author nak gigit dia.

Semua memandang Jungkook.

" YA TUHAN KOOK! APA DAH JADI DENGAN ENGKO NIE?! SETAN MANA RASUK KAU NIE?! BIAR AKU TERAJANG DIA TU! PULANGKAN JUNGKOOK AKU HUHUH— " tak pasal-pasal kepala Taehyung diketuk oleh Jimin yang berada di sebelahnya.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now