e n a m b e l a s

2.4K 235 68
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



.

.

.

.

[AUTHOR POV]

Nara melangkah masuk ke dalam Doraemon Cafe iaitu tempat Daniel dan gengnya melepak. Kelihatan susuk tubuh lelaki yang memang tengah dia cari sedang duduk di salah satu kerusi di situ.

Pantas gadis itu menghampiri lelaki tersebut. Tanpa dijemput, Nara terus melabuhkan punggungnya di atas kerusi yang berhadapan dengan Daniel.

" sampai pun. Ingat dah mam— opss sorry " kata Daniel bersama senyuman yang tak serupa arnab itu.

Nara hanya menjeling Daniel.

" ha cepatlah bagitau apa plan you. I nak beli barang dapur lagi nie " kata Nara sambil memeluk tubuh.

" tak lama lagi kan dorang nak kahwin so aku nak kau buat kacau masa tu. Then, aku akan culik Taerin bawak lari pergi Thailand. Kahwin kat sana MUEHEHEHEH— ehem "

Nara hanya tayang muka tak kesah.

" kenapa you nie suka sangat kat Taerin tu? I tengok dia biasa je. Tak menarik langsung "

" tu sebab kau buta. Kau tak nampak ape yang aku nampak, Taerin tu perempuan yang paling sempurna kat mata aku nie " kata Daniel sambil tersengih-sengih macam orang angau.

Jap rasa nak muntah— WEKKKKK okay dah.

Kita sambung balik ye.

Nara memandang Daniel dengan pandangan menyampah plus jijik.

" dah habis en? Okay bye, nak pergi beli barang dapur " Nara terus meninggalkan Daniel yang masih tersengih tu.

Ah pie lantak kat jantan tu.









🌼
🌼
🌼
🌼
🌼
🌼









[NARA POV]

" tak lama lagi kan dorang nak kahwin so aku nak kau buat kacau masa tu. Then, aku akan culik Taerin bawak lari pergi Thailand. Kahwin kat sana MUEHEHEHEH— ehem "

Perakam suara tersebut aku matikan. Dipandang wajah lelaki yang berada di hadapanku ini, Park Jimin yang tergamam mendengar rakaman itu.

" his name is Kang Daniel. His your wife-to-be ex boyfriend. You better hati-hati dengan dia sebab dia akan buat ape saja untuk dapatkan sesuatu "

Jimin terdiam seketika.

" kenapa .. ? Kenapa kau bagi benda nie kat aku? " Jimin pandang aku.

" i tak nak tengok you menderita sebab kehilangan orang yang you cinta. I tahu yang kita nie takde jodoh jadi i berusaha untuk lupakan you. I nak tengok you bahagia " aku tersenyum nipis. Hati aku sakit sebenarnya tapi takpe hakak sado. So, hati hakak pun kena sado!

" terima kasih, Nara. Aku tak tau ape yang rasuk kau tetiba je berubah nie tapi aku hargai bantuan kau. Thanks sistur " Jimin senyum sedikit.

Jap kenapa aku sakit hati eh dengar ayat tu?

" no problem lah Jimin. I tak nak you jadi macam dulu, murung. I harap you bahagia dengan Taerin. Jaga dia baik-baik okay? "

" i will, don't worry " Jimin angguk bersama senyuman kecil yang terukir di bibir sexynya itu.

" serahkan rakaman suara nie dekat polis " aku hulurkan perakam suara tersebut dekat Jimin.

" okay lah, i have to go now. See you masa majlis perkahwinan you nanti " aku beredar dari situ dengan segera. Takut Daniel atau kawan-kawan dia nampak pula.

" goodbye, Park Jimin "

Aku melangkah masuk ke dalam kereta yang sudah berada di hadapanku. Laju kereta itu meluncur di atas jalan menuju ke lapangan terbang.

Ya, aku nak keluar negara. Mulakan hidup baru di sana.










🌼
🌼
🌼
🌼
🌼
🌼










Bersambung

Huhuhu tak lama lagi ff nie akan tamat 🤧
Ada ke yg akan rindukan ff nie nanti?

Vote+comment ❤️

.

.

.

.

.

.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now