A/N: for this chapter, akan ada sedikit bromance. So .. siapa yang tak berapa suka tu boleh skip hehe. Enjoy reading! ✨
.
.
.
.
[HOSEOK POV]
Selepas puas aku memujuk si Yoongi nie akhirnya dia tertido. Mungkin sebab penat menangis tadi.
Aku tak kesah dia nak tido ke mende tapi ...
DIA TIDO KAT ATAS KAKI AKU YANG BENGKAK NIE TAU TAK?!
Rasa macam nak terajang je anak min nie.
" yah Jeon Jungkook! " aku menjerit memanggil Jungkook untuk datang ke bilik aku.
Pintu bilik dibuka dan muncul lah muka anak jeon.
" kenapa hyung panggil? Hyung nak apa-apa ke? " soal Jungkook yang mula menghampiri aku dan Yoongi.
" tolong angkat malaun nie. Kaki aku yang sakit nie boleh pula dia buat alas untuk tido " aku menunjuk Yoongi yang sedang nyenyak tido itu.
" em nae arraseo " tanpa membantah, Jungkook terus mengangkat Yoongi ala-ala bridal style dan mula menuju ke bilik Yoongi.
Jungkook tu kan sado so tak salah kan aku suruh dia yang angkat si Yoongi tu?
🌸
🌸
🌸
🌸
🌸
🌸[JUNGKOOK POV]
Dengan tangan yang masih mendukung Yoongi hyung, aku dengan perlahan membuka pintu biliknya.
Pantas aku meletakkan Yoongi hyung di atas katilnya. Badannya aku selimutkan.
" aish hyung nie, suka sangat menyusahkan Kook "
" nasib baik Kook sayang hyung tau tak "
Baru saja aku ingin beredar, tiba-tiba saja tanganku dipegang oleh seseorang.
" arra. Hyung pun sayang Kook juga " Yoongi mencelikkan matanya. Dia tersenyum.
" hyung .. bukan hyung tido ke tadi? " aku memandang ke arah lain bila rasa pipi nie dah membahang.
" memang hyung tido tadi tapi hyung terjaga bila rasa diri nie terapung kejap " dapat aku dengar Yoongi hyung tergelak kecil.
" ouh em .. Kook masuk tido dulu lah kalau macam tu " aku cuba melepaskan pegangan Yoongi pada tanganku tapi Yoongi makin mengeratkan lagi.
" teman hyung tido "
" t-tapi .. "
" takde tapi-tapi. Come here " Yoongi menepuk ruang kosong di sebelahnya.
YOU ARE READING
[✔️] INSTAGRAM | PJM
Ngẫu nhiên+hatinya mula terusik apabila melihat gambar si 'dia' di instagram secara tidak sengaja.