e m p a t b e l a s

2.7K 245 88
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




.

.

.

.


[AUTHOR POV]

Tanpa Jimin dan Taerin sedar, ada seseorang yang sedang memerhatikan tingkah laku mereka dari jauh. Satu senyuman sinis mula terukir di bibir orang itu.

" bermesra lah selagi mampu sebab lepas nie jangan harap korang akan bahagia, Park Jimin dan Kim Taerin ... " kata orang itu dengan suara yang perlahan. Takut kalau ada orang yang dengar.

" sebab Taerin hanya untuk aku dan bukan untuk kau, Park Jimin "

Lelaki yang memakai pakaian serba hitam itu segera beredar apabila kelibat Jimin dan Taerin sudah hilang. Topi yang berada di atas kepalanya dibetulkan sedikit bersama senyuman yang penuh makna diukirkan sehingga terserlah gigi arnabnya.

Agak-agak siapa orang tu? Siapa betul, author belanja— okay gurau je 😹

Selepas lelaki tu beredar, seseorang keluar dari tempat persembunyiannya. Dari tadi lagi dia memerhati lelaki misteri itu dan dia mendengar apa yang lelaki itu katakan.

" tch nampaknya aku dah jumpa partner " gadis itu melakar senyuman sinis sebelum mengekori lelaki tersebut.








🎀
🎀
🎀
🎀
🎀
🎀









kmtaerin

❤️ 83, 380 likeskmtaerin ; em rindu 😭💔 @prkjmin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ 83, 380 likes
kmtaerin ; em rindu 😭💔 @prkjmin

prkjmin eh ada orang rindu kita lah 🙈
kmtaerin @prkjmin halah halah tumbuk kang 😭
taehiyoong menyampah sial tengok korang nie
jungkooksado @taehiyooong jeles cakap ah ( ͡° ͜ʖ ͡°)

taehiyooong

❤️ 110, 819 likes taehiyooong lepas nie kita pergi berdua ye, sayang?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ 110, 819 likes
taehiyooong lepas nie kita pergi berdua ye, sayang?

prkjmin WOI DAH ADA AWEK KE?!
siokkkjin awek ada ke bro?
ho.seokie bersayang-sayang pulak. Sedar sikit diri tu tak laku
kimnemjoon @ho.seokie engko pun sama jelah babun
taehiyoong korang memang kawan taguna 🌚 @siokkkjin @ho.seokie @prkjmin

HAHAHAHA kesian si Taehyung nie. Ha cepat siapa nak jadi awek dia, angkat tangan!








🎀
🎀
🎀
🎀
🎀
🎀








[TAERIN POV]

Gambar Jimin yang menjadi wallpaper iphoneku itu aku tatap penuh rindu. RINDU NAK PELUK DIA, RINDU NAK CUBIT PIPI DIA, RINDU NAK KISS BIBIR SEKSI DIA— okay sila abaikan.

Tiba-tiba aku rasa macam ada sesuatu kat kaki aku. K-kenapa basah nie? Aku memandang ke bawah.

" ZDZSGKS YAH KIM TAEHYUNG! KAU DAH KENAPA GOSOK GIGI KAT BAWAH MEJA NIE BABI! " tak pasal-pasal Taehyung ditendang olehku. Hambik engko!

" sakitlah seton! " marah Taehyung dengan berus gigi yang masih ada dalam mulut dia. Tersembur bodo.

Eh tau lak marah. Tadi kau buat jantung aku nak gugur boleh pula?

" kau bodo mende gosok gigi bawah meja! Macam takde tempat lain je nak gosok gigi " rambutnya yang memang sudah serabai itu aku tarik manja.

Aku sayang abang aku tau. Kau apetau.

Taehyung keluar dari bawah meja dengan muka monyok dia. Tempat kosong di sebelahku dia duduk lalu disembamkan muka di bahuku. Eii dah lah comot!

" yah Tae pergilah cuci mulut dulu. Habis kotor baju aku nanti "

" nanak " ya tuhan kenapa manja sangat abang aku nie. Ouh ya, berus gigi tu dia dah keluarkan dari mulut pastu ntah dia campak kat mana.

" haih yelah. Kau ada masalah ke? Selalu kau tak macam nie " aku mengusap lembut kepalanya. Eh gebu duh rambut kau. Rasa nak gigit je uwu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

" tadi ... Jin hyung dengan Hoseok hyung sakat aku kat instagram. Ha si ketot tu pun sama! Pastu en ada orang dm aku .. dia nak couple dengan aku tapi aku tolak dia "

Rasa nak tergelak tengok Taehyung. Mengadu macam budak kena buli je.

" dah kenapa kau tolak bangang? Peluang tu! Kau nie melepas tau tak?! Aduh aduh lembabnya abang aku nieeee "

Taehyung mengangkat muka dari bahuku. Tiba-tiba saja dia menampar lenganku.

" eh babi sakitlah! " aku mengusap tempat yang dia tampar tadi. Fuhhh ada kesan duh.

" aku tolak sebab ... DIA LELAKI LAH BODO! FIKIR AKU GAY KE SIAL? Aku masih straight lagi okay! "

Ha maroh maroh! Cubit kang. Dah lah cakap mereciks!

" mana lah aku tau dia lelaki. Tak sangka abang aku buat pilihan yang betul. Tak sia-sia omma lahirkan kau dan didik kau selama nie huhu " kataku sambil mengelap muka yang sudah terkena najis berat tadi. Aduh kena samak duh.

Taehyung hanya tayang muka toya. Lepastu dia terus berjalan ke dapur untuk bersihkan mulut longkang dia tu. Engko dah buat taik pastu kau blah gitu je? Wahh bagus anak kim nie— eh aku pun anak kim jugak. Ah whatever lah!

" Jimin-ah, saya rindu awak. Bila nak balik dari busan tu woi. Engko ingat aku nie tunggul ke nak tunggu kau?! Dah lah tak cal— eh hello Jimin! " tiba-tiba saja iphoneku berbunyi. Uwu Jimin call siot. Hatiku berbunga auch—

Dasar fake punya perempuan ( ͡° ͜ʖ ͡°)








🎀
🎀
🎀
🎀
🎀
🎀









Bersambung

Disebabkan ff jimin dah nak habis, author ingat nak fokus kat ff jimin je pastu baru fokus kat ff jk. So, korang nak macam mana?

Update dedua sekali atau habiskan dulu ff jimin?

Vote+comment ❤️

.

.

.

.

.

.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now