l a p a n

4.1K 320 111
                                    

Taerin tercengang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taerin tercengang. Apa salahnya dekat lelaki itu sampai sanggup meninggalnya seorang diri.

Selepas membayar apa yang dipesan, Taerin terus berlari mengejar Jimin yang tidak jauh darinya itu.

Taerin berlari sehingga berada di depan Jimin. Lalu dihalang laluan Jimin dengan mendepakan tangannya.

" Jimin-ah, awak marah saya ke? " kata Taerin sambil membuat muka sedih.

Jimin mengekalkan muka seriusnya. Mata Taerin direnung dengan tajam.

" hmm mianhae " Taerin mula menunduk. Takut mahu bertentang mata dengan lelaki itu.

" tepi " kata Jimin dengan dingin.

" tak nak. Bagitau apa salah saya sampai awak dingin dengan saya nie "

" tolong ketepi, Kim Taerin "

" tak nak! " Taerin meninggikan sedikit suaranya sambil memandang muka Jimin yang tegang itu.

Malas mahu bergaduh lama-lama, Jimin terus menolak sedikit Taerin lalu berjalan pergi. Tapi Taerin sempat mencapai tangan Jimin dan itu membuatkan langkah Jimin terhenti.

" awak cemburu kan? "

Jimin terdiam.

" betul kan? Jawab Park Jimin "

" ya, saya cemburu! Puas? "

" saya .. saya cemburu bila Seungwoo nampak macam nak mengurat awak. Saya tak suka orang lain rampas hak milik saya " pandangan redup diberikan untuk Taerin. Kemudian dia menunduk memandang bawah.

Tiba-tiba tubuhnya dipeluk oleh Taerin. Belakang badannya diusap dengan lembut.

" awak tak perlu risau. Saya hanya sayang awak sorang je dan saya takkan terpikat dengan orang lain kecuali awak " kata-kata Taerin itu membuatkan Jimin tersenyum kecil.

Jap author rasa nak muntah.

Okay dah.

Pelukan dileraikan.

" janganlah cemburu lagi ye? Saya rindu Jimin saya yang dulu, yang manja " Taerin membelai pipi gebu Jimin.

" aigoo yelah, sayang " terus diusap rambut panjang Taerin itu. Jimin tersenyum.

" eiii comelnyaaa! " habis dicubit pipi Jimin yang dah macam pau tu.

Emm author pun nak cubit gak ..














[YOONGI POV]

" ish taguna betul lah syaiton niroJIN nie. Macam takde orang lain je nak suruh belikan senduk memasak yang baru. Kacau je orang tengah dating dengan katil " tak henti-henti mulutku membebel semasa dalam perjalan ke kedai.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now