d u a p u l u h [END]

2.5K 205 34
                                    


[ vote please, jangan jadi silent readers. Kasihanilah author yini huhu pfft— ]

•••

" you are the cause of my euphoria

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" you are the cause of my euphoria .. "



.

.

.

.




Beberapa tahun kemudian ..

" Minji-ah, perlahanlah sikit lari tu. Daddy tak larat nak main kejar-kejar nie! " adu Jimin yang sudah kepenatan selepas bermain kejar-kejar dengan anak perempuannya, Park Minji.

" wekkk nanak! " sempat Minji jelirkan lidah sebelum sambung lariannya. Ish ish ikut perangai sapa lah tu.

Sebab tak larat sangat nak lari, Jimin ambil keputusan untuk berehat. Punggung dilabuhkan di atas lantai ruang tamu rumahnya. Nafas terasa tersekat-sekat.

Lantas tubuhnya dibaringkan pula di atas lantai itu. Jimin menutup mata sambil-sambil itu mulutnya terbuka sedikit untuk mengambil udara.

" daddy! " tak pasal-pasal tubuh Jimin dihempap oleh anaknya. Terus terbuka mata Jimin sebab terkejut. Wuu tanjat boboi.

Jimin memandang anaknya yang sudah tersengih suka sambil menyembamkan muka kat dada Jimin. Eii cubit pipi chubby tu baru tau!

" eii budak nie kan, terkejut daddy tau tadi. Nasib daddy tak terkencing " digomol-gomol pipi anaknya itu.

" eheheheh mianhae dadddddyyyyy ~ " Minji menekup pipi Jimin dan dicium sekilas bibir Jimin.

Jimin tersengih.

Anak sape lah comel sangat nie!

" eh, mommy! " Minji turun dari tubuh Jimin setelah nampak Taerin yang baru turun dari tangga dan berlari mendapatkan mommynya.

" jangan lari, sayang. Kang jatu— " baru saja cakap, benda itu sudah jadi. Minji terjatuh disebabkan tersadung patung mainannya yang bersepah kat atas lantai.

Ha letak merata lagi.

Pantas Taerin dan Jimin mendapatkan anaknya yang muka sudah memerah menahan tangisan.

" aigoo, kan mommy dah cakap tadi jangan lari " tubuh Minji diangkat dan diletakkan di atas ribanya. Minji memeluk leher Taerin bersama cebikan di bibirnya.

[✔️] INSTAGRAM | PJMWhere stories live. Discover now