..
.
.
[AUTHOR POV]
Terasa seperti diekori dari belakang, pantas lelaki misteri itu melajukan langkahnya. Walaupun sudah dipercepatkan langkahnya, orang itu tetap mengekorinya.
Lelaki misteri itu memberhentikan langkahnya secara mengejut dan itu membuatkan orang yang mengekorinya itu terlanggar belakang badannya. Lelaki misteri itu pusing menghadap orang yang mengekorinya tadi.
" kenapa kau ikut aku ha perempuan? " soal lelaki itu dingin. Menyampah. Bukan dia tak kenal siapa perempuan itu.
" I cuma nak kita bekerjasama " kata gadis itu sambil memeluk tubuh. Muka serius cuba dikekalkan.
Tch tumbuk kang.
" tak berminat " tubuh dipusing kembali ingin melangkah pergi dari situ.
Tapi baru saja beberapa langkah diambil, kakinya berhenti apabila mendengar kata-kata gadis itu.
" I tau you nak Taerin, kan? " sinis gadis itu berkata.
" kau tak tau apa-apa. Baik kau diam lah Nara "
Gadis bernama Nara itu mendekati lelaki itu semula sehingga dia berdiri betul-betul di hadapan lelaki tersebut.
" I tau semuanya. You nakkan si Taerin dan I pula nakkan Jimin. Apa kata kita bekerjasama saja? You dapat Taerin dan I dapat Jimin. How? " Nara cuba menyakinkan lelaki di hadapannya ini.
Lelaki itu terdiam. Cuba memikirkan sama ada mau terima atau tidak.
" okay baiklah, aku akan bekerjasama dengan kau. Tapi dengan satu syarat " serius saja bunyinya.
" baiklah. Apadia? "
" jangan kau apa-apakan Taerin atau kau akan terima akibatnya nanti. Faham? " dingin lelaki itu berkata.
" you tak perlu risau. I takkan sentuh walau sehelai pun rambut dia "
" esok jumpa dekat cafe yang selalu aku lepak dengan geng aku tu. Kita bincang apa yang patut "
Selepas itu, dia melangkah pergi dari situ meninggalkan Nara bersendirian.
Nara memerhati lelaki itu sehingga kelibat lelaki itu menghilang. Kemudian senyuman sinis terukir di bibirnya.
" tch bodohnya kau, Kang Daniel. Kau dah masuk perangkap aku. Kau ingat aku nak berkerjasama dengan kau? Heh memang tak lah "
Nara mengeluarkan telefonnya. Perbualan tadi sudah dirakam olehnya.
" aku kena dapatkan banyak lagi maklumat baru bagi benda nie dekat Jimin "
Hestek Nara dah insaf. Siapa yang ada kutuk dia, baik minta maaf cepat 😹
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈[JIMIN POV]
Aku tersenyum melihat wajah yang sangat aku rindukan itu. Sudah beberapa hari kami tidak bersua muka sebab aku kena balik Busan. Ini pun baru saja sampai. Saja aku tidak memaklumkan aku pulang hari nie. Mau buat kejutan untuk Taerin hehe.
Pipinya yang gebu itu aku cuit dengan lembut. Perbuatanku itu sedikit sebanyak membuatkan tido Taerin terganggu.
" Tae jangan kacau aku lah " Taerin merengek kecil.
Taerin mula memalingkan tubuhnya menghadap tempat lain. Jadi, dia sedang membelakangi aku. Aku mula baring di sebelah Taerin memandangkan ada ruang kosong disitu. Tangan gatalku mula memeluk pinggang ramping miliknya dan menariknya dekat denganku.
Aku menggeselkan hidungku di leher Taerin. Hmm wangi.
" eii apa nie. Geli bodo " kata Taerin yang masih mamai itu.
Mulut .. Nie mesti mamat tepung tu ajar.
" bangun~ " aku berbisik di telinganya. Namun, Taerin tidak memberi apa-apa respon.
Kemudian, aku meniup lehernya pula. Terus Taerin mengusap lehernya dan menggeliat kecil.
" bwoyaaa .. " matanya mula dicelikkan. Cahaya terang menyukarkan Taerin untuk membuka mata. Banyak taik mata kot. Tak pun setan masih bergayut kat situ.
" eh— tangan siapa pula nie? " tiba-tiba tanganku diraba oleh Taerin yang masih separuh sedar itu.
Ketawa yang hampir meletus aku tahan. Comel je perangai mamai dia nie. Dengan perlahan, Taerin memalingkan badannya menghadapku. Mata dia yang tadinya terbuka separuh terus terbuka luas apabila melihatku. Aku tersenyum.
" good morning, sayang " dahinya aku berikan satu ciuman yang cukup manis.
Taerin masih lagi tergamam. Mulutnya seakan terkunci.
" kenapa pandang saya macam tu hm? " pelukan di pinggang dikemaskan.
Terkebil-kebil mata Taerin memandangku.
" j-jap bila awak balik? Dan macam mana awak boleh ada dalam bilik saya nie? "
" baru je tadi saya sampai. Saja tak nak bagitau awak sebab nak buat kejutan untuk awak heee. Terkejut tak? Em macam mana saya ada dalam bilik awak .. saya ikut pintu lah! Takkan ikut lubang jamban kot "
Habis ditariknya rambutku. Babeng lah. Penat aku dandan rambut aku tadi ಥ_ಥ
" nyah kau dari sini! " dengan itu aku ditendang oleh Taerin sehingga aku jatuh bergolek kat atas lantai.
Auch paiti anda. ಥ_ಥ
" awak~ ontot kita sakit " aku mengusap jibooty sambil membuat muka kesian.
" menipu " jeling Taerin sambil memeluk tubuh.
" eii tak tipu lah! Ontot kita memang sakit lah. Tak percaya cuba rasa " aku bangun dari duduk dan mengambil tangan Taerin lalu diletakkan pada punggungku yang meletops itu.
" ha rasa lah " saja aku menekan tangannya rapat dengan punggungku.
Membutang mata Taerin apabila aku mengambil tangannya dan diletakkan pada punggungku.
" PARK JIMIN!! "
" HAHAHAHA raba lah lagi! Meh meh! Hahaha "
Pagi itu dipenuhi dengan gelak tawa si Jimin saja. Ouh tak lupa juga dengan bebelan si Taerin. Anak park nie memang lah .. aish.
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈
🎈Bersambung ..
Yeayy lagi 5 chapter dan habis sudah ff yini 🎉
Lepas nie baca ff abe kook ye 🐰Vote+comment ❤️
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
[✔️] INSTAGRAM | PJM
De Todo+hatinya mula terusik apabila melihat gambar si 'dia' di instagram secara tidak sengaja.