Zayn manęs jau laukė prie durų.
- Atrodai labai gražiai,- mirktelėjo man.
- Ačiū ir tu atrodai gražiai,- pagyriau jį.
- Na ačiū, pasiruošus eit ?- paklausė jis su šypsena veide.
- Žinoma!- šuktelėjau ir suplojau rankomis.
*prie jūros*
Wow!!! Vaizdas buvo nuostabus!!
Mes su Zayn vaikščiojom po paplūdimį ir gėrėjomis vaizdu. Staiga jis sustojo ir paėmė mane už rankų.
- Ariana, aš tau kai ką turiu!- prakalbo Zayn.
- O, labai šaunu,- mirktelėjau jam.
- Na, bet pirma aš tau kaiką turiu pasakyt,- nedrąsiai prakalbo Zayn.
- Aš klausau tavęs,- mačiau, kad jam nelabai drąsu tad paskatinau jį.
- Klausyk, Ariana, aš seniai norėjau tau pasakyt, kad tu....
Jis žiūrėjo man į akis ir aš buvau labai laiminga. Mačiau, kad jis buvo šiek tiek susijaudinęs. Nes norėjo pasakyt kažka tikrai svarbaus.
- Aš tau noriu kai ką svarbaus pasakyt ,- vėl prakalbo jis,- Tu man labai patinki ir aš noriu tau pasiūlyti draugaut?
- Aš sutinku, nes ir tu man labai patinki!
Tada mes apsikabinome ir jis mane pabučiavo. Tai buvo ilgas ir aistringas bučinys. Jaučiausi labai laiminga! Mano kūne pradėjo skraidyt tukstančiai drugelių.
- Ariana, aš tau kai ką turiu!- atsiminęs pasakė Zayn ir iš kišenės išsitraukė dėžutę. Joje buvo labai graži apyrankė.
Jis ją ištraukė iš dėžutės ir užsegė man ant riešo. Apyrankė tikrai buvo labai graži ir aš buvau labai maloniai nustebinta. Apkabinau jį ir pašnibždėjau jam " ačiū tau už viską"
Ir jis tada dar kart mane pabučiavo.Dar šiek tiek pasivaikščiojome pajūriu ir grįžome į viešbutį.
Zayn palydėjo mane iki kambario ir dar kart pabučiavo, tik šis bučinys buvo trumpesnis.Įėjau į kambarį su plačia šypsena per visą veidą. Buvau labai laiminga. Selena gulėjo ant lovos ir maigė telefoną. Aš priėjau prie lovos ir užšokau ant Selenos.
- Aria, nulipk spaudi mane!- šuktelėjo ji. Bet aš nenulipau tik apsikabinusi ją gulėjau ant lovos.
- Nagi sakyk kas buvo?- vos išlemeno ji. Nes aš buvau ją labai prispaudus.
- Selena, aš esu labai laiminga ir aš tave myliu!!- sušukau aš.
- Oho kaip linksma tai girdėt! Ir dėl ko tau taip linksma?
- Nes tu man liepiai nueiti į pasimatyma su Zayn! Pameni?
- Na, taip.
- O šiandien, kai vaikščiojom paplūdimyje, jis man pasiūlė draugaut! ir aš sutikau! ir jis man padovanojo apyrankia!- viską išsakius dar kart apkabinau ją.
- Man taip smagu dėl tavęs, Aria!- apkabino ir ji mane.
Mes taip sėdėjome apsikabinusios gal 5 minutes. Tada parodžiau jai, apyranke ir ją aptarėme. Tada aš nuėjau nusiprausti ir nusivalyti makiažo. Persirengiau į pižamą. Ir iškart kritau į lovą. Buvau labai pavargus todėl iškart užmigau.
Na štai ir aš su nauja dalimi 😅😅
Tikiuosi jums patiks ir labai prasau KOMENTUOKITE 😂😂😉😙
Manau kita dalis jau labai greit ☺ gal net šiandien 🤗
YOU ARE READING
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.