Pagaliau!! Pagaliau atėjo ta diena, kai aš pradedu savo savarankišką gyvenimą. Labai džiaugiuosi, kad pagaliau išvykstu į universitetą su savo geriausia drauge.
Mes jau susipakavome visus daiktus į mano mašiną ir beveik baigėme atsisveikinti su tėvais, kurie mums vis dar primenė, kaip išgyventi toli nuo namų ir mama išvykimo progą padovanojo po kulinarijos pradažimokslį kiekvienai, kad nenumirtume badu, o tėtis įteikė po kreditinę kortelę, kuriose yra šiek tiek pinigų gyvenimo pradžiai, o paskui būsime priverstos eiti ieškotis darbų.
Taigi baigusios atsisveikinti isėdome į automobilį ir pajudėjome iš kiemo. Mūsų laukė šešių valandų kelionė iki universiteto, mes su Cara visai nenusiminėme, kad tiek ilgai reiks būt mašinoje, nes mes esame dviese ir turime radija, tad pasileidome mizika ir dainavome kiek tik galėjom garsiau.
*****************
Pagaliau mes jau čia!!!
Kai pamatėme universiteto užrašą iš jaudulio pradėjome spiegti. Buvome abi labai laimingos. Aš greit susiradau prisiparkavimo vietą ir pasistačiau mašiną. Pasiėmusios dokumentus, išlipome iš mašinos ir nuėjome prie universiteto durų. Durys buvo milžiniškos. Jos buvo rudos jau nuo senumo nutrupėjusios spalvos, o rankenos buvo didelės bei metalinės. Nors pats pastatas buvo naujos statybos. Sunkiai atidariusios duris mes įžengėm vidun. Ten jau lūkuriavo keletas studentų, kurie taip pat pirmakart atvyko ir nežinojo tiksliai ką daryt. Mes su Cara apsižvalgėme aplinkui ir suradome merginą su marškinėliais ant kurių buvo parašyta " manęs gali klausti visko".Priėjome prie jos ir ji maloniai pasisveikino su mumis. Tada mes išsiaiškinome, kad mums reiks lauktis dar dešimt minučių ir tada mus palydės iki mūsų kambarių. Mes padėkojome jai ir nuėjome prie laukiančių žmonių grupelės.
Mes jau savo bute. Kiekviena turėsim po savo nedideli kambariuką. Taip pat mes turėsime virtuvę su salionu bei vonią. Nuotraukos apačioje.
Mano kambarys:
Caros kambarys:
Virtuvė:Salionas:
Vonia:
Butas tikrai labai nuostabus ir jaukus. Labai smagu, kad neseniai buvo vykdomas remontas ir viską taip gražiai įrengė.Kai apžiūrėjome kambarius nuėjome prie mašinos ir pasiėmėme likusius daiktus tada viską susidėliojome ir prisėdome salione ant sofos pailsėti, nes šiek tiek pavargom.
- Aš tokia laiminga!- staiga sušuko Cara.
- Aš taip, pat,- atsakiau.
- Ka veikiame?
- Gal pažiūrime filmą?- paklausiau.
- Neee, prisižiūrėsim mes dar tų filmų einam į miestą, į klubą?- suplojo rankomis Cara.
- Tingiu,- numykiau.
Cara mane įkalbinėjo gal dešimt minučių ir aš galiausiai sutikau.
Nauja dalis!!
Vote ir Comment 🖤🖤🖤 ačiū, kad skaitot ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.