Atsibudau nuos spindulių kurie švietė man į veidą. Pasisukusi į šoną pamačiau Cara. Ji labai ramiai miegojo. Tada pasisukau į laikrodį pažiūrėti kiek valandų. Laikrodis rodė 7.38. Pasiverčiau ant kito šono, nes dar buvo ganėtinai anksti.
Bet staiga, dar nespėjus užsimerkti supratau, kad aš esu universitete ir, kad aštuntą prasideda pirma paskaita į kurią tikrai neverta vėluoti.
Taigi greit šokau iš lovos ir pažadinau Cara. Ji taip pat šoko iš lovos.
Greit nusiprausiau ir apsirengiau. Diena už lango buvo saulėta, tad nusprendžiau užsidėti suknelę.
Pasiėmiau nedidele kuprinyte, kurioje buvo užrašų knygutė ir rašiklis. Greit apsimoviau basutes ir kartu su Cara išbėgom pro duris.Lauke oras buvo dar vasariškas, tad nelabai norėjosi eiti į paskaitas, bet šiandien bus tik viena paskaita, tad tikrai neprailgs.
Su Cara studijuojam skirtingus dalykus, tad eisim į skirtingas paskaitas. Bet po paskaitos susitarėme susitikti kavinėje netoli universiteto.
**************
Atėjusi į paskaitos salę, pamačiau jau nemažą minę bendramokslių, kurie laukė dėstytojo. Nusprendžiau nestovėti, kaip įdiotė prie įėjimo, tad nuėjau ieškoti vietos kur prisėsti.
Atsisėdau į vietą ir išsitraukiau telefoną parašiau Carai, nes buvo šiek tiek baisu.
Cara sakė, kad turi man staigmena, kuri mane pradžiugins.
Labai nudžiugau, tad laukiau paskaitos pabaigos, kai susitiksiu su Cara kavinėje.
Staiga prie manęs priėjo vaikinukas.
- Ši vieta laisva?- parodė vietą šalia manęs.
- Taip.
Jis atsisėdo šalia manęs ir ištiesė ranką.
- Aš Liam.
Paėmiau už jo rankos kurią jis buvo atkišęs ir ją paspaudžiau ištardama savo vardą.
- Labai malonu Ariana,- atitraukęs savo ranką nuo manosios pasakė jis.
Liam buvo rudaplaukis į viršų sukeltais plaukais vaikinas, ant smakro buvo trumputė barzdelė, ganėtinai aukštas. Jo veidas atrodė geranoriškas bei jis buvo simpatiškas.
- Man taip pat malonu,- nusišypsojau.
Ir nusisukau į savo telefoną, nes nelabai norėjau pradėti naujas pažintis. Bet Liam neatlyžo ir tęsė pokalbį.- Ar lauki pirmos paskaitos?
- Šiek teik jaudinuosi,- atsakiau pasitaisydama suknelę.
- Aš mielai palaikysiu tau draugija,- nusišypsojo Liam,- ką veiksi po paskaitos?
Nespėjsu man atsakyti į salę įėjo dėstytojas ir pradėjo prisistatinėti.
Labai apsidžiaugiau, kad nereikėjo atsakyt, nes manau jis būtu mane kažkur pakvietęs, bet deja aš visai to nenorėjau, nes dabar buvau nusprendus susikoncentruoti į studijas, o ne į vaikinus.
Pasibaigus paskaitai greit susidėjau daigtus į kuprinę ir pakilau nuo kėdės ir jau ruošiaus eit, bet Liam mane sulaikė.
- Palauk, gal norėtum kada po paskaitos išgert kavos?
- Miela, gal kažkada, dabar turiu skubėt, iki.
Greit viską pasakiau ir nusisukus nuėjau. Kaip jau ir minėjau dabar tikrai nemetas naujai pažinčiai.
Nulipusi laiptais, patekau prie pagrindinių universiteto durų, kur buvau susitarus susitilti su Cara.
Ariana: kur tu?
Cara: mes tavęs jau laukiame kavinėje:) paskubėk...
Kas po galais tie mes, iš kart nustebau gavusi žinutę, manau tai staigmenos dalis nuo Caros.
Nauja dalis ❤ tikiuos ji buvo idomi? 💖
Labai norėčiau išgirsti jūsų nuomonęs apie Liam? 💜
Ir kaip visda pasistengiau palikti intrigėle, kad lauktumėte kitos dalies.
ESTÁS LEYENDO
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.