Mes šokome ir linksminomės, kol staiga......
.... aš pamačiau jį. Jis šoko su kita.
Ištariau jo vardą tyliai sau po nosim:- Zayn..
Man atrodė, kad visas kambarys sustingo ir aš mačiau tik jo veidą, kaip jis šypsosi kitai merginai, kaip jis su ja flirtuoja. Man pasidarė labai skaudu, nors praėjo jau nemažai laiko ir aš turėjau su tuo susitaikyti, bet aš negalėjau, aš jį visdar mylėjau.
Staiga Zayn atsisuko į mane, mūsų žvilgsniai susitiko. Gal kokias geras 10 sekudžių žiūrėjom vienas į kitą, o tada mūsų žvilgsnį nutraukė Cara.
- Ariana, einam?
- Aš katik mačiau jį.
- Kas tas jis? Einam Aria.
- Tai Zayn, aš mačiau Zayn.
- Negalėjo, taip būti, Aria tau pasirodė. Einame..
Tada ji paėmė mano ranką ir nutempė mane prie išėjimo. Aš dar kart žvilgtelėjau į tą puse, bet joje buvo tuščia.
Kai tik grįžau namo iškart nuėjau į dušą nusiprausti. Tada greit apsirengiau savo minkštą ir patogią pižamą ir kritau į lovą.
Visa kelią namo pragalvojau apie Zayn.
Negi tai buvo jis...
Ką jis čia veikia...
Kodėl aš jo nepamirštu?
Šie klausymai sukosi mano galvoje ir aš niekaip negalėjau apie tai negalvoti.
Bet tada staiga atėjo atsiminimai, kaip jis mane išdavė. Kaip jis net nesistengė manęs susigražinti.
Kritau veidu į pagalvę ir ašaros pradėjo bėgti. Man buvo labai liūdna, nes aš jį vis dar mylėjau.
Staiga išgirdau, kaip mano durys prasidaro ir išgirdau lengvus žingsnius kurie artėja. Tada pajutau, kaip kažkas glosto mano plaukis.
Tai buvo Cara. Matyt ji išgirdo, kaip aš verkiu ir atėjo manęs paguosti.
- Ari, ar tai dėl jo?
- Taip,- tyliai ištariau, šluostudamasi ašaras.
- Tai tikrai nebuvo jis, Liam sakė, kad jis Europoje,- guodė mane Cara.
- Bet aš jį mačiau, jo rudos akys žvelgė į mane,- vėl pradėjo riedėti ašaros.
- Jis tikrai nevertas to, Ari tu juk stipri, tai tik silpnumo akimirka, - toliau guodė mane Cara.
- Tu teisi, jis tikrai to nevertas ir tai tik silpnumo akimirka.
Nusivaliau ašaras, o Cara atsigulė šalia manęs. Mes labai greit užmigome.
Na štai nauja dalis ❤ tikiuos jums patiks 😄 VOTE IR COMMENT😁
LABAI AČIŪ, KAD SKAITOTE 💖💖
ESTÁS LEYENDO
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.