23.

956 68 7
                                    

Priėjau prie durų jau norėjau belst, bet per langą pamačiau tai kuo visisiškai negalėjau patikėt..

.... Namuose buvo šeši žmonės tarp jų mačiau ir Zayn . Jie kalbėjosi apie kažką labai rimtai. Tada ant stalo padėjo lagaminėli ir ji atidarė. Jis buvo pilnas pinigų. Tada supratau, kad Zayn kažkur yra įsivėlias. Jau norėjau suktis ir išeit, bet kažkas man į nugarą įrėmė kažką šalto. Tai buvo ginklas.

- Kas tu ? Ir ką čia darai?- sušuko vyriškas balsas.

Aš apsisukau ir išvydau tai ką mažiausiai tikėjaus išvyst.

Tai buvo Liam.

- Ka tu čia darai?- paklausiau aš.

- Dirbu, o tu?- paklausė jau malonesniu balsu.

- Atėjau aplankyt sergančio draugo, bet matyt ne ten pataikiau!- išrėžiau ir nuėjau.

Girdėjau kaip jis kažką dar bandė sakyt, bet aš tesiog nubėgau kuo toliau. Atsisėdau į mašiną, greit užvedžiau ir nuvažiavau.

Važiavau ganėtinai greit, nes buvau labai susinervinusi, dėl Zayn melų, bet manau dar labiau dėl jo nerimavau. Pajutau kaip mano skruostu nurieda ašara. Tada dar viena ir dar viena. Man pasidarė labai liūdna ir aš pravirkau.

Galiausiai grįžau namo ir iškart nubėgau į savo kambarį ir kritau į lovą. Buvau labai nusiminus, nes manau pirmą kart supykau ant Zayn. Nes mes šeip dėl nieko nesipykdavom. Staiga net kruptelėjau kai suskambo mano telefonas. Skambino Zayn. Tikrai nenorėjau atsiliept, nes buvau labai susinervinusi. Tai padėjau ragelį. Po kelių minučių jis vėl paskambino. Tad nusprendžiau išjungt telefoną ir nuėjau į vonią.

Gulėjimas vonioje man padeda atsipalaiduoti, todėl pragulėjau ganėtinai ilgai. Tada apsisiaučiau rankšluosčiu ir grįžau į kambarį.

Kol maudžiaus jau spėjo sutempti tad kambaryje buvo labai tamsu. Išgirdau kaip kažkas pajudėjo. Tad staigiai susiradau šviesos įjungiklį ir šviesa įsijungė.

Ant lovos sėdėjo Zayn ir žiūrėjo į mane. Aš net kruptelėjau jį pamačius. Tada jis atsistojo ir priėjo prie manęs, lenkėsi mane pabučiuot bet aš nusukau galvą.

- Kaip atsiduriai mano kambaryje?- šaltai paklausiau.

- Pro langą. Kas nutiko, Ariana? Kodėl nekeli kai skambinu?- susiprupinęs paklausė.

- Kodėl man melavai?- išrėžiau, bet tyliai, kad mama neišgirstu, nes ji mane užmuš jei sužinos, kad Zayn taip vėlai yra pas mane kambarį.

- Tai tu buvai ta mergina kuri atėjo?

- Kodėl Zayn man melavai?

- Viskas yra labai sudėtinga,- susinervinęs pasakė.

- Zayn, aš klausau sakyk.

- Ariana, aš negaliu!

- Maniau, kad manim pasitiki!- jau garsiau pasakiau.

- Aš pasitikiu, bet viskas yra labai sudėtinga.

- Tik jau nereikia! Viską įmanoma paaiškinti! - ir tada išgirdau beldimą į duris.

- Su kuo ten kalbi?- paklausė mama.

Priėjau prie durų ir šiek tiek jas pravėriau.

- Kalbėjau su Selena telefonu, bet jau einu miegot! Labanakt!

- Labanakt! - pasakė mama ir nusiśypsojo.

Aš uždariau duris ir jau norėjau pasakyt Zayn, kad verčiau nesipykstam, bet jo jau nebebuvo kambaryje.

Dar labiau nuliūdau, nes dabar tikrai susikivirčyjau su Zayn. Kritau į lovą ir pradėjau verkt. Net pati nepastebėjau kai po kurio laiko užmigau.

Tikiuos jums patiko 😍😍 lqbai stengiuos padaryt istorija kuo idomesne 🙂 labai prašau nuomonių ir vote. Myliu 🤗🤗🤗😘😘😘

Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔Onde histórias criam vida. Descubra agora