21.

972 69 8
                                    

Atsikėliau ryte su šiek tiek skaudančia galva. Selenos jau nebebuvo šalia. Išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią apsiprausti. Tada nulipau laiptais. Apačioje buvo labai didelė netvarka. Bet nebuvo nei Niall, nei Selenos. Nežinojau ką daryt tad nulipau į viršų susirinkau daigtus ir nusprendžiau važiuot namo. Bet aišku palikau raštelį ant stalo:

Labas,
aš išvažiavau namo! Jei reikės pagalbos susitvarkant, paskambinkit!

                                              - Ariana

Padėjus raštelį ant stalo, apsimoviau batus ir nuėjau į mašiną.

Po 20 min jau buvau namuose. Iėjus į namus sušukau:

- Mama!!!

Bet namuose nieko nebuvo. Radau raštelį ant stalo, kad ji nuvažiavo į parduotuvę ir tada pas draugę.

Užlipau į savo kambarį ir kritau į lovą. Buvau labai pavargus. Bet staiga išgirdau durų skambutį. Nusileidau į apačią ir atidariau duris. Už jų stovėjo Zayn su didele raudonų rožių puokšte.

- Labas, gražuole!- įėjęs į vidų pasisveikino ir padavė gėlių puokšte.

Apsikabinau jį ir pabučiavau. Tada nuėjau greit pamerkiau gėles ir mes nuėjome į viršų. Atisėdom ant lovos ir Zayn paėmė mano rankas.

- Labai atsiprašau, kad vakar turėjau išvažiuot,- pasakė ji ir paglostė mano veidą.

- Nieko tokio, nedaug ką praleidai vistiek vakarėlis buvo nevįkias,- nusiminus pasakiau.

- Kas nutiko?- susirūpinęs paklausė.

Tada aš jam papasakojau apie Selena ir Niall. Labai nedrįsau papasakot apie Liam. Bet įsidrąsinus prabilau:

- Zayn, aš tau turiu kai ką pasakyt, bet labai prašau nepyk.

- Klausau,- sutrikęs pasakė.

- Po to kai išėjai prie manęs priėjo vaikinas. Jis pradėjo mane kalbinti ir aš jam papasakojau, kad esu nusiminus. Jis pasirodė labai malonus . Tada jis pasiūlė pasivaikščiot ir beinant jis mane pabučiavo, bet aš iškart atsitraukiau , aš tikrai nenorėjau, aš labai myliu tave!- sutrikus pasakiau.

- Ariana, aš labai džiaugiuos, kad pasakiai ir, kad man nemelavai, aš tikiu tavim, kad to nenorėjai ir aš ant tavęs nepykstu, nes labai tave myliu!- pasakė jis ir apsikabino.

Aš jį irgi apsikabinau ir pravirkau. Buvau labai laiminga, kad turiu tokį nuostabų vaikiną. Jis glostė mano plaukus ir mane ramino. Tada mes pasibučiavome. Ir bučinys tapo ilgas ir perėjo prie glamonių. Jis numovė mano maikutę ir pradėjo bučiuoti visą kūną. Jaučiausi nuostabiai, bet staiga suskambo jo telefonas. Jis atsitraukė nuo manęs ir pasakė, kad turi atsiliept ir išėjo į kitą kambarį.

Labai nustebau, kad jis eina į kitą kambarį, bet pagalvojau, kad tai tik įprotis.

Gal po kokių penkių minučių jis grįžo. Buvo visas susinervinęs ir aš nežinojau ką daryt.

- Ariana, man labai nesmagu, bet aš turiu važiuot, labai gaila!- susinervinęs pasakė jis.

- Viskas gerai, susitiksim ryt mokykloje!- stengiaus but linksma, nors buvau labai nusiminus.

Tada jis greit priėjo prie manęs pabučiavo ir išlėkė pro duris.

Po Zayn išėjimo aš gulėjau lovoje ir žiūrėjau filmus, paskui pasijutau pavargus ir nusprendžiau ankščiau eit miegot, nes ryt mokykla ir dar prastai miegojau preitą naktį.

Na štai ir nauja dalis 😍😍 tikiuos jums patiks 🤗🤗 Komentuokit ir vote 🙄🙄 MYLIU 😘😘

Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora