Atsibudau nuo saulės spindulių spiginančių į veidą. Atsisėdau lovoje ir apsidariau po kambarį.
Kambarys buvo erdvus ir jame buvo labai šviesu.
Pasiražiusi išlipau iš lovos ir pajutau skausmą kojoje. Pasilenkiau ir pamačiau tvarsčius.
Matyt vakar užmigau, kol Zayn mane nešė ir atsibudau jo namuose.
Nusprendžiau nueiti paieškoti Zayn ir pakalbėti su juo, kaip jis ir norėjo.
Išėjusi iš kambario atsidūriau dar didesniame ir erdvesniame kambaryje. Bet Zayn jame nebuvo.Negarsiai šūktelėjau jo vardą, bet niekas neatsiliepė. Pamačiau už kampo atidarytas terasos duris.
Nusprendžiau pažiūrėti, kur aš ir išėjau į lauką.Diena buvo labai šilta, bet kiek apsiniaukusi. Staiga pamačiau Zayn. Jis plaukiojo tvenkinėlyje netoli namo.
Nulipau nuo terasos ir patraukiau link jo.
- Sveika, kaip koja? Ar gerai miegojai?
- Taip, viskas gerai, bet aš nelabai suprantu kodėl aš čia?
- Mum reikia paklabėti!
Zayn išlipo iš vandens. Jo kūnas atrodė nuostabiai. Nuo mūsų susipažinimo, jis tapo tvirtesnis ir raumeningesnis. Buvo užsiauginęs neilgą barzdelę ant smakro, bet jo akys... Jos vis dar buvo tos pačios, kurias aš pamilau ir į kurias aš galėjau žiūrėt amžinybę.
- Einam,- palietė jis mano petį.
Ėjau paskui jį, namų link.
*****************
Pavalgę pusryčius nuėjome į terasą.
Saulutė labiau išlindo ir maloniai spigino man į veidą. Diena tapo nuostabia.Staiga Zayn prakalbo:
- Ariana, aś noriu tau papasakot viską, kaip buvo iš tiesų.
Tylėjau ir žiūrėjau į vandenį. Mane tai ramino. Visiškai nenorėjau, prisiminti nieko kas įvyko praeityje, buvo tik dabartis.
Zayn palietė mano ranką.
-Ariana, tai buvo tik spektaklis.
Atsisukau į jį. Jo rudos akys žvelgė tiesiai į manąsias. Šiek tiek suglumau.
Jau norėjau klaust, bet jis tęsė toliau.- Ariana, aš niekada neišduočiau tavęs tyčia. Aš taip turėjau pasielgt, kad tave apsaugočiau. Suprask.
- Nuo ko ? Aš nemaža mergaitė, manęs nereikia saugot nuo visko,- buvau susinervinus, jis dar bandė man aiškint nesamones.
- Nuo savęs,- nuleido savo rudas akis.
Aś buvau labai įklimpęs ir nenorėjau tavęs pasiimti kartu, tad teko taip pasielgt.- Meluoji, tu tik dabar taip sakai,- šaukiau ant jo, bet giliai širdyje norėjau, kad tai būtu tiesa. Aš jį mylėjau.
- Aš galiu įrodyt, man padėjo vienas žmogus.
- Kas?!
- Cara, bet nepyk ant jos, ji norėjo tau padėti, kaip ir aš.
- Zayn, nebenoriu to girdėti, man gana. Ko tu nori iš manęs?
- Aš noriu tavęs,- jis vėl atsuko savo šokoladines akis į mane.
Atsistojau nuo kėdė ir patraukiau link įėjimo į namus.
- Ari, palauk!- Zayn sugriebė man už riešo prieš patenkant į vidų.
- Paleisk! Aš nebenoriu, nebenoriu, kad tu mane liestum, noriu pabūt viena, supranti?!- pajutau kaip ašaros pradeda riedėti mano veidu.
Jis paleido mane ir aš nubėgau į kambarį , kuriame miegojau. Susiradau savo telefoną ir surinkau Caros numerį.
Po keletos signalu Cara atsiliepė:
- Alio, gali grįžt namo, man reikia..,- išgirdau, kaip ji sušniurpščia ir nutrūko ryšys.
Greit surinkau vėl jos numerį, bet šiame prakeiktame miške nebuvo signalo.
- Po velnių!- tyliai nusikeikiau.
Buvau labai susijaudinus ir sumišus. Tas Zayn prisipažinimas. Nežinojau juo tikėti ar ne. Man reikėho Caros.
Norėjau, kad ji pasakytu tiesa. Bet po skambučio supratau, kad turiu grįžt kuo skubiau, nes jei kažkas nutiko.Nauja dalis ❤ Šita kiek ilgesnė 😁
Tikiuos jums patiks🙂 Kaip visada nedidelė intrigėlė 😊
Prašau Commentarų ir votų ❤❤
labai ačiū, kad skaitot ir palaikote 💓💓
YOU ARE READING
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.