Atsibudau ryte nuo Caros klyksmo.
- Ačiū,- šaukė ji.
Tada įėjo į kambarį ir pamatė Zayn mano lovoje.
- Oj, atsiprašau, paskui pakalbėsim,- ir kikendama išėjo iš mano kambario.
Atsisukau į Zayn, jis šypsojos šelmiška šypsena.
- Labas rytas,- dar plačiau išsišiepė ir pabučiavo mane.
Nusišypsojau jam. Jis mane stipriau apsikabino.
Ilgokai pagulėję lovoje pagaliau nusprendėm atsikelt.
Nuėjau į vonią nusipraust ir grįžus jau neberadau Zayn. Bet ant lovos gulėjo Cara.
Ji šypsojos.
- Na kaip su Dylan?- paklausiau.
- Mes pora, jis sakė nepaliks manęs, aš laminga, bet bijau tėvų reakcijos, bet šiandien aš laiminga,- suplojo rankomis ji.
- Labai smagu, mes su Zayn taip pat susitaikėm,- šyptelėjau.
- Mačiau,- nusišypsojo Cara plačiai.
Atsiguliau šalia jos ir mes plepėjom. Abi buvom labai laimingos, viena dėl kitos. Per visą pokalbi nei viena nenustojome šypsotis.
Po geros valandos nusprendėme nueiti pasivaikščioti į parką, nes už lango gražus oras. O dabar rudens atostogos, tad paskaitų nėra.
Nuėjau prie spintos ir išsirinkau ką apsirengsiu.
Tada nuėjau iki vonios ir susirišau plaukus į kuoduką, bei šiek tiek pasidažiau.
Susiruošusios su Cara išėjom iš namų.
Ilgai vaikštinėjom aplink parką ir šnekučiavomės, kol staiga man šovė mintis.
- Važiuojam prie jūros?
- Dabar?
- Taip, pasiemam Zayn su Dylan ir važiuojam.
- Gerai,- nusijuokė Cara.
Išsitraukėm telefonus ir paskambinom vaikinams. Jie sutiko.
Susitarėm susitikt už valandos prie mūsų bendrabučio.Paskubomis grįžom iki bendrabučios ir susidėjom daigtus. Kai išėjome į lauką Zayn su Dylan jau mūsų laukė.
Jie šnekučiavosi, bet išvydę mus atsisuko ir nusišypsojo. Priėjus prie Zayn apsikabinau jį ir pabučiavau. Tada atsisukau į Dylan ir pasisveikinau su juo apsikabindama.
- Ar tai tu sugalvojai, Cara ?- nusijuokė Zayn.
- Nea,- nusijuokė Cara,- šįkart tai Aria.
- Negali būti,- vaidino nustebusi Zayn.
- Aš myliu jūra,- pridūriau, nusišypsodama.
Zayn su Dylan sudėjo mūsų krepšius į mašiną ir mes įsėdome į ją.
- Kol, jūsų laukėm mudu su Zayn užsakėm viešbutį, prie pat jūros,- kai jau pajudėjom pasakė Dylan.
Mes su Cara suplojom rankom.
Kelionė buvo netrumpa, tad atsirėmus į Caros petį užmigau.
Nauja dalis 💕💕
Tikiuos jums patiko 🖤🖤💖
Vote ir Comment 💖
ESTÁS LEYENDO
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
RomanceVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.