26

1K 66 5
                                    

Atsibudau ryte, bet Zayn neradau šalia. Labai nustebau. Bet tada išgirdau triukšmą apačioje ir nusileidau.

Zayn kepė blynus. Labai miela, kai jis taip rūpinasi manimi.

- Labas, kvepia nuostabiai!- pasakiau apkabinus ji iš nugaros.

- O, prabudo miegančioji gražuolė!- nusišaipė jis,- eik sėsk, jau iškepė!

Labai apsidžiaugiau ir suplojau rankom kaip mažas vaikas. Tada nuėjau ir atsisėdau prie stalo. Zayn patiekė blynus. Jie atrodė labai mielai, nes ant jų su plakta grietinėle buvo išpurkštos šypsenėlės. Dar kart suplojau rankomis ir tada pradėjau valgyt.

Suvalgiau labai daug blynu, nes buvau labai alkana. Ir po to pabučiavau Zayn į lūpas, atsidėkodama.

Šiandien buvo trečiadienis, tad reikėjo į mokyklą. Aš greit užlipau į viršų ir palindau po dušu. Tada šiek tiek pasidžiau ir susitvarkiau plaukus.  Po to grįžau į kambarį apsirengt. Apsirengiau paprasatai:

Tada nusileidau į apačią ir radau Zayn taip pat pasiruošusi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tada nusileidau į apačią ir radau Zayn taip pat pasiruošusi. Pasiėmiau kuprinę ir išėjau iš namų.

Važiavome su Zayn mašina, nes norėjome kartu važiuot. Šią dieną važiavau į mokyklą visai nenoriai, nes lauke gražus oras, bet deja privalau eit į mokyklą, nes esu dviliktokė ir greit egzaminai. Labai džiaugiuosi, kad jau esu suaugusi ir baigiu mokyklą. Bet labai bijau, kad tenks išsiskirti su artimais žmonėmis kai važiuosiu mokytis į universitetą.

*mokykloje*

Pamokos slinko labai lėtai ir nuobodžiai, bet stengiausi susikaupt per pamokas.

Pagaliau atėjo septinta, paskutinė, pamoka. Ir beje mano pati mėgstamiausia - istorija. Mėgstu ja, nes tikrai idomu sužinosti apie įvairių šalių istorija, bei mokytoja labai maloni ir labai mane gerai išmoko.
Per istorija sėdžiu su Zayn.

Bet deja jau suskambėjo skambutis ir jo vis dar nėra. Labai nustebau, nes jis taip pat stengias nepraleidinėti pamokų, nes jau gana nemažai praleido. Buvau labai nustebus, tad nusprendžiau parašyt jam žinutę.

aria098; kur tu?

Parašiau ir pasidėjau telefoną ant stalo bei įjungiau vibravimo režimą.

Po penkiolikos minučių, vis dar nebuvau gavusi atsakymo. Tiesa sakant mane aplakė bloga nuojauta, nes tai ką jis man vakar papasakojo tikrai kėlė nerimą. Tad nusprendžiau jam paskambinti.

- Mokytoja, gal galiu į tuoletą?- sušukau per klasę.

- Žinoma, Ariana, tik neužtruk labai ilgai,- pasakė ji ir nusišypsojo.

Pasiėmiau telefoną ir išėjau iš klasės. Kolidoriuje, surinkau jo numerį ir paspaudžiau mygtuką skambint. Bet tik pridėjau prie ausies ir išgirdau operatorės balsą, kad su abonentu nėra galimybės susisiekt. Tada mane tikrai pagavo panika. Nežinojau ką daryt, tad susiradau facebooke Liam ir parašiau jam.

Ariana Grande: labas, gal žinai kur Zayn?

Deja atsakymo ir vėl nesulaukiau. Grįžau į klasę ir tada po kelių minučių suskambo skambutis. Greit nuėjau iki spintelės ir pasiėmiau savo daigtus. Tada nubėgau iki mašinų stovėjimo aikštelės. Zayn mašina stovėjo, ten kur ryte ir pastatėme. Manau jis dar vis mokykloje. Tad grįžau į mokyklą ir apėjau ją visą, bet Zayn niekur neradau. Dar kart parašiau jam bei paskambinau. Bet nesulaukiau jokio atsakymo. Nežinojau ką daryt ir kaip grįšt namo, nes atvažiavau į mokyklą su Zayn.

Staiga pamačiau Niall ir paprašiau, kad pametėtu iki namų. Jis mane pavežėjo, bet aš negalėjau jam nieko pasakoti, nes Zayn prašė niekam nesakyt. Tad greit padėkojau ir išlipau iš mašinos. Grįžau namo ir sulaukiau žinutės nuo Liam.

Liam Payne: Zayn nutiko bėda, po dešimt minučių privažiuosiu prie tavęs.

Ir tada man pradėjo smarkiai daužytis širdis.....

Labai tikiuos, kad patiko 😍😍😍 kaip visada palikau intrigą 😏 prašau comment ir vote 🤗🤗

Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora