29.

874 66 7
                                    


Sustojome prie picerijos. Išlipau iš mašinos, paskui mane išlipo Zayn. Jau norėjau eit į kavinės vidų, bet pamačiau, kad paskui mane eina tik Zayn.

- Kur Liam? Kodėl jis neina?- paklausiau staiga.

- Nežinau,- sumurmėjo Zayn.

Aš grįžau prie mašinos ir atidariau vairuotojo dureles.

- Liam, einam pavalgysi su mumis!- pajudinau jo ranką.

- Ai, aš palauksiu nenoriu trukdyti jum su Zayn, ir dar tas įvykis tarp mūsų, kažkaip net nejauku...- numykė jis.

- Siūlau tai pamiršti ir būti draugais?- ištiesiau ranką.

- Sutinku,- paspaudė man ranką ir nusišypsojo.

Liam išlipo iš maśinos ir užrakino ją. Tada mes apėjom aplink mašiną ir prie durų mūsų laukė Zayn. Įėjom į piceryje ir atsisėdom prie staliuko. Pardavėja priėjus atnešė mums meniu. Išsirinkau didele picą ir kolos. Užsisakiau ir nusprendžiau prieš valgį nueiti iki tuoleto, nusiplauti rankų.

Įėjusi į tuoletą pamačiau Seleną kuri plovėsi rankas.

- Labas. Ką čia darai? - priėjus paklausiau.

- Ai nieko, buvau pasivaikščioti ir atėjau čia pasiimt picos į namus bei užsukau į tuoletą. O tu čia ka veiki?- paklausė nustebus.

- Su Zayn ir jo draugu atėjom pavalgyti, gal nori prisijungt?- paklausiau.

- Jei jum netrukdysiu, būtu smagu,- suplojo rankomis Selena.

Nusiploviau rankas ir mes grįžome su Selena prie stalo.

- Jūs nieko prieš jei Selena pavalgys su mumis?- paklausiau vaikinų.

- Ne!- choru pasakė vaikinai.

Mes atsisėdom ir greit atnešė maistą.

Labai skaniai pavalgiau, bet ir persivalgiau kaip visada.

- Ką veiksim dabar ? - paklausė Zayn.

- Gal einam į kiną?- pasiūliau.

- Būtu smagu,- pasakė Selena.

Mes susimokėjome ir išėjome iš kavinės. Kino teatras buvo visiškai netoli tad nusprendėme pasivaikščioti .

* vakaras*

Katik grįžau namo. Esu labai pavargus, bet puikiai praleidau vakara su draugais. Buvome labai įdomiame kine. Liam susidraugavo su Selena. Galima sakyti buvom dvigubame pasimatyme XDD.
Labai džiaugiuosi, kad taip išsiblaškiau ir galėjau negalvoti apie tėvą, bet ryt reikės nusprest ką daryt.

Greit nusiprausiau pakalbėjau su mama ir nuėjau miegot.

Iškart atsiprašau už trumpą dalį 😏 bet vis geriau nei nieko 😅😅 tikiuos jums patiko 🤗 prašau komentarų ir vote 😘😘 kita dalis bus greit  ❤❤

Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang