30.

955 64 8
                                    


Atsibudau šį ryta visai anksti, nes nusprendžiau pabėgioti prieš mokyklą ir viską apgalvoti. Greit išlipau iš lovos ir nubėgau į vonią išsivalyti dantų bei susirišt plaukų. Po to grįžau į kambarį ir apsirengiau sportinius drabužius. Pasiėmiau telefoną ir įsikišau ausines. Pasakiau mamai, kad išeinu pabėgiot ir išbėgau pro duris.

Lauke buvo pasakiškas oras. Saulė švietė nuo pat ankstaus ryto. Už mėnesio jau vasara, labai jos laukiu, bet prieš atostogas teks parašyt visus egzaminus, nes šiaus metais baigiu mokykla. Pagaliau !!!! Jau nusiunčiau prašymus į keletą universitetu ir dabar laukiu atsakymu. Labai džiaugiuosi, kad baigiu mokykla, bet aišku ir šiek tiek bijau, nes teks išvykti iš namų ir palikti visus artimus žmones. Gerai, kad bent su Zayn nereikės skirtis, nes jis sakė, kad stosim į tapatį universitetą ir aš dėl to labai džiaugiuosi.

Taigi jau prabėgau 5km ir manau metas suktis atgal. Šiek tiek pavargau, nes senokai bebuvau bėgiojus, bet labai džiaugiuos, kad išbėgau. Staiga prie pat manęs sustojo automobilis ir atidarė langą.

- Ar jūs Ariana Grande?- paklausė su juodais akiniais viriškis.

- Taip,- atsakiau greit.

- Štai jums laiškas,- padavė laišką, tada uždarė langą ir nuvažiavo.

Likau labai nustebus. Net nespėjau susigaudyti kaip greit viskas įvyko.
Nusprendžiau laišką perskaityt namuose, tad pradėjau bėgt namų link.

Grįžusi namo nusiprausiau, nes buvau labai sušilusi ir atsiguliau į lovą perskaityti laiško.

Brangi Ariana,

Norėčiau tave pakviesti rytoj vakare vakarienės į savo namus. Gali atsivesti savo vaikiną. Labai tavęs laukiu ir noriu kai ką aptarti. Taip pat labai prašau apie mane nepasakoti mamai, nes nemanau, kad ji bus patenkinta ir po kolkas nenoriu jos nervinti.

Tavo tėvas!

Perskaičiusi laišką likau labai nustebusi. Visiškai nesitikėjau to ir labai pasimečiau. Tada žvilgtelėjau į laikrodį ir supratau, kad vėluoju. Greit nubėgau į vone ir pasidažiau, bei susitvarkiau plaukus. Tada grįžau į kambarį ir apsirengiau.

Pasiėmiau kuprinę bei telefoną ir išbėgau pro duris

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Pasiėmiau kuprinę bei telefoną ir išbėgau pro duris. Įsėdau į mašiną ir ją užvedžiau.

Po 10min jau buvau prie mokyklos.
Pirma pamoka man istorija. Kaip sakiau pati mano mėgstamiausia ir dar per ją sėdžiu su Zayn. Įėjau į klasę ir suskambo skambutis. Priėjau prie savo suolo ir Zayn jau sėdėjo savo vietoje. Pasisveikinau su juo ir iškart papasakojau apie šiandien gautą laišką. Jis labai nustebo, bet pasiūlė nuvykti ir duoti jam antra galimybę pasitaisyti ir ištaisyti savo klaidas.

Manau, kad Zayn teisus. Tad nusprendžiau ryt pas jį nuvykti pavakarieniau. Gerai, kad Zayn sutiko eit kartu, bus linsmiau.

Nauja dalis 🤗🤗🤗🤗 tikiuos jums patiks ir labai norėčiau sulaukti nuomonių 🙄 ką manote apie tokius įvikių pokyčius? ar jums patinka, kad istorija susiejama su mafija ?🤔🤔 labai prašau išreikškit savo nuomones jei norit galit ir į pm😍😍😍 dar taip pat galit vote 😏😏

Taip pat norėčiau jums pasiūlyti labai idomia, bei gyvenimišką istorija 😍 kuri labai man patinka😏 ji vadinasi "Mano dienoraštis"
ir jos rašytoja yra PilkasDebesiukas 😍😍 BUTINAI PASKAITYKITE 🙄🙄

Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔Onde histórias criam vida. Descubra agora