* po savaitės*
Šiandien aš išvykstu į Džordžija. Dabar yra labai ankstus rytas, bet aš esu ganėtinai žvali. Manau tik dėl to, kad vyksiu į kelionę su Zayn. Per šią savaitę mes praleidome daug laiko kartu. Dažnai susitikdavom po pamokų, eidavom pasivaikščiot į parką, ar nueidavom į kiną. Buvom dar keletą kartų papludimyje. Ši savaitė buvo nuostabi. Man labai patiko leisti laiką su Zayn.
- Aria, paskubėk, turiu tave laiku nuvešt į oro uostą,- sušuko mama iš apačios.
- Tuoj nusileisiu.
Patikrinau lagaminą ir jį užsegiau. Tada pasiėmiau telefoną ir pažiūrėjau ar yra bilietas bei pasas. Viskas buvo vietose. Apsimoviau batus ir nuėjau į apačią. Leisdamasi laiptais išgirdau, kad mama su kažkuo kalbas. Tai buvo Zayn. Labai nustebau.
- Sveika,- pasisveikino jis ir mirktelėjo man.
- Labas, ką tu čia darai?
- Aš nenorėjau, kad tavo mama važiuotu per visą miestą pirmyn atgal ir nuspredžiau tave nuvešt. Tavo mama labai apsidžiaugė ir visai neprieštarauja,- išdėstė jis.
- Tikrai taip,- linktelėjo mama.
Buvau laiminga, kad jis nusprendė įsiteikt ir mano mamai ir dar dėl to, kad galėsim važiuot kartu.
- Na, paskubėkim Aria,- paėmė mano lagaminą Zayn aš atsisveikinau su mama ir mes nuėjom prie mašinos.
Jis kaip visada atidarė man mašinos dureles. Tai buvo begalo žavu. Mes važiavome tyloje, bet ta tyla buvo maloni. Jaučiausi laiminga, galvojau ką patirsiu per kelionę. Mačiau, kad ir Zayn yra laimingas, nes jo veide įžvelgiau nedidelę šypsenėlią. Staiga jis atsisuko į mane ir man nusišypsojo. Jo rudos akis visada užhipnotizuodavo mane. Tada jis paėmė mano ranka ir mes važiavom susikabine.
Nemanau, kad jam buvo labai patogu vairuoti, bet jis vistiek nepaleido mano rankos.Po gerų 30min atvažiavome į oro uostą. Prie įėjimo mačiau, kad stovi jau keletas bendraklasių. Tarp jų buvo ir Selena. Labai apsidžiaugiau ją pamačius, nes pastaruoju metu leidom ganėtinai mažai laiko kartu, nes dažniausiai būdavau su Zayn.
Zayn paėmė mano lagaminą iš bagažinės ir mes nuėjome prie Selenos. Pasisveikinau su Selena apsikabindama ją, tada ji pasisveikino su Zayn. Jie taip pat apsikabino. Sakyčiau keista, kad mano geriausia draugė apsikabina vaikina su kuriuos susitikinėju. Bet kai Selena geriausia tavo draugė, tai nėra labai keista. Ji labai greit susidraugauja su kitais žmonėmis. Neįšimtis ir Zayn, užteko keletos pietų, o jie jau visai geri draugeliai. Aš dėl to tikrai džiaugiuosi, nes man patinka kai man artimi žmonės gerai sutaria.
Po keletos minučių prie mūsų prisijungė ir Niall. Jis taip pat susibendravo su Zayn, nes jie lanko futbolą kartu ir gerai sutaria.
Po dar 10min atvyko ir mokytojas, jis liepė mums eiti į oro uostą ir pasakė, kad susitiksim visi tik jau prie įėjimo į lėktuvą. Sakė geriausia eiti grupelėmis po keturis, kad nepasimest. Tai ir mes nuėjome keturi. Mum buvo labai smagu. Visi juokėmės iš įvairiausiu dalyku, šeip keista, kad žmonės gali būt tokie linksmi tokį ankstų rytą. Nes dabar buvo 5:47. Mums lėktuvas 6:45.
Perėjom per patikrą ir nuėjome į kavinę prie vartų į lėktuvą.
Prasėdėjome kavinėje iki tol kol pradėjo leist į lektuvą. Buvo labai smagu daug juokėmės. Dabar mūsų lauks skrydis.
Iškart atsiprašau, kad ši dalis nebuvo tokia įdomi, bet norėjau jum įkelt kažką. 🤗 Kita dalis turėtu but įdomesnė, nes jie nuvyks į Džordžiją. 😊 Tikiuosi ši dalis bent kiek patiko jums😍 Labai laukiu jūsų nuomonių ir vote!!😍😍
Myliu jus😍
VOUS LISEZ
Friends in Snapchat | Baigta | ✔✅✔
Roman d'amourVienas mygtuko paspaudimas ir tavo gyvenimas gali pasikeisti negrįžtamai... Taip nutiko ir man aš jį pridėjau prie Snapchato draugų ir jis pakeitė visą mano gyvenimą.