9.BÖLÜM OYUN BAŞLASIN

117 10 0
                                    

Merhaba canlarim biraz uzun bir bolum oldu umarim begenirsiniz. Multi Sarı mafya ÇINAR KARCI





Arel Uhud'dan

O geceden sonra Ecmel'deki kırgınlığın, kızgınlığı daha iyi anladım. Onların evlilikleri ile ilgili bir araştırma yapmalıyım eğer ecmel o adamla severek evlenseydi bana kırgınlıkla bakmaz umrunda dahi olmazdim. Çünkü onu ondan çok daha iyi tanıyorum utandiginda kizarikligini saklama için saçlarını kalkan olarak kullandığını üzüldügünde sesizce ağladığını yorgun düşüp uyuduğunu ağladığını gizlemeye çalışırken daha çok ağlamaya başladığını onu en iyi ben bilirim. En guvendigim adamlarimdan Emir' i çağırdım. Adını ikiletmeden odaya girdi karşıma geçip ceketinin önünü ilikledi ve konuşmamı bekledi.

- Liam denen iten haber var mı? Dedim oda hemen konusmaya başladı.

- Yok abi Turkiyede gidebileceği her deliğe baktık.

- O it bi hamle yapmadan yerini bulmalıyız.

- Araştırıyoruz abi merak etme.

- Tamam sana bir görev daha vereceğim senden başka kimse bilmeyecek özellikle amcamlar.

- Emret abi

- Boğaç ÖZOĞLU bu adam hakkında bana her bilgiyi getir en ufak birşeyi atlama.

- Emrin olur abi Çınar bey seni sordu abi geldiğinde odama gelsin dedi.

- Tamam sen çık
Emir odadan çıktıktan sonra bende çıktım asansörle amcamın olduğu kata çıktım. Odasının kapısını çalıp bekledim normalda kimsenin iznini beklemem ama amcamlara saygı duyarim ama ateş amcamane yapsam yaranamadım. Içeriden gir sesi gelince içeri girdim Çınar amcam masasının basında belgelerini kontrol ediyordu bende konusmaya başladım.

- Amca beni çağırmışsın.

- Gel evlat benimle konuşacaktın ama bir türlü fırsat olmadı.

- Aslında ateş amcamda olsa iyi olur amca ben onuda çağırayım

Telefonumu alıp ateş amcamın numarasını tuşladım 2 çalışan sonra acti.

- Ne var taş kafa.
Amcamın her ne kadar bana taş kafa demesin den hoslanmasamda amcam olduğu için birşey diyemiyorum.

- Amca çınar amcamın odasına gelsene

- Sen ne zamandan beri bana emir veriyorsun taş kafa

-Emir değil amca önemli bir konu var ikinize birden anlatmam lazım

- Tamam lan kapat geliyorum

Anlamıyorum yani illa kizacak birşeyler buluyor laz damarı her zaman yanında hic sakin hali yok Çınar amcamanim kapısı çaldığında amcamın gir sesi ile içeriye Ateş amcam girdi. Karsimdaki koltuğa oturup

- Anlat taş kafa seni dinliyorum.

- Leo' nun oğlu Liam istanbul'da geçen gün beni aradı dikkatli olmak lazım diye size söylemek istedim. Hafife alınacak bir düşman değil direk bize zarar vermez sevdiklerimizden, ailemizden yürür . Dedim çınar amcam yumruğunu masa vurup

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin