SENİ SENDEN BİLE DAHA İYİ TANIYORUM

73 10 0
                                    



Arel Uhud'dan

Sabah yüzüme kondurulan öpücüklerle,kaşlarımı çatarak gözlerimi araladım.Vuslat yanıma oturmuş yüzüme öpücükler konduruyordu.Onu kucağıma alıp yatağa yatırdım ve gıdıklamaya başladım.Odayı kahkahalarla doldururken bende gülümsüyordum.
Vuslat'ı niye bu kadar çok sevdiğimi anlamıyordum.Aslında ondan nefret etmem gerekmezmiydi. Sonuçta o adamın kızı ama ondan uzak duramıyorum.Aksine her geçen gün daha bi seviyorum nedendir anlamıyorum.Sanki ona karşı içimde bişeyler var .Belkide sevdiğim kadının kızı olduğu içindir.
Vuslat kahkalarınının arasından zorlukla konuştu.

-  Ayel bıyak beni n' oluy dedi.Onu daha çok gıdıklamaya başladım ,daha çok kahkaha atarken ,odanın kapısı açıldı.İçeriye annem girdi.

-   Oğlum bırak çocuğu şimdi bayıltıcaksın sesi.Vuslat'ı bırakıp yanağından kocaman öptüm.Ellerimden kurtulup annemin yanına koştu.

-   Güneş teyze kuytay beni Ayel beni gıdıklıyor dedi.Annem gülüp Vuslat'ı öptü.

-  Hadi bakalım annen seni kahvaltıya bekliyor aşagıya in sen dedi.Vuslat annemin kucağından inip yanıma geldi.Yataga tırmandı yanağımdan öpüp

-   Beni payka götüyüy müsün Ayel dedi .Ona gülüp

-   Önce kahvaltını yapmalısın sonra benim işlerim var ama istersen işim olmadığı Birgün gidebiliriz dedim.Tamam anlamından kafasını sallayıp yanağımdan öptü aşagıya indi.Annem bana gülerek.

-   Bakıyorum Vuslat'ı çok sevdin dedi

-   Evet şirin bir kız nedendir bilmem ama o kız bana iyi geliyor dedim.Annem  yanıma oturup  şaçlarımı okşadı

-   Oğlum evlenmenin zamanı gelmedimi ? Onun çocuğunu seveceğine kendi çocuklarını sevsen  dedi.Yine başa sarıyoruz,Annem beni ve Ecmel'i  yaşadığımız herşeyi biliyor. Onun evlenip çocuk sahibi olduğunu duyduğundan beri başımın etini yiyor evlen diye. Ama ben istemiyorum onun yerine başkasını koymayı istemiyorum.Her ne kadar onlar birbirimizi seviyoruz deselerde ben buna inanmiyorum yada inanmak istemiyorum.

-   Anne başlamayalım yine ben evlenmek istemiyorum.

-   Oğlum o evlenip yuvasını kurmuş. Sende evlensen demekki o seni unutmuş oğlum bende torun sevmek istiyorum artık

-   O evlenmiş olabilir anne ama beni sevdiği gerçeğini değiştirmiyor .Anne o hala beni seviyor , bunu gözlerinden anlayabiliyorum.Çünkü onu çok iyi tanıyorum anne

-   Tamam oğlum sen nasıl istersen öyle olsun şimdilik susuyorum .Ama bu konu burada kapanmadı bilesin

Onu yanağından öpüp ayağa kalktım.Baonyoya ilerleyip duş kabinine kendimi attım. Sıcak bir duş alıp belime havluyu sardım odama döndüm. Dolabın karşısında elbiselerime bakarken odanın kapısı anıden açıldı.İçeriye Ecmel girdi önce bana bakıp süzdü .Sonra ellerini yüzüne kapatıp arkasını döndü.

-   Özür dilerim önce kapıyı çalmam lazımdı

-   Sorun değil ne oldu niye geldin dedim.Buz gibi bir sesle ona biraz kızgındım ama kırgın değilim.Haklı çünkü onu bırakıp giden bendim ama mecburdum.

-   Ben...Vuslat'ın tokası burada kalmışta onu almaya geldim.O tokayı çok seviyor ondan başkasını takmak istemez dedi.Arkası hala bana dönüktü o konuşurken ben baxster ve pantolonumu giymiştim.Gömlegimi giyerken

-   Orada komidinin üstünde alabilirsin dedim.Yavaşça bana dönüp baktı giyindigimi görünce rahatladı. Komidine yaklaşıp tokayı aldı.Kapıdan çıkacakken ondan önce davranıp kapıyı kapattım.Kolundan tutup sırtını kapıya yasladım.Aramızda mesafe kalmayacak şekilde kapı ile aramda şıkıştırdım.Şaşkınlıktan gözleri kocaman açılırken kaşları çatıldı.

-   Ne yapıyorsun sen

-   Söylediklerinize inandığımı sanıyorsan yanılıyorsun Ecmel hiçbir sözünüze inanmadım şimdilik susuyorum Vuslat için kızın için susuyorum.Ama şunuda bilki seni kazanmak için herşeyi yapacağım .Ecmel ...onu sevdiğine inanmiyorum dedim.Evet onu sevmediğini adım gibi biliyorum.

-   Yanılıyorsun Arel Uhud onu seviyorum dedi.Tek kaşımı havaya kaldırıp ona baktım.

-   Yalan söylüyorsun Ecmel

-   Nerden biliyorsun Uhud

-   Biliyorum çünkü seni senden bile daha iyi tanıyorum Yalan söylediğin de gözlerini kaçırıp konuşursun ve anındada burnun kızarır.Unuttun mu ? Bana yalan söyledikçe sana Pinokyo derdim tek fark onun burnu uzarken senin burnun kızarıyor
dedim.Şaşkınca bana baktı ne sanıyordu onunla olan herşeyi unuttuğumu falan mı?

-   Sen nasıl benimle ilgili herşeyi bu kadar ayrıntılı hatırlıyorsun

-   Unutmadım ki hatırlayayım seninle yaşadığım ne varsa unutmadım dedim.Yüzüne yaklaşmaya başladım.Tam dudaklarına yaklaşırken ellerini göğsüme yerleştirip beni itti.

-   Ben...hala eskisi gibi olabilirim ama sen değişmişsin Arel herşeyinle bakışın bile gözlerine baktığımda nefretten başka birşey yok.

-   Yanılıyorsun evet değişmiş olabilirim ama sana karşı hiç değişmedim

-   Ben değiştim sana karşı Boğaç'ı seviyorum dedi.Sinirlenmiştim kaşlarımı çatıp baktım. Ama geçenlerde Masal'la konuştukları aklıma gelince memnunca sırıttım.

-   Sevdiğin için mi? Boşanma davası açmayı düşünüyorsun yada şöyle söyleyeyim , ondan ayrı yatıyorsun ha! dedim.Kaşlarını çatıp gözlerime baktı sinirlenmişti.

-   Sen bizimi dinliyorsun, bizimi gözetliyorsun

-   Hayır sizi gözetlemiyorum.Geçen gün Vuslat'ın sesi sizin odanızdan geliyordu ağlıyordu.Bende ona bakmak için odaya girdim sen yatakta o koltukta uyuyordu.Dinleme konusuna gelirsek Masal'la biraz daha kısık sesle konuşmalısın

Şaşırmıştı öylece bana bakmaya devam ederken şaşkınlığından yararlanıp dudaklarına kapandım.Önce şaşkınlıkla tepkisiz kaldı sonra beni ittirip tokat atacakken elini havada yakaladım.

-    Birdaha bunu sakın yapma

Beni ittirip odadan çıkıp gitti.Halimden memnun bir şekilde sırıtıp odadan çıktım.Islık çalarak merdivenlerden indim.Herkez kahvaltı yapıyordu annem bana bakıp

-   Oğlum gel kahvaltını yap  dedi sırıtıp anneme baktım

-   Yok sultanım ben kahvaltıdan önce atıştırdım bişeyler

-   Aşagıya daha yeni indim oğlum hangi ara ne yedin

-   Yedim işte anne ama İnan bana tadı çok güzeldi dedim.O sırada su içen Ecmel suyu yutmak yerine karşında oturan  Bogaç' a doğru püskürttü.Ben kahkaha atarken Boğaç bana sinirle bakıyordu.Vuslat koşarak yanıma gelirken egilip onu kucakladım.

-   Beni payka götüycekmisin Ayel

-   Şimdi olmaz prenses işim var biraz ! sonra gideriz
Omuz silkerek konuştu

-   Ama hep soyna diyoysun soynada götüymüyoysün dedi .Yanagından öpüp

-   Sonra gideceğiz prenses

-   Söz mü? diye sordu. Ne çok şey biliyor bu kız böyle

-   Söz cadı söz Sonra gideceğiz dedim.Gülüp yanağımdan öpüp boynuma sarıldı

-   Seni çok seviyoyum Ayel abi  dedi.Bende ona sarılıp öptüm

-   Bende seni seviyorum cadı ama gitmem lazım şimdi dedi.Onu kucağımdan indirip Ecmel'e baktım.Bize bakıyordu, herkez yemek yediginden bize kimse bakmıyordu.Sırıttım öpücük atıp göz kırptım.Elindeki çatalı fırlatmak için kaldırdığın da hızla solandan çıktım.

"Artık Ecmel 'i kazanmak için planlarıma başlayabilirim"

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin