(MESAJ)

62 7 0
                                    

Ecmel

1 Hafta ,tam bir hafta oldu park olayından sonra , kızımdan ayrı ne bir iz ne bir haber geldi. Günlerdir eniştem ve Ateş hiç durmadan İstanbul'u karış karış aramalarına rağmen hiçbirşey bulunamadı. Öyle bir karanlığın içindeyim ki hiçbirşey bilmiyor ve kimseyi görmüyorum hiçbirşey yapamıyorum elimden birşey gelmemesi daha kötü hissetmemi sağlıyor. Korkuyorum hemde çok korkuyorum kötü bir haber almaktan kızımı bir daha göremeyecek olma olasılıgından çok korkuyorum . Şuan oturmuş Vuslat 'ımın en sevdiği oyuncağı elimde öylece karşımda birbirini yiyen adamları izliyorum.1haftadır Boğaç ve Arel düzenli olarak tartışıyorlar ve şimdi o tartışmalardan birini yapıyorlar. Boğaç ve Arel 'de Vuslat'ı arıyorlar ama sonuç kocaman bir hiç bu durum gittikçe sinirime dokunuyor . Bir anne olarak 1 haftadır kızım olmadan ruh gibi ortalarda dolaşıyorum ama hala iki kas kafalı karşımda hiç bıkmadan didişip duruyorlar . Karşımda birbirleri ile kavgaya tutuşacaklarına birşeyler yapsalar olmuyor mu? Ağlamaktan göz pınarlarım bile kurumuş bir haldeyim zaten bu ikiliye daha fazla sessiz kalamadım.

- Yeter artık yeter burada birbirinizi yiyeceginize birşeyler yapın Allah aşkına bir hafta oldu ne bir ses ne bir haber lütfen birşey yapın dayanamıyorum.

Hıçkırıklarım tekrar evde yankılanırken yapabildiğim tek şeye sığınarak gözyaşlarıma izin verdim . Aslında güçsüz bir kadın değilim ama söz konusu evlat olursa kim güçlü durabilir ki hiçkimse ve bende şuan çok güçsüz hissediyorum. Ben bu haldeyken Boğaç günlerdir yaptığı gibi yine beni kendine çekip konuştu.

Boğaç
- Ağlama prenses adamlar arıyorlar heryerde ama bunlara uymayıp en baştan polise gitseydik herşey daha hızlı olurdu.

Bu Arel'e gelen bir taştı tabi Arel hiç susar mı

Arel
- Lan polise gitsen herşey daha kötü olurdu. Polis sadece 3 ,4 sene verir serbest bırakırdı. Biz kesin çözüm yapacağız

Boğaç
- Siz kesin çözüm yapacakken Vuslat zarar görmez umarım KARCI

Bogaç' ın Vuslat için çabaladığı ortada daha bebekken Vuslat'ı benimsemişti şimdi oda benim gibi acı çekiyor bir baba gibi Vuslat'ın babası gibi.

Arel
- Olmaz izin vermem onu canım pahasına bile korurum merak etme sen

Çocukları sevmeyen adamın Vuslat'a karşı böyle olması beni biraz korkutuyor birazda sevindiriyor. Vuslat'ın kızı olduğunu bilmeden böyle sahiplenmesi gerçekten güzel . Vuslat'ın kaçırıldığı gün Ateş çok ısrar etmişti söyleyelim diye ama ne tepki vereceğini bilmediğim için susmaktan yanayım.

Bogaç
- Umarım KARCI umarım öyle olur

Şuan da tek istediğinin Vuslat'ı bulmak olduğuna eminim. Hepimizin istediği tekşey buydu. Kızımın sağsalim evine kollarımın arasına gelmesi. Kafayı yemek üzereyim düşünmekten nasıl olduğunu bilmemek canımı çok fazla yakıyor Ablam elinde bir tepsi ile yanıma geldi.

Eslem
- Ablacım birazcık bişeyler yesen

Ecmel
- İstemiyorum abla
Biraz duraksadıktan Sonra ablama

- Abla Vuslat'a yemek yedirmişlerdir demi , aç bırakmazlar demi , inşallah süt ürünleri vermezler alerjisi var biliyorsun. Beyaz teni hemen kızarır kabarır mavi gözleri kızarır biliyorsun. Öyle olunca nefesi gidiyor. Karanlıktan da korkar yalnız kalamaz.

Elimdeki oyuncağını gösterip devam ettim

- Toto olmadan uyuyamaz Boğaç biliyorsun. Ona hep söyledigimiz şarkı olmazsa huysuzlanır uyumaz.

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin