Multi Ecmel'in kocası 😅 Boğaç ÖZOGLU
Iyi okumalar
Ecmel 'den
Arel ne dedi öyle araştırma mi yapmış yani peki ne kadarını biliyor. Ya Vuslat'ı öğrendiyse ya kızımı öğrenip elimden almaya kalkarsa ben ne yaparım o zaman. Boğaç sinirle kalkıp Arel'in tam karşısına geçti Arelde ayağa kalkıp karşı karşıya durdular.
- Sormak istediğin ne varsa bana sorabilirdin Arel Uhud bilmen gerekeni ben sana söylerdim. Dedi boğaç. Arel alayla gülüp:
- mesela Ecmel'i nasıl kandırdığını anlat o zaman dinleyelim. Dedi. Ne sanıyor kendini ona ne benim hayatıma karışamaz. Boğaç'a baktığımda yumruğunu sıkmış Arelden bir hareket bekliyor.
- ben kimseyi kandırmadım karcı
- öyle mi soralım bakalım Ecmel'e bunlardan haberi varmı? Dedi bana bakarak. Ne yapmam gerekiyor hic birşey bilmiyorum. Öylece durmus Arel'e bakıyorum sustugum görünce tekrar Boğaç'a baktı.
- bak demek ki birseyden haberi yok şimdi seni elimden kim alacak özoglu dedi. Tam yumruğunu hava kaldırıp Boğaç'a vuracakken ara girdip kolunu tutum:
- dur var benim herşeyden haberim var otur anlatacağım. Dedim boğaç bana bakıp kafasını hayır anlamda salladı. Zaten benim için çok şey yaptı birde buna göz yumamam.
- Hepsinden haberin vardı sende bu adamla evlenmeyi kabul ettin oyle mi
- Evet kabul ettim eski sevgilim beni bırakıp gidince...
Sözümü tamamlamama izin vermeyip kesti.- Gidince sende kendini bu adamın kollarına attin oyle mi?
- Ne diye bildim sadece sözlerine. Şaşkınca yüzüne bakıyorum nasil tanımamış beni o gittikten hemen sonra nasil olurda başka birisine gideceğimi düşünür. Tamam başka biriyle evlenmiş olabilirim ama bu sözleri hak etmiyorum ben.
- Saçmalıyorsun arel birşey bildiğim yok konusuyorsun kes sesini. Dedim sinirle kızgın gözleriyle bir adım yaklaştı.
-Kes sesini oyle mi kesmiyorum lan bana her şeyi anlatıyorsun hemen ecmel.
- yeter tamam mı yeter benim hayatım seni ilgilendirmez. Diye bağırdım biran sesimiz duymus olmalı ki ateş odaya girdi.
- Ne oluyor lan ne bu sesiniz dedi.
- Ben sana söyleyeyim ne olduğunu amca bu şerefsiz para için Ecmel'le evlenmiş daha si ecmel bunu bile bile bu adamı kabul etmiş. Dedi. Ates önce bana ve Boğaç'a sonra Arel'e bakıp küfür mırıldandı.
- tamam önce sakin olda bir konusalim.
- Bana sakin ol deyip durmayın olamam benim sevdiğim kızı ben taniyamiyorum. Dedi. Ben şaşkınca bakarken sevdiğim kız dedi degilmi. Ben şaşkınca bakarken Ates konustu.
- Yanılıyorsun taş kafa o senin sevdiğin kız değil. 4 yıl önce bırakıp gittin kiz. Senin sevdiğin kız sen gittiğinde öldü. Otur şimdi sakince konuşacağız. Dedi. Hangi birine şaşıracağıma şaşırdım. Arel'in bana sevdiğim kız demesine mi beni böyle korumasına mi yoksa atesin ne anlatacağım mi. Arel sinirle kalktığı koltuğa oturup bir süre sakinleşmesini bekledik. Bir süre sonra Ates konusmaya başladı. Tabi arel bu sırada Boğaç'a ateş saçan gözlerle bakıyordu. Ates konuşunca bakışlarını ateşe çevirdi.
- Anlat bakalım ne ogrendin
- Ne öğrendigimin ne önemi var amca.
- Anlat dedim taş kafa. Arel ceketinin iç cebinden bir kağıt çıkartıp ateşe uzati. Ates kağıdı alıp okumaya başladı. Bana dönüp "sakin ol " dercesine ellini salladı. Sonra Arel'e dönüp:
- Bunun için miydi bu kadar tantana. Dedi ateş. Arel biranda sinirle aga kalkıp bağırmaya başladı.
- Daha ne olsun amca bu kadar sakin kaldığın göre senin herşeyden haberin var buna nasil izin verirsin amca. Diye bağırdı. Ateş'te sakin kalmayıp ayağa kalktı.
- Bak oğlum benim herşeyden haberim var ben ayarladım herşeyi sırf ecmel seni unutsun diye yaptim. Ama öyle olmadi işte sahte evlilik gerçeğe dönüştü. Dedi. Arel sinirle ellerini saclarindan geçirip
- Ben sana emanet ettim amca sende bu adama verdin oyle mi. Böyle mi bakıyorsun sen emanetime. Dedi. Atesin gittikçe sinirlendiğini görüyorum. Eğer biraz daha susarsam kötü şeyler olabilir. Gitmeseydi beni bırakmasaydı. Olmazdık öyle bende sinirle ayaga kalkıp karşısına geçtim.
- Yeter sen kendini ne saniyorsun. 4 yıl önce bırakıp gittin şimdi gelmiş hesap soruyorsun. Öyle olmuyor işte uhud bey bırakıp giderken dusunecektin. Evet ateş söyledi bende kabul ettim. Seni bekleyeceği mi sandın heralde yıllar önce dediğin gibi hayatımı sana göre yaşayamam ben. Dedim. Içimde firtinalar koparken söyledim. Kalbim kan ağlasada söyledim. Kırdım ama hicmi tanımamış beni hicmi bilmemiş onun için yaptıklarımı. Ben onun için ablami eniştemi karşıma alacakken bırakıp gitti yetmezmiş gibi bu sözleriyle birkez daha anladım ne beni nede kızımı hak etmiyor. Sözlerime hiçbirşey söylemeyip son kez baktı gözlerime baktı ve gitti yıllar önce yaptığı gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
ChickLitBirbirini deliler gibi seven iki genc ve sevdiginden ayrılmak zorunda olan adamin arkasinda biraktigi hamile bir kadinin hikayesi, sevdiğinin onu terk ettiğini sanan ecmel ve arel hikayesi.. ecmel neler yasayacak arel ecmel icin geri dönecek mi...