PROLOG

457 26 19
                                    

Two years from death of Marcus..

,,Co by jste si dali?"zeptala jsem se muže s kapucí a slunečními brýlemi.

,,Jedno karamelové, Cat. Děkuju,"řekl a já se na něj pořádně podívala. Přišlo mi nevhodné, že mi řekl jménem. Když jsem si ho víc prohlídla, došlo mi kdo to je.

,,Lucasi?"položil si prst na pusu. Asi nechce, aby ho viděli fanynky. Lucas se za ty dva roky stal ještě slavnějším. Ale většina ho znala jako toho, co přišel o dvojče. Snažil se stále tančit. Tančil se svými bratry a občas i s Jakem, ale už to nebylo ono.

Po Marcusově smrti chvíli nic nevydával, ale po pár měsících to zase rozjel a to naplno. Už se nejmenoval Lucas and Marcus. Už to bylo jen Twin Lucas, kde natáčel různé srandovní videa.

,,Co tu děláš?"řekla jsem, když jsem mu donesla karamelové laté a sedla si k němu.

,,To nemůžu přijít na kávu?"zeptal se s nepatrným úsměvem.

,,Ne...?"zasmála jsem se, ,,Vážně nic nepotřebuješ?"zeptala jsem se.

,,Jen jsem si chtěl popovídat,"pokrčil rameny.

,,A o če-"

,,Owensová! Okamžitě k obsluze!"zařval na mě šéf.

,,Už jdu!"křikla jsem na zpět, ,,Promiň, ale musím. Mohli by jsme si popovídat někdy jindy. Co třeba dnes večer v Team 10 houseu?"zeptala jsem se ho. Přikývl a já odešla k obsluze.

Team 10 se za ty dva roky o něco víc rozrostl. Nejen, že chvíli před Marcusovou smrtí se přidali dvojčata ze Špaňelska, ale taky jedna holka z nějakýho pořadu ve kterým hraje i Jake a další dva mladší kluci. Bratrové, ale né dvojčata.

V Team 10 domě jsem byla jen jednou. A to kvůli párty na Marcusovu počest. Je to tam ohromný.

Jen tak z nudy si vytáhnu mobil a přihlásím se na Snapchat. Už jsem ho měla, ale oddělala jem ho kvůli nedostatku místa.

PandaLover si vás přidal.

Přidali jste si uživatele PandaLover.

PandaLover vám odeslal/a zprávu.

PandaLover: Ahoj :)

KoalaLover: Eh.. Ahoj?

KoalaLover: Známe se?

PandaLover: Ne, ale co není může být :)

KoalaLover: Nikdy :P

PandaLover: Nikdy neříkej nikdy
;)

Heyy guys ❤
Jsem zpět!
A se mnou i prolog pokračování Twitteru!
Doufám, že se vám prolog líbil :*

Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙

Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat