🍉 erboD taC 🍉 @BananaGirl
I'm happy that I'm homeeeee ❤
I love it here 💙
4:05 PM》28. dec 19Sean Adams @AdamsSeanBaby
@BananaGirl A já miluju tebe, zlato 💙
4:06 PM》28. dec 19Likela jsem to a dala si do kufru poslední věc. Je to celkem ironický. Napsala jsem, že jsem ráda, že jsem doma, ale přitom se balím, protože za chvíli mi letí letadlo do New Yorku. Chci překvapit Seana. Chci s ním být na Nový rok.
Vytáhla jsem držátko svého pojízdného kufru a pomalu s ním šla ke dveřím. Na letiště mě vezme máma.
,,Můžem mami?"zeptala jsem se do prázdna. Z kuchyně se ozvalo šramocení a následně mamka vykoukla ze dveří. Smutně se na mě usmála a zdělala si zástěru, kterou na sobě měla kvůli vaření.
,,Jasně,"vyjde z kuchyně, vezme klíče od auta a jde nastartovat. Já si zatím obuju své oblíbené boty, vezmu kufr a jdu za mámou. Ona na mě už čeká v autě. Sednu si na sedadlo spolujezdce a zapoutám se. Máma nastartuje a poté vyjíždí z příjezdové cesty.
Na letišti ji obejmu a rozloučím se s ní. Mamka brečí. Neviděla mě dlouho a teď, po pár dnech, už zase mizím pryč. Upozorňuje mě na to, abych jí zavolala hned jak přistanu a taky, abych nezapomněla přijet brzy a né až za rok. Ujistila jsem ji, že ji zavolám a že přijedu co nejdříve.
Nechala jsem se prohlédnout a když bylo vše v pořádku, mohla jsem jít pomalu k letadlu. Sedla jsem si na své sedadlo, které k mé smůle nebylo u okna. Vedle mě si sedl nějaký chlapík. Ani né po půl hodině letu už spal. Měl opřenou hlavu o mé rameno a slintal mi na něj. Horší bylo, když začal chrápat. To jsem už vybuchla a odstrčila jeho hlavu pryč. Jen něco zamumlal a chrápal dál. Povzdechla jsem si.
To bude ještě dlouhý let.
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...