Na koncert jsme dorazili až za hodinu, co jsme jeli taxíkem. Před halou, kde se koncert pořádal, bylo hromada lidí. Hlavně holek. Samozřejmě.
Vešli jsme do haly. Byla narvaná k prasnutí a to tu ještě nebyli všichni. Nějak jsme se prorvali dopředu a tam zůstali celý koncert.
Po koncertu jsme byli donuceny čekat na Alissu než se dobaví s Justinem. Byla tam až nezvykle dlouho. Čekali jsme před halou snad hodinu. To už ji museli bodyguardi vyhodit, ne? Vždyť není možné tam být tak dlouho.
Když se konečně uráčila ta její královská prdelka přijít, vyrazili jsme taxíkem na nějakou párty. Alissa říkala, že ji tam Justin pozval a říkal i, že si může někoho přivést. Takže vzala nás, samozřejmě. Koho taky jiného.
Dorazili jsme tam za necelých deset minut. Vešli jsme tam a rozhlédli se. Čekala bych víc lidí. Bylo tu tak nanejvíš padesát lidí. Alissa mezi těmi lidmi hledala Justina. Teda, aspoň si to myslím. Když něco zahlédla vydala se tam a tak se nám ztratila z dohledu.
Stáli jsme tam s Tessou uprostřed místnosti a nevěděli co dělat. K Tesse někdo přišel a pozval ji na drink. A tak jsem zbyla já. Sama samotinká uprostřed místnosti.
Pokrčila jsem rameny a vydala se k baru. Vím, nemůžu pít. Proto jsem si dala jen Coca-Colu.
,,Ahoj krásko,"ozvalo se vedle mého ucha. Ucítila jsem lechký zápach alkoholu. Navalilo se mi. Alkohol mi nikdy nijak nevadil, ale teď co jsem těhotná mi vadí neskutečně moc.
,,Nazdar,"řekla jsem ledabyle a dál si popíjela svůj drink.
,,Můžu tě na něco pozvat?"zeptal se. Nebyl opilí, ale už v sobě rozhodně něco měl.
,,Počkej... Popřemýšlím o tvé nabídce,"dělala jsem, že přemýšlím, ,,...Ne,"uchechtla jsem se a dál pila.
,,Tak si pojď aspoň zatančit,"nabídl mi ruku.
,,N- On je to vlastně dobrý nápad. Fajn,"chytla jsem se jeho ruky. Zavedl mě na parket, kde si mě k sobě otočil zády a chytl mě za boky. Začali jsme se vlnit do rytmu hrající hudby.
Hned po té písničce začala hrát pomalá. Otočil si mě a jednu ruku mi nastavil a druhou mi dal na bok. Vložila jsem svou ruku do té jeho a druhou položila na jeho rameno. Tančili jsme a užívali si. Byl vlastně celkem fajn.
Bylo asi kolem půlnoci, když jsem se rozhodla jít domů. Nikde jsem ale neviděla ani Tessu ani Alissu. Tak jsem si sama zavolala taxi. Když přijelo vyšla jsem ven a šla k němu.
,,Hej Cat!"zaslechla jsem Seana. Otočila jsem se na něj.
,,Ano?"
,,Mohl bych jet s tebou? Já-mám to kousek od tebe tak, že, umm..,"zasekával se.
,,Jasně,"zasmala jsem se. Nasedli jsme, já řekla řidiči svou adresu a mohli jsme vyrazit na cestu.
Po dlouhé době jsme zastavili u hotelu, kde právě přebýváme. Chtěla jsem dát řidiči peníze, ale Sean to stihl dřív. Vystoupili jsme a taxík odjel.
,,Tak... Já asi půjdu,"řekl a otočil se na patě.
,,Víš co, Seane? Co kdyby jsi chvilku zůstal? Budu se sama nudit,"udělala jsem na něj psí oči. Usmál se a to bylo znamení toho, že zůstane. Nadšeně jsem si zatleskala. Rozešli jsme se k hotelu, ve kterém jsme nastoupili do výtahu a vyjeli do pátého patra.
Kartou jsem přejela po něčem, co odemyká dveře a otevřela je. Vstoupili jsme.
,,Chceš čaj, kafé, nebo něco silnějšího?"zeptala jsem se ho, když už jsme seděli v mini obýváku.
,,Asi jen čaj. Z kafé bych byl moc hyperaktivní a z alkoholu bych byl opilej. A navíc bych byl jedinej, protože nepiješ,"řekl. Zvedla jsem se a šla mu udělat nějaký čaj. I s čajem a cukrem jsem se vydala za ním. Hrnek čaje i s pytlíkem jsem mu položila na stůl stejně tak i cukřenku.
Sean si do čaje nasypal trochu cukru a lžičkou, kterou jsem mu taky vzala si ho zamíchal. Usrkl si a zase ho položil na stůl. Podíval se na mě a mrknul na mě. Nechápavě jsem nakrčila obočí. Zvedl své ruce a začal mě s nimi lechtat. Nejsem nějak moc lechtivá, ale ze začátku jo. A to dost. Kduž mě někdo lechtá dýl, tak to přestává lechtat.
Skončilo to tak, že já ležela na gauči pod ním a on se nademnou skláněl. Přiblížil se blíž a přitiskl své rty na mé. Nechala jsem se unést a spolupracovala s ním.
Yup guys!
Chtěla jsem vám vynahradit to dlouhé čekánííí.
Za to se moc omlovám, ale prostě...
Mám dost nápadů, ale nevím jak to všechno napsat.
Prostě mi třeba uprostřed věty vypadne slovo, které jsem zrovna chtěla napsat, takže se nedivte, kdyby byli věty nesmyslné 😂
Chtěla bych se omluvit za veškeré chyby, jak v této části, tak i ostatních.
Většinou to píšu večer a to už jsem dost unavená, takže píšu úplný blbosti a ještě s chybama 😅😂Děkuju za ☆ a 💬 💕
Btw, ten začátek je slabý, já vím... Chvíli mi trvalo se po sedmi dnech dostat do tohoto příběhu 😂😆💕
Good night babys 💚
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...