,,Co budeme dělat teď?"zeptal se celkem nervózně Marcus. Naplnili jsme si žaludky a teď netušíme, co by jsme tak mohli dělat dál.
,,Mohli by jsme zajít do Central Parku! Nikdy jsem tam nebyla. Mooooc bych ho chtěla vidět,"pronesla jsem nadšeně. Marcus se jen zasmál, vzal mě za ruku a vyběhl se mnou ven. Zaplatili jsme před malou chvilkou.
Šli jsme kousek po Brodwayi než jsme se dostali na 96th street a od tadyma šli jen rovně vstříc Central Parku. Celou cestu mě vláčel za sebou. Zastavil se jen na přechodu a nakonec až před vstupem do samotného Central Parku.
Když před vstupem pustil mou ruku, předklonila jsem se a ruce si položila na kolena, abych se mohla aspoň trochu vydýchat.
,,Tak jdeš?"zavolal na mě energeticky. Byl asi pět metrů přede mnou. Naposledy jsem se zhluboka nadechla a vydala se za ním.
Tráva byla posetá sněhem. Stromy na sobě měli závěje sněhu, taktéž keře. Všechno bylo bílé. Mám sice radši černou, ale tohle je úžasný. Miluju, když mi sníh křupe pod nohami. Je to tak moc uklidňující.
Šli jsme po vyhrazené cestičce už dlouho. Neměla jsem tušení kam jdeme, ale užívala jsem si ten výhled. Zastavili jsme se až před nějakým hradem. No jasně! Hrad Belvedere!
Hned jsem si vzpomněla na Šmouly. V reálu vypadá ten hrad jinak, ale stále je to on. Zaplatili jsme vstupné a vyšli trochu víš. Vytáhla jsem si mobil a vyfotila si krajinu. Marcus mi mobil vzal a vyfotil mě, jak se dívám do dáli. Ta fotka byla úžasná! Přepla jsem zadní kameru na přední a vyfotila jsem mě společně s Marcusem. Měli jsme na sebe natisknuté obličeje tvářemi a koukali se do kamery. Zmáčkla jsem tlačítko a Marcus rychle otočil hlavu. Teď byli jeho rty na mé tváři. Zčervenala jsem a omylem to vyfotila ještě jednou. No dobrá, nebylo to omylem. Ta fotka předtím mohla být rozmazaná, tak jsem chtěla projistotu jednu navíc.
,,C-c-co to m-mělo být?"zeptala jsem se stále v rozpacích. Marcus se mi podíval do očí a malinko se sklonil. Jeho oči přeskočili z mých očí na mé rty. Polkla jsem a nakonec jsem to byla já, která spojila naše rty v jedny. Marcus chvíli nic nedělal, ale nakonec se vzpamatoval z prvotního šoku a přidal se. Jednou rukou mě chytil za pas. A tou druhou si vytáhl mobil, kterým nás vyfotil.
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...