Seven - Always

270 20 6
                                    

Still 26 days...

Nevěděli jsme, co děláme. A tak se to stalo...

,,A Murces udělul bam,"řekl Lucas a oba jsme se rozchechtali na celé kolo. Najednou Lucas přestal a vážně se na mě podíval. Taky jsem přestala a pohled mu opětovala. Sklonil se ke mně a políbil mě. Nevěděla jsem, co dělám, a tak jsem mu polibky oplácela. Kdybych byla při smyslech, tohle bych nikdy neudělala. I když jsem měla už několikrát nutkání ho políbit, protože jsem někdy místo něj viděla Marcuse, i tak bych to nikdy neudělala. Ale teď jsem nepřemýšlela. Mé mozkové buňky byli oblbnuté alkoholem.

Nějak jsem se dostali až k posteli na kterou mě shodil a začal mě líbat i na krku. Vysvlékl mi tričko a začal dělat cestičku polibků až dolů. Tam jsem ho zastavila a přitáhla si ho k sobě nahoru a políbila ho na rty. Byli tak moc podobné těm Marcusovým a já je potřebovala cítit. Potřebovala jsem zase cítit jeho. I když to nebyl on, byla to jedna jeho polovička. Jeho dvojče. Jeho druhé já, které mu bylo tak podobné, ale zároveň bylo úplně jiné.

***

25 days to meeting with PandaLover

,,Luca-,"zaslechla jsem tlumeně, ,,Oh, j-já..,"slyšela jsem čím dál tím hlasitěji nečí hlas. Potom jen hlučné klapnutí dveří. Zaskučela jsem, protože to bylo vážně dost nahlas. Pomalu jsem otevřela oči a zamrkala. Až teď jsem si uvědomila, že mě něco objímá kolem pasu a rychle se otočila. Tím jsem probudila osobu za mnou. Zděšeně jsem vykulila oči a zajela si rukami do vlasů.

,,C-cat? Co tu děláš?"zeptal se chraplavějším hlasem než včera a zvednul se na loktech, ,,Kurva,"zaklel a jednou rukou se chytl za hlavu.

,,Jo, kurva... Podívej se na sebe..,"řekla jsem.

,,Jsem dokonalý, já vím,"řekl egoisticky a zasmál se. Byl to spíš falešný smích, ale byl.

,,Ne,"protočila jsem očima, ,,Podívej se pod peřinu,"Lucas nadzvedl pěřinu a otevřel pusu.

,,No kurva.. Doufám, že..,"podíval se na mě a já ihned pochopila o čem přemýšlí. Vyděšením se mi rozšířili zorničky.

,,Prosím, jen to ne,"spojila jsem ruce a zvedla zrak k nebi. Vylezla jsem s obmotanou dekou okolo pasu a pospírala si svoje věci. Oblékla jsem se a rychle zdrhla. Absolutně netuším, co jsem všechno - krom tohohle - dělala. Mám jen černo. Sem tam nějaký záběr, ale nic vážného. Jen chlast a Lucas. V kapse mi zabrněl mobil, vytáhla jsem ho a zjistila, že je to Snapchat.

PandaLover: Ahoj, Cat 😊 Dnes jsem si to uvědomil! :D

KoalaLover: Udělala jsem úplnou píčovinu..

PandaLover: Co jsi udělala? Nemusíš mi to říkat, ale když už jsi začala...

KoalaLover: Co jsem udělala? Takovou mega velkou píčovinu..

PandaLover: ...?

KoalaLover: Vyspala jsem se s dvojčetem mého ex, který je mrtvý...

KoalaLover: To by ani tak extrémě nevadilo. Byl to jen úlet...

KoalaLover: Horší je, že nevím, jestli jsme použili kondom...

KoalaLover: A já nic proti otěhotnění neberu..

KoalaLover: Marcusi?

PandaLover: No?

KoalaLover: Kdybych byla náhodou těhotná.. Budeš tu pro mě?

PandaLover: Vždy ❤

KoalaLover: Děkuju 💕

Usmála jsem se a otevřela dveře od svého a Emminého domu. Vešla jsem, vyzula se, pověsila bundu na věšák a šla rovnou do kuchyně. Nalila jsem si sklenici vody a zapila prášek.

,,Cat, to jsi ty?!"zaslechla jsem Emmu. Chytla jsem se za hlavu a zaskučela. Zaječela na celej barák. Za chvíli přišla a když mě viděla pobaveně se uchechtla.

,,Emm, potřebuju helpnout,"řekla jsem tak potichu, že se i divím, že to slyšela.

,,A s čím?"zeptala se a sedla si na barovou stoličku.

,,Včera jsme se celkem dost opili,"odmlčela jsem se a chtěla pokračovat, jenže mě přerušila.

,,To mi došlo,"uchehtla se a já se na ni podívala, co nejvražedněji to šlo. Zvedla ruce a zasmála se.

,,Tak.. No jak jsem řekla, včera jsme se celkem dost opili a stalo se něco co nemělo,"nadechla jsem se, že budu pokračovat, ale Emma zase otevřela tu svou prořízlou pusu.

,,Jste někoho zabili nebo co?"uchechtla se. Protočila jsem oči a zhluboka se nadechla.

,,Zase tak hrozný to není.. Jen o trochu míň,"mezi palcem a ukazováčkem jsem ukázala malou mezírku.

,,To jsi se s ním vyspala?"rozesmála se. Ale když viděla můj obličej tak přestala. Vážně si mě prohlídla, a když se ujistila, že si z ní nedělám srandu, vykulila na mě oči.

,,T-ty jsi s ním..? No ty vole,"zasmála se nevěřícně.

,,Ale víš, co je na tom nejhorší?"zakroutila hlavou, ,,Že nevím, jestli jsme použili kondom,"dořekla jsem a sklopila pohled.

,,To je silný kafe. No ty pičo.. Ty seš blázen,"zakroutila hlavou a zdrhla z mého zorného pole.

,,Tak dík za pomoc,"zamumlala jsem a udělala si kafe.

Yo! 💕
Tak co, jste rádi, že je konečně víkend?
Já anoooo 😁
Jak hodláte tenhle víkend prožít?

Btw, KatrinDobre99 začala ten příběh znova a tak já jen, že byste se mohli podívat, kdyby jste chtěli 😊

Děkuju za 💬 a ☆ ❤

Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙

Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat