S Marcusem jsme stáli uprostřed parku a stále se líbali. Museli jsme přestat, protože nám docházel vzduch. Podívala jsem se mu do očí a řekla: ,,Je mi zima nemohli bychom jit už domů?"
On jen přikývl a vydali jsme se domů.
Vedl mě neznámo kam, až jsme přišli k velkému paneláku.
Vyjeli jsme výtahem až do 23. patra. Zavedl mě do pokoje číslo 530. Otevřel dveře a já otevřela pusu jak to tam bylo krásné. Měl velký obývák, ze kterého šlo vidět na celé město.,,Líbí se ti?"zeptal se a já nemohla nic říct, byla jsem pořád uchvácena tou krásou.
,,Kde máš koupelnu?"zeptala jsem se, když jsem se vzpamatovala a on ukázal na dveře, které byli na druhé straně pokoje.
Rozešla jsem se do koupelny a zamkla za sebou.Pustila jsem vodu a začala se sprchovat. Po chvilce mě napadlo, že bych si mohla napustit vanu a trochu si odpočinout. Relaxovala jsem v horké vaně, když jsem uslyšela klepání na dveře a ten nejhezčí hlas.
,,Cat, už jsi tam hodinu a já se chci taky osprchovat,"ozvalo se za dveřmi.
Obrátila jsem oči v sloup a pomalu jsem vylezla z vany.
Když jsem otevřela dveře takě Marcus vystrčil a rychle za sebou zavřel. Nechápala jsem a rozešla jsem se směrem do ložnice, kde jsem si vzala Marcusovo tričko a vlezla do postele.
Za chvíli přišel Marcus a lehl si vedle mě, dal mi ruku kolem mého pasu a dal mi pusu do vlasů.Otočila jsem se k němu a začali jsme si spolu povídat o všem možném. Šla jsem ješte na záchod a než jsem se vrátila tak Marcus už spokojeně oddychoval. Jen jsem se nad ním pousmála a lehla si vedle něj a taky pomalu upadala do říše snů.
Probudila jsem se uprostřed noci s tím, že mi je teplo. Odkryla jsem se a otočila se na druhou stranu. Jenže mi nešlo usnout. V posteli jsem ležela asi přes hodinu.
Vstala jsem, oblékla jsem se a šla jsem se projít. Vrátila jsem se asi za dvě hodiny. Marcus pořád spal tak jsem si lehla za ním. Usnula jsem, ale pak jsem se znovu probudila. Marcus už v posteli nebyl. Zaslechla jsem nějaké zvuky z kuchyně.
Potichu jsem vstala a ospale jsem se vydala do kuchyně, kde jsem vylekala Marcuse.
Otočil se, chytl mě kolem pasu a dal mi pusu. Po chvilce jsme se odtáhli a já mu popřála krásné ráno. Společně jsme se pustili do palačinek, které připravil mezitím, co jsem spala. Po snídani jsme si sedli k televizi a dívali jsme se na ni celé dopoledne.Good afternoon my friends 😊💕
Dnes jsem vyhecovala kamarádku k tomu, aby zkusila napsat jednu část.
Dopadlo to asi nějak takhle.
Opravila jsem nějaké chyby a něco dodala, ale jinak napsala všechno ona.
My_name_is_anilvap Always plug 😂.
Jinak, co bude na vysvědčení?
Pochlubte se v 💬! ❤(Kdyby to někoho zajímalo, já budu mít jen dvě dvojkyyy 😄 A to z Fyziky a Dějepisu 😩)
Děkuju za všechny ☆ a 💬. 💚
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfic! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...