Ráno jsem se vzbudila v krásném objetí. Ležela jsem a užívala si toho tepla z jeho objetí. Ležela jsem tam tak dobrou půl hodinu a ležela bych v jeho objetí i dýl, ale potřebovala jsem na záchod.
Opatrně jsem sundala jeho ruku z mého pasu a pomalu si stoupla. Pomalými a tichými kroky jsem se plížila do koupelny. Asi v půlce mé cesty se mi udělalo hrozně špatně a tak jsem zrychlila. A rázem se z tichých a pomalých kroků stali hlasité a rychlé.
Vrazila jsem do koupelny jako neřízená střela a hned si klekla k mému kamarádu záchodu. Někdo mi chytl vlasy mezitím, co jsem zvracela.
Opřela jsem se o zeď vedle záchodu a oddychovala. Sean si ke mně klekl a ustaraně se na mě díval.
,,Jsi v pořádku?"zeptal se a přitom mě hladil po ruce. Lehce jsem přikývla a s jeho pomocí se dostala na nohy.
Vyčistila jsem si zuby, učesala se a převlékla se. Vytáhla jsem mobil a podívala se na tu zprávu od Marcuse.
PandaLover: Cat? Prosím. Přijď zítra ke Starbucks u Central Parku. Moc tě prosím...
PandaLover: Potřebuju s tebou mluvit...
PandaLover: Přijď přesně ve tři.
KoalaLover: Nemůžu, prostě to nejde, promiň... Asi pojedu domů dřív..
PandaLover: Cat prosím!
KoalaLover: Fakt to nejde...
Zamkla jsem mobil a šla si na svém notebooku objednat letenku. Vážně chci jet domů dřív.
,,Copak děláš zlato?"zeptal se Sean a ze zadu mě políbil do vlasů. Otočila jsem se na něj a políbila ho.
,,Dneska letím domů,"oznámila jsem mu, když jsme se od sebe odtáhli.
,,Cože?"odtáhl se ode mně úplně, ,,Vždyť... Nemůžeš.. Cat, zůstaň. Rozmysli si to, prosím,"udělal na mě puppy face. Byl roztomilý, ale bylo pozdě.
,,Už jsem si objednala letenku,"sklopila jsem hlavu, abych se nemusela dívat na ten jeho smutný obličej.
,,Ale budeme si volat a psát, že ano? Nezdrhneš a nerozhodneš se mi už nikdy nenapsat, že ne?"zeptal se se strachem v hlase. Zbedla jsem hlavu a nepatrně se na něj usmála.
,,Budu volat i psát, neboj,"objala jsem ho. Věci jsem měla prakticky už zabalené. Nic moc jsem si z kufru nevydělávala. Dala jsem do něj jen těch pár věcí, co jsem si vytáhla a zavřela ho. Sean mi dal jeho číslo, abych mu mohla psát i volat.
Když jsem si uložila jeho číslo, všimla jsem si nového upozornění ze Snapchatu. Nová zpráva. Od PandaLover.
PandaLover: Kdy letíš? :(
KoalaLover: Za dvě hoďky, což znamená, že už musím vyrazit...
Nic víc už nenapsal. Pokrčila jsem rameny. Zavolala jsem si taxi a než přijelo jsem se ještě stihla rozloučt s Tessou a Alissou. Sean řekl, že pojede se mnou, takže se s ním rozloučím až na letišti.
Na letišti jsme chvíli čekali. Když vyhlásili můj let, vzala jsem si tašku, objala Seana a dala mu pořádnou pusu. Šla jsem o odbavování, když jsem uslyšela někoho křičet.
,,Cat!"přiběhl ke mně Marcus. Nechápavě a zároveň překvapeně jsem na něj hleděla.
,,Co tady děláš?"zeptala jsem se, když jsem se probudila z toho tranzu.
,,Přišel jsem se aspoň rozloučit, když si nestíháme popovídat... A taky udělat tohle,"řekl a naklonil se blíž ke mně. Políbil mě. Opařeně jsem stála. Potom jsem ho od sebe chtě nechtě odstrčila. Jedna má polovina chtěla pokračovat, ale ta druhá - ta která vyhrála - ho chtěla odstrčit a zmizet co nejdřív a nejdál to šlo.
Podívala jsem se na místo, kde jsem se loučila se Seanem. Nebyl tam. Nevím, jestli kvůli tomu, co se tady stalo. Nebo jestli už odešel dřív. Neřešila jsem to a rychke si vzala svůj kufr. Prošla jsem kontrolou a rychle nastoupila do letadla.
Hiii babyyys ❤
Konečně je tady nová část!
Ayeee 😁❤
Doufám, že se vám líbila 😊Btw, Lucas s Marcusem konečně dostali Youtube button za milion followerů na youtube! ❤
Užívejte velikonoční prázdniny! ❤
Děkuju za ☆ a 💬 💕
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...