Still 5 days..
Podívala jsem se na těhotenský test a zjistila, že tam je jen jedna čárka, což znamená, že nejsem, ale pro jistotu si udělám ještě jeden, aby se to potvrdilo.
,,Emm? Podáš mi i ten druhý?"zeptala jsem se. Podala mi ho mezi dveřmi a já udělala to stejné, co předtím. Zase jsem čekala. Přišlo mi to jako milion let, ale bylo to sotva deset minut.
Podívala jsem se na něj a strnula v pohybu. Tady jsou dvě, což znamená, že jsem těhotná. Tak jakému věřit? Tomu prvnímu nebo druhýmu?
,,Emmo?"otevřela jsem dveře a ukázala jí oba dva. Zkoumavě se na ně podívala a potom se její pohled změnil na nechápavý.
,,No, tak buď můžem jít koupit další nebo můžeš jít do nemocnice,"hned jak jsem zaslechla nemocnice začalo mi být nevolno, ale né tak jako ráno. Prostě se mi sevřel žaludek.
,,T-tak.. Asi do nemocnice,"poraženě jsem si povzdechla. Jsem si jistá, že by mě tam zavezla i tak, proto jsem souhlasila ať to zbytečně neprodlužujeme.
Emma i já jsme nastoupili do jejího sportovního autíčka. Sem tam se zúčastní pouličních závodů, ale ne moc často. Vyjeli jsme do nemocnice, křečovitě jsem se držela. Já prostě nemůžu mít dítě. Nemohla bych ho vychovávat. Jo je mi dvacet, ale prostě ne. Nedokážu si sama sebe představit, jak oblíkám malé dítě nebo mu dávám najíst.
Došli jsme k recepční, poslala nás k dveřím číslo 7 a my šli k těm dveřím. Byla tu jen jedna žena s vypouklým bříškem a asi její manžel. Sedli jsme si a počkali si tak půl hodiny než jsme byli na řadě.
Vstoupili jsme a šli blíž k ní. Podívala se na nás. Nic neřekla, jen ukázala na lehátko. Zatím jsem si jen sedla.
,,Tak copak?"vypadala sympaticky.
,,Dnes ráno mi nebylo dobře. Mám takové podezření, že,"polkla jsem a nadechla se, ,,..že jsem těhotná,"chápavě pokývala hlavou a řekla mi, ať si lehnu. Lehla jsem si a ona mi cosi napatlala na břicho. Začala mi přejíždět ultrazvukem po břiše a koukala se na jakýsi přístroj.
Heyy babes 💕
Stále vás napínám haha 😂
Jste napnutí k prasknutí? 😂
Nebojte, příště už se to dozvíte, lásky mojee 💙😂
Ale to příště může být až v Neděli ráno opss 😂
Protože chci vydat část než pojedu na lyžák a nevím, jestli bych to stihla napsat 😅😆Doufám, že vám kapitolka zlepšila Úterý! 💕
Thanksss for ☆ and 💬 💕
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...