Marcus Dobre @DobreMarcus
@BananaGirl You're my everything 💕
3:43 PM》30. dec 19🍁 Cat Dobre 🍁 @BananaGirl
@DobreMarcus Love you to the moon and back 🙈💖Možná se ptáte, co máme dnes v plánu dělat, když je třicátého. S Marcusem jsme se rozhodli letět do Los Angeles. Je to možná trochu riskantní, kvůli tomu dítěti, ale ještě né tolik, abych nemohla letět.
Zbalili jsme si už ve dvě, protože letadlo nám letělo přesně ve čtyři. Už o půl jsme byli na letišti, prošli jsme kotrolou a ještě si na chvíli sedli.
V letadle jsem vyhrála místo u okýnka. Bylo to původně Marcusovo místo, ale já si ho zabrala dřív, no co, komu záleží na tom, co říká letenka. Mně teda rozhodně ne. Možná kdybych tam měla sedět já, ale sedl by si tam Marcus, možná by mě to už zajímalo, ale teď, v téhle chvíli absolutně ne. Jen jsem na něj vyplázla jazyk a pohodlně se zavrtěla na sedátku. Pár hodin si tu posedíme. Nikomu jsme neřekli, že přijedem.
Vzali jsme si s Marcusem každý svůj kufr z pásu a vyšli ven na čerstvý vzduch. Vevnitř se vůbec nedalo dýchat. Stopli jsme si taxík a řekli řidiči adresu. Řidič se hned rozjel tím směrem.
Do cíle jsme dorazili za necelou hodinku. Vystoulili jsme z auta a děcka, který byli před domem jen koukali s bradou u kotníků. Potom začali brečet, pískat, ječet, prostě všechno dohromady a začali si nás fotit a natáčet. Chtěli i naše podpisy a fotky. S pár jsme si udělali fotky a několika jsme se podepsali.
Omluvili jsme se a šli ke dveřím. Oba jsme se nadechli ve stejný čas a taky oba zvedli ruce s tím, že zaklepeme. Ano i po tak dlouhém čase, co tu bydlí, si neobstarali zvonek.
Někdo se za dveřmi smál a taky celkově z domu šel obrovský hluk. Né větší než normálně, ale mohli by se trochu krotit. Chudáci sousedi.
Marcus roztřepaně zaklepal na ty obrovské černé dveře. Chytla jsem ho za ruku a usmála se. Dveře se otevřely a v nich stál, s kamerou v ruce, překvapený Jake. V očích se mu začaly hromadit slzy štěstí. Rukou si protřel oči a několikrát zamrkal. Sklopil kameru a hned Marcuse objal. Ne chlapsky, normálně. Usmívala jsem se od ucha k uchu. Bylo krásné sledovat jak se rádi po tak dlouhé době vidí.
,,Kdo t-,"Lucas se zarazil v půlce slova a zůstal zkoprněle stát na místě. Krev by se v něm nedořezali. Hned se mu v očích začaly hromadit slzy, které si vydraly cestu ven z jeho krásných, hnědých očí. Tak tohle bude doják. Kdyby tohle někdo viděl, potřeboval by celou krabici kapesníčků.
Lucas se rozešel k nám, ale stále nevypadal, že by se z toho vzpamatoval. Přišel až před Marcuse, chvíli zůstal stál a hned na to mu vrazil facku. Marcusovi se otočila hlava na levou stranu. Tak tohle jsem nečekala.
Mezitím co tam Lucas jen tak stál před Marcusem a stále naštvaně a zároveň i překvapeně na něj civěl, všichni co byli v Team 10 houseu přišli také. Nikdo nevěřil svým očím.
Zničeho nic Lucas rozpřáhl ruce a Marcuse objal. Tak přesně tohle jsem čekala. Opět jsem se usmívala jako měsíček na hnoji a hledala po kapsách kapesníčky. Jake to nakonec začal natáčet a to stejné i Erika a Kade. Jen každý z jiného úhlu.
Marcus se objal se všemi, co byli v domě. Mě si nikdo moc nevšímal, ale navadilo mi to. Lucas za mnou přišel a poděkoval mi, že jsem ho našla a přivedla. Poté se jeho pohled přemístil na mé břicho. Mezi obočím se mu objevili vrásky. Moje břicho bylo malinko větší, než když jsem zde byla naposledy.
,,Jen jsem trochu přibrala,"okomentovala jsem jeho pohled a né moc přesvědčivě se na něj usmála. Zčervenal.
,,Promiň,"omluvil se za své chování a radši odešel za svým twinem. Skočil mi na to. Díky Bohu. Nechci aby to věděl, ne teď, ne takhle. Celý večer se mi zdál takový zamyšlený, ale nějak jsem si toho nevšímala. Erika nás nechala spát u sebe, protože teď stejně skoro pořád spí u Jakea.
Helloooooo. 😊
Važně moooooooc se omlouvám.
Nemám pro to vysvětlení.
Každopádně...máte rádi Jeriku?
Já upřímě moc ne.
Jo, je to lepší než Jerny, ale stejně mám pořád ráda Jalissu.
Váš názor mi napište do komentářů. 😀Jak si užíváte prazdniny?
Měsíc za námi. Uh.
Už jste byli někdy někde u moře?
Já byla už několikrát v Chorvatsku. 💙
Ještě, když se tam platilo jen Kunami.
Krásné to vzpomínky.Uncle Kadeeeeee! ❤😂
Love y'all 💙
Speiser's Queen 😘
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...