Twenty six - 3th month

149 7 4
                                    

,,Dobré ráno,"ozval se jeho chraplavý hlas přímo u mého ucha

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobré ráno,"ozval se jeho chraplavý hlas přímo u mého ucha.

,,Dobré,"usmála jsem se na něj. Dal mi pusu na líce a zvednul se z postele. Já se ještě zahrabala do postele, protože kdo skara vstává tak brzy? Já rozhodně ne, nebylo oni deset!

***
,,Dnes jdeme do baru, jdeš s námi Cat?"přišel za mnou Lucas.

,,Ne, zůstanu tady a budu koukat na horory a pozvu sem Emmu, jestli to nebude vadit,"usmála jsem se na něj. Ráda bych s nimi šla, ale nemůžu. Nebo jako jo, můžu, ale určitě by chtěli, abych si lokla a to nemůžu. Nechci, aby mé dítě bylo blbé jen kvůli mým chybám.

,,Jsi v pořádku?"zeptal se ochranářsky.

,,Jasně, proč bych neměla být?"zeptala jsem se jakože zmateně.

,,Já nevím, jen jsi poslední dobou taková...jiná. Ráda jsi chodila do klubu se jen tak bavit."

,,Časy se mění,"ukončila jsem tuto konverzaci a odešla. Napsala jsem Em, jestli necce přijít. Byla nadšená. Už dlouho jsem se jí neozvala.
Když už kluci a pár holek odcházeli, odchytla jsem si Marcuse a odvedla ho bokem.

,,Pamatuješ si, jak jsem ti říkala, že nevím, jestli jsme tehdy s Lucasem použili kondom?"zeptala jsem se ho. Potřebovala jsem to říct i někomu jinému než jen mámě a Emmě.

,,Jo..?"zeptal se zmateně.

,,Tak jsem už v třetím měsíci (P.A.:Měla by být v prvním, ale budeme dělat, že je v třetím, ok? 😅),"jeho obličej se zamračil. Začala jsem se potit nervozitou.

,,To je... skvělé!"vykřikl, ale poznala jsem, že to nebylo moc upřímné. Usmála jsem se, i když jsem to věděla a obejmula ho.

,,Vím, že nejsi moc nadšený, ale tak... Jste dvojčata, takže bude jedno, jestli bude tvoje nebo Lucasove,"snažila jsem se ho trochu rozveselit, což pomohlo, ale ne tak, jak bych chtěla. Políbil mne na tvář, rozloučil se a odešel za klukama.
Zavolala jsem Emmě a společně jsme si udělali suprový večer plný smíchu a hororů. Později se k nám připojily i Erika s Tessou.

Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat